Wednesday 2 March 2011

My first day of March



   Iata ca a trecut si prima zi a lunii martie. Parca vad ca se duce si luna asta fara sa imi dau seama. Repede mai trece timpul!
   Cum a fost ieri? V-ati simtit iubite si apreciate, alintate si magulite, intelese si ajutate? Pentru mine a fost o zi putin ciudata si trista… Nici nu am iesit din casa. In schimb am mancat ceva care mi-a mangaiat papilele gustative, paste cu sos de legume in timp ce m-am uitat la Gnomeo and Juliet, un desen animat haios nou aparut. M-am mai amuzat nitel macar la inceputul zilei.

                                                  
                      Fundite vesele! Asa le-am numit :p Papa bun!

   Cand a venit iubitul meu de la servici, eu dormeam caci eram cam obosita iar cand m-am trezit am gasit langa pat, un fir de zambile si o cutiuta cu un martisor.Don`t you just love waking up like this?! ;;)


   Sper ca zilele acestea sa mai intru in posesia unor alte martisoare de care mi-a povestit Silviu. Dupa cum le-a descries pareau dragute si exact pe gustul meu. O sa fac poze si o sa le pun aici sa le vedeti si voi si sa va spuneti parerea.
   Voi ce ati primit si de la cine? … daca nu sunt prea indiscreta :p

   Tatal lui Silviu  mi-a dat un fir de zambile si o cutie cu bomboane, unele dintre favoritele mele iar fratele sau si sotia mi-au adus un parfum de la Oriflame.

                                 
   In cutie au mai ramas doar 3 bomboane. Imediat le-am mancat. Miam!


                              "Dancing Lady"! Such a lovely name!

   Cel mai frumos martisor de 1 martie a fost cel de la tatal meu, adica ninsoarea. Desi nu s-a depus zapada, a fost totusi ceva frumos. El stia ca imi place mult zapada…

    Mi-au placut cadourile de anul acesta (as fi vrut doar inca ceva: o gradina plina cu flori, tei si brazi).
   Fluturasul l-am pus in piept iar snurul mi l-a legat Silviu la mana dreapta. Voi purtati martisor toata luna sau doar de 1 si 8 martie? Dar snur? 


   (Apropos de traditii si obiceiuri, nu utati sa va alegeti o zi pana in 9 martie. Se spune ca asa cum va fi in acea zi asa veti fi si voi la batranete. I don`t believe it`s true but I think it`s funny. Anyway sunt curioasa sa vad ce vreme va fi in ziua aleasa de mine, nu pentru ca m-ar interesa sa stiu ce fel de babuta o sa ajung :)) ci asa for fun, sa vad daca "ziua mea" va fi una senina sau nu.)

   Din pacate, spre seara m-am tot gandit la el si am tras un plans zdravan. Macar m-am descarcat. As fi vrut sa il aud spunandu-mi “la multi ani” si sa ii vad zambetul. Mi-e dor si de vocea lui si tare as mai fi simtit nevoia de o imbratisare…

   Si maine este o zi si poate una cu mai multa bunadispozitie, asa ca ma incred ca va fi mai bine si cu timpul, chiar o sa pot sa privesc totul mai detasata decat o fac in present. Oricum de cand a murit tata, totul este diferit si orice as face nu mai este ca inainte. Nimic din ce fac si nimic din ce simt nu mai la fel. Sarbatorile, intalnirile cu prietenii, filmele, pasiunea mea pentru make-up si moda… nu le mai gust la fel. Totul este un pic amarui si cred ca va ramane asa.
   Chiar si asa, iubesc viata, vreau sa traiesc momente, sa vad locuri si lucruri noi si fascinante, vreau sa cunosc oameni, vreau sa ma bucur de aceasta primavera si de multe altele si mai ales vreau sa am amintiri caci doar cu ele ramanem cand imbatranim.

   Simtiti parfumul florilor, daruiti zambete, daruiti sentimente, daruiti-va pe voi cui merita, traiti sanatos si cu inima deschisa!
   Bucurati-va de natura, bucurati-va de darurile ei, bucurati-va de primavara!

   Pe curand…

No comments:

Post a Comment