Wednesday 16 March 2011

Body type: Top hourglass!

   Inainte sa incep sa va vorbesc despre ce am promis m-am gandit sa va arat look-ul meu de ieri.


   O helanca, o fusta cu incretituri si cu talia ridicata marcata printr-o banda elastica, ciorapi de matase si cizme peste genunchi. Simplu dar perfect pentru o iesire in oras sau chiar pentru o sedinta terapeutica de cumparaturi! ;)



   Am accesorizat cu un lant lung, o pereche de cercei din sticla transparenta si un inel de argint cu bilute.

   Motivul outfit-ului? Aseara am fost cu iubitul meu ca sa isi cumpere o pereche de incaltaminte sport. Foarte pretentios baiatul! M-a tarat prin vreo cateva magazine si nimic nu era good enough! Imi venea sa il strang de gat! :)) Asa ca i-am propus instead sa imi ia mie niste pantofi pentru ca in acest caz siiiiiiiigur iesim din fiecare magazin cu cate vreo 3-4 perechi dintr-un foc! :)) Evident raspunsul sau categoric m-a dezamagit dar eh ce sa-i faci, asa sunt baietii, doar la ei se gandesc, pe cand fetele mereu sunt dispuse sa renunte si sa ia pentru ceilalti :)) NOOOOT!!! :D

   A gasit pana la urma o pereche care i-a placut iar eu am zis Aaaaaleluiaaaa!!!

   Am intrat si in Auchan, unde bineinteles ca am vazut o gramada de haine care ma strigau si ma implorau sa le cumpar but I didn`t :((
   Anyway, explicandu-i si demonstrandu-i reprezentantului sexului "total paralel si confuz cand vine vorba de make-up and beauty" a.k.a. my boyfriend, diferentele dintre 2 rimeluri si vazand el cat de mult imi doresc MACAR unul dintre ele, mi-a facut cadou o minunatie despre care auzisem si citisem so many nice things.

   Yes indeed! The Falsies Volum Express Mascara de la Maybelline.

   M-am uitat cu atentie la cele expuse si mi-a mai placut si cel galben dar acesta m-a atras cel mai mult pentru ca are periuta groasa, curbata si consistenta rimelului mi se pare destul de buna pentru genele mele care nici foarte rare nu sunt dar nici dese si mai ales destul de scurte. Can`t wait to try it on!

   Pe langa acest rimel, m-am mai facut cu un alt copilas verde: un bulb de zambila. Nu stiu ce culoare asa ca o sa fie o surpriza cand o sa infloreasca. Please give a big welcome to my baby!


   Dupa ce am plecat de acolo am fost la Mc caci imi era pofta de some junk food si am insistat sa papam ceva. Am eu o vorba: "Am pofta de ceva gustos si nesanatos!" :))
   Acasa am mancat niste biscuiti care pareau mai buni pe amabalaj then they really are... 


   Don`t get me wrong, nu sunt stricati or anything dar ma asteptam la ceva muuuult mai delicios cand de fapt ei sunt normali. Buni dar nimic deosebit!


   Oricum cei de la Milka fac dulciuri bune in general asa ca trec cu vederea plus ca poate altii care prefera genul acesta de desert o sa fie multumiti. Eu am anumite fixuri cand vine vorba de compozitie, ingrediente si gust asa ca nu va lasati influentati de parerea mea.

   Dupa ce am terminat de mancat am facut un ceai pentru detoxifierea organismului pentru ca ma simteam vinovata ca am pacatuit cu porcariile de la Mc.


   Stiu ca v-am spus ca voi face o postare despre forma corpului si intr-acolo ma indrept acum.
   In programa de astazi avem conformatia de clepsidra cu bustul mare, adica Top hourglass!

   Daca sunteti posesoarea unei asemenea siluete, aveti o talie frumos definita, la fel si bustul, care este mai mare decat soldurile. Aveti umeri rotunjiti care se aliniaza cu nivelul soldurilor. Talia este evidenta si se curbeaza catre solduri. Mai mult ca sigur aveti un posterior rotunjit si un profil frumos din fata si dintr-o parte. Partea de sus a corpului este proportionala in lungime cu picioarele, care sunt definite.


   Cheia imbracarii unei asemenea conformatii este sa echilibrati partea de jos a corpului cu bustul amplu si sa scoateti in evidenta talia. Acest lucru se poate obtine prin alegerea unor croieli care sa umple jumatatea de jos a corpului. Aveti picioare grozave asa ca puteti sa purtati fuste de diferite lungimi.

   Top-urile cu decolteu in V atrag atentia catre centrul pieptului si micsoreaza vizual corpul. Cauta bluze cu talia marcata ca sa evidentiezi silueta de clepsidra.

    Hainele largi (cardiganele) cu decoratiuni care cad in fata minimalizeaza bustul. Un cardigan inchis la culoare, care are accente de culori deschise este avantajos in mod special.

   Gulerele-fular inguste atrag atentia catre centrul corpului facandu-ti bustul sa para mai mic. Cauta bluze stramte  sau cu croiala cambrata pentru a-ti scoate in evidenta talia.

   Top-urile stil mandarin, cu gulere in V adanci atrag atentia catre fata ta si iti micsoreaza vizual bustul. Alege top-uri a caror croiala a taliei sa se muleze pe tine pentru a-ti valorifica silueta de clepsidra.

