Monday 7 March 2011

Sfarsit de saptamana...


   O noua saptamana a inceput! Offf! Zilele de luni sunt cele mai pacatoase pentru ca atunci trebuie sa ne trezim devreme sa mergem la scoala, la liceu, la facultate, la servici. Chinuitoare treaba! Ce bine ar fi fost daca am fi putut sa invatam si sa lucram acasa! :))
   Pentru a nu rasuci cutitul in rana eu propun sa visam cateva minute cu ochii deschisi. Haideti sa ne amintim impreuna ce am facut week end-ul trecut.
   Pe unde ati hoinarit, ati avut o companie agreabila, ce chestii noi ati mai experimentat, ce treaba ati mai facut, ce filome ati mai vazut? Faceti parte din categoria persoanelor care se mobilizeaza si isi petrec timpul pe drumuri, la plimbari sau prin localuri sau mai degraba preferati leneveala?
   Eu una imi petrec sambele si duminicile in familie sau mai ies prin parcuri (mai ales daca imi permite vremea). Ador plimbarile, fac poze multe, ma uit la filme, prepar cate ceva de mancarica sau uneori doar stau in pat si vorbesc cu iubitul.
   Acest week end am facut niste piept de pui la gratar si cartofi prajiti pentru mama, bunica si iubitul meu. Am mai discutat cu ei una, alta, m-am jucat cu fetele mele (catelusele), am citit o revista pentru femei si am mai facut putina curatenie prin casa. Nimic iesit din comun! Moartea tatalui meu mi-a limitat alegrile privind petrecerea timpului liber in week end-uri pentru ca nu prea am chef de iesit prin baruri sau de facut cine stie ce. Mai bine stau cu mama decat sa umblu prin oras.
   Ieri am dormit cateva ore in timpul zilei pentru ca nu ma odihnisem cu o noapte inainte si mi se inchideau ochii de somn. In rest, am mai ajutat-o pe mama la mici sarcini. Si uite asa s-a scurs timpul de nici nu mi-am dat seama cand a trecut pe langa mine :p
   Pe seara, eu si iubitul meu am mancat cate o portie de ciupercute umplute cu cascaval, facute de mama lui si Tiramisu cumparat de mama mea. Ce ne-am face fara mamele noatre, right?! Am muri de foame sau de pofta! Kidding! : ))

   Usor de gatit, satioase si gustoase!

   Este o crema care se numeste Tiramisu Speculoos. Printre altele contine lichior de cafea, mascarpone, pudra de cacao, vin Marsala. Un desert delicios si aromat! L-am mancat pe nerasuflate!

   In prima poza inca nu incepusem sa il devorez si puteti observa cum arata desertul. In urmatoarea poza se vede stratul de mijloc al cremei iar in ultima stratul de jos sau baza. Perfect! Daca sunteti ca si mine o mare pofticioasa si adorati dulciurile, atunci acest Titamisu va va satisface pe deplin!


   Cam asa a decurs pentru mine sfarsitul acesta de saptamana. Astept sa imi povestiti si voi despre "pataniile" voastre.

   Pentru ca am promis sa va mai arat poze cu fetitele mele, atasez niste poze "proaspete", facute ieri.

   Sara si Carlita in lumea viselor. Ignorati ciorapii albi ai iubitului meu...Asa si-i lasa. Bad habit! :p

   Cora si Dolphy tocmai se pregateau sa faca nani. Iubitele mele mici!

   Cam atat pentru azi! Va urez o saptamana cu spor si realizari!

   Pe curand...

No comments:

Post a Comment