Thursday 24 March 2011

S.O.S.

   Dragii mei, pana aici a fost!... NU MAI POT INCARCA POZE! NUUUUUUUUUUUUUUUU!!!
   Why????????
   Poate nu stiati dar sunt paralela intr-ale blog-urilor…ma rog, ca sa sune mai frumos o sa reformulez. Sunt o incepatoare. Better! :p Asa ca va dati seama ca tot ce am facut pana acum este ceva de amator, nu de pro (nu ca nu s-ar vedea asta) dar na, pana si unul “mic” are dreptul de a incerca ceva nu? Anyway, chestia care ma irita este ca as putea sa schimb cate ceva pe ici pe colo (meaning THE WHOLE BLOG!), sa il “machiez” nitel, ca sa arate mai atragator for you people si sa fiti multumiti si mandri ca ma urmariti daaar nu am la cine sa apelez. 
   Luni am copt o noua postare, am facut poze, le-am editat, am conceput un text, m-am gandit cum sa asez totul in pagina si cand sa pun totul pe blog:

Hopa! Nu mai aveţi spaţiu liber. Achiziţionaţi spaţiu de stocare suplimentar.
Fotografiile sunt stocate în contul dvs. Picasa Web Albums şi sunt incluse în spaţiul gratuit de 1 GO pentru fotografii. Spaţiul suplimentar de stocare pe care îl achiziţionaţi este distribuit între Gmail, Picasa Web Albums şi Google Docs şi se adaugă la spaţiul gratuit. Aflaţi mai multe


   WHAAAAAAAAAAT? Mie de ce nu mi-a spus nimeni treaba asta? :((

   Dupa ce m-am interesat cat am stiut (recititi al 4-lea rand de la inceputul postarii), dupa ce m-am plans iubitului de ce am descoperit si dupa ce m-am ofticat la culme si am oftat de cinspe mii de ori am zis “Ok, e clar tre` sa fac ceva!”
   Singura varianta este sa platesc o suma anume pe an. M-am hotarat sa platesc suma minima de 5 $ pentru a o scoate la capat cu chestia asta. Nu-i asa ca simtiti ca se apropie un alt “dar”?! Am vrut sa completez formularul dat de ei DAR un mic detaliu m-a oprit. Cardul! Se accepta doar Visa, Master Card, Amex si Discover. Well, ain`t that cute! But it`s WROOOOONG! Eu detin un amarastean, uitat de lume si cam golut card la BRD :(
   Acestea fiind spuse, declar pe proprie raspundere, nesilita de nimeni si cu unghiile infipte bine in gat ca voi posta dar fara poze, momentan. Do not kill me, please! Oricum promit solemn, cross my heart ca voi remedia aceasta situatie aducatoare de mahnire (well at least for me)!

   Daca cineva se pricepe si ar putea sa dea sfaturi, ba chiar sa se implice oricum, oricand, in orice fel, referitor la aspectul blog-ului, design, optiuni, alea, alea, VA ROOOOOG sa va fie mila de o biata aspiranta la titlul de bloggerita si sa imi intindeti o mana de ajutor caci I reaaaaaally need it!

   Acum ca m-am milogit destul, va multumesc anticipat si va las cu bine ;;)

   Pe curand…

P.S: Sa stiti ca as fi pus si o poza cu mine intr-o ipostaza de cersetoare , cu ochii mari-mari, cu buzele tuguiate a suparare si necaz. Din pacate nici asta nu pot face :)) But keep that in mind :p







4 comments:

  1. Buna darag Ela!

    Intotdeauna exista o solutie. Eu sa stii ca nu incarc nicio poza pe bogger pentru ca ma enerveaza rau editorul standard de postari. Eu scriu postarile cu Scribe Fire cu care te vei imprieteni usor in caz ca folosesti Mozilla.
    Dar ma rog asta ca un detaliu. Poti oricand sa incarci pozele gratuit pe Image Shack (iti fai un cont e simplu) si apoi obtii linkul pozei (alege unde scrie Direct Link) si atunci cand dai in Blogger sau din ce editor folosesti tu optiunea Incarca poza in loc sa dai de pe computer in caseta unde scrie URL dai paste la codul imaginii incarcate pe Image Shack. Toate pozele pe care le am eu pe bog sunt puse pe Image Shack. Succes!

    ReplyDelete
  2. Buna!

    Iti multumesc pentru ca ai lasat un comentariu cu sfaturi! Chiar aveam nevoie. O sa ma informez si o sa "studiez" problema mai bine pentru a face in asa fel incat sa pot ajunge la un rezultat bun.
    Multumesc inca odata! Esti tare amabila! Nu ma asteptam sa fie cineva interesat sa ma ajute dar uite ca oamenii cu suflet bun apar si mereu raman placut surprinsa.

    ReplyDelete