   Top-urile care se leaga in fata, cu decolteuri adanci in V si maneci simple creeaza un efect de micsorare a bustului punand accentual pe conformatia ta de clepsidra. Top-urile ar trebui sa se lege in dreptul taliei tale naturale.

   Sacourile cu decolteuri in V adanci, cu talia stramtata pe interior si usor evazate in partea de jos ajuta la echilibrarea partii de sus si de jos a corpului. Sacourile care iti flateaza silueta sunt cele care iti ajung pana la oasele soldurilor.

   Fustele-stilou care sunt evazate jos vor ajuta la echilibrarea bustului adaugand un pic de volum in partea de jos a corpului.

   Blugii sau pantalonii peste pantofi, putin evazati sunt cei mai avantajosi pentru tine. Decolorati  in zona soldurilor si buzunarele bufante vor adauga curbe jumatatii de jos a corpului, echilibrand bustul mare.

   Fustele in forma de A sau pline te ajuta sa iti echilibrezi zona pieptului dandu-ti aspectul unei adevarate siluete de clepsidra.

   Fustele-pantalon cu cracii larguti iti avatajeaza conformatia. Buzunarele laterale sau buzunarele bufante din spate ajut la echilibrarea bustului.

   Hainele, jachetele, trench-urile stramte in talie sau rochiile stil safari, cu buzunare mari in dreptul soldurilor, cu decolteu adanc in V si cu o linie a taliei definita cat mai natural echilibreaza silueta si scot in evidenta talia.

   Rochiile care se leaga in fata, cu un decolteu adanc in V si croiala ampla, care se leaga in talie, vor minimaliza bustul  in timp ce vor adauga volum in jumatatea de jos a corpului, astfel ca silueta ta va fi chiar ca o clepsidra.

   Rochiile cu decolteuri in V iti micsoreaza vizual bustul. Croiala in forma de A sau plina iti vor echilibra partea de sus a corpului iar daca este si stramta pe tine iti va evidential linia taliei si va creea o silueta frumoasa.

   Rochiile fara bretele cu croiala ampla, cambrata, vor scoate scoate inevidenta umerii, dand impresia unei veritabile siluete de clepsidra. Evita talia empire si cea ridicata.


Pentru final am pastrat the best! :p O alta poza cu look-ul meu dar un pic mai suchiu. Let me know what you think!

Who knows, poate chiar o sa lansez un nou trend! :))

Pe curand...


2 comments:

  1. Foarte sexy outfitul tau.
    Ai mult haz cand scrii :))) i like you!
    sa stii ca si al meu e un fitos la cumparaturi! Inca nu am stabilit cine e mai rau din acest punct de vedere dar parerea mea e ca ambii suntem la fel doar ca eu scanez rapid mai multe magazine pe cand el prefera sa viziteze un numar mai mic de magazine dar in acele magazine nu ii scapa nimic, efectiv le ia la rand la analaizat. :))
    Biscuitii aceia Milka cu zmeura mie imi plac desi nu sunt chiar asa cum te imbie dupa ambalaj... Dar sunt buni. Mie imi plac in combinatie cu iaurt de baut cu zmeura ZUZU, ia incearca. De colo de colo tot simti gust de zmeura.

    cat despre ceaiul detoxifiant dupa pacatuirea cu MC, si eu sunt la feeel
    ultima data ma aflam in mc si eram la rand, voiam un meniu big mac... si apoi brusc chiar cand imi venise randul am cerut cartofi prajiti si un ...ceai. haha Pentru ca stiam ca desi voi manca cu gura plina DUPA ma voi simti groaznic. Si sa stii ca m-am felicitat dupa desi la momentul respectiv chiar aveam pofta. Nu mai vreau sa imi incalc principiile alimentare.

    hai ca am scris mult, noapte buna! te pup

    ReplyDelete
  2. Multumesc pentru compliment!M-am simtit bine in acea tinuta des m-au am iritat anumite reactii masculine.In strainatate daca iesi imbracata in bikini nu ti se spune nimic,oamenii nu sunt nesimtiti dar aici faci 3 pasi si hop marlanii!

    In legatura cu gusturile "colegilor" nostri de viata,trebuie sa recunosc ca si eu aleg greu ceva mai ales daca nu dispun de un buget nelimitat dar el parca uneori ma depaseste.Vrea ceva de calitate,sa nu fie incarcat,nu stiu ce forma...In fine,il inteleg dar mie una mi se pareau anumite incaltari foarte dragute pentru el dar na...fiecare cu ideile sale.

    Mercic de sugestie.O sa combin cu iaurt sa vad ce iese :)

    Iar cu Mc-ul,imi permit sa mananc de la ei pentru ca nu am probleme cu greutatea,in schimb ar trebui sa evit sau chiar sa nu mai mananc deloc din cauza tampeniilor din mancarea lor care fac rau sanatatii.Bine,nu mananc zilnic,nici macar in fiecare saptamana dar ocazional ma apuca o poftaaaa,mai dar o poftaaaa sau pur si simplu asa se nimereste sa trebuiasca sa iau ceva de rontait si Mc-ul sa fie cea mai la indemana solutie.

    Stai linistita!Nu ma deranjeaza comentariile lungi,ba dimpotriva! ;)
    Te pup si eu!
    O zi buna astazi!

    ReplyDelete