Wednesday 30 March 2011

Uneltele mele II

   To finish the look conturam ochii cat mai aproape de linia genelor cu tus sau cu un creion iar apoi peste aplic un fard de ochi in aceeasi culoare ca cea a creionului pentru a impiedica "topirea" sa.










   Pensula dreapta din pozele de mai sus este a life saver si cand vine vorba de sprancene, in special cand este folosita la radacina acestora pentru a le defini dar si a le da un aspect mai natural, in cazul in care, din greseala, le-am accentuat prea mult si par prea aspre pentru trasaturile fetei mele.










   Dupa ochi, ma ocup de conturarea discreta a fetei iar ajutorul meu de baza este...



   Pensula este incorporata intr-un suport metalic, care arata cam asa.







   Are peri compacti si desi dar acum urmeaza partea interesanta.


   Partea de la interior se ridica astfel ca ea devine extraordinara pentru conturarea zonelor mai inguste cum este de exemplu nasul. 





   Eu o folosesc in combinatie cu perlele bronzante si o aplic pe varful nasului, pe barbie, pe pometi si pe tample, adica in zonele cele mai proeminente ale fetei, acolo unde soarele atinge pielea vara.





   Cand termin de folosit ridic total  partea aceea metalica pentru a-i proteja perii cand pun capacul.





   Acum ca am dat o noua tenta de bronz fetei mele, voi adauga si un pic de culoare in obraji pentru un aspect sanatos si fresh.





   Don`t laugh dar atat a mai ramas din pensula pentru blush :p Intr-o vreme avea si ea o coada dar s-a dezlipit si cum mi-a fost lene sa o repar, asa a ramas. Daca gasesc coada promit sa o fac la loc!










   Last but not least: lips!

  Am doua pensule pentru a intinde rujul dar le folosesc rar.

      
   The first one!










   The second!













   O poza pentru compararea celor doua pensule.

  
   Buuuun! Pe langa aceste pensule individuale mai am un mic set care este ideal de luat in geanta pentru mici retususuri.

   Contine 4 pensule si un buretel (o pensula cu burete).


   Pensula pentru fard de ochi are peri desi, moi, stufosi iar aplicarea devine floare la ureche.


   Pensula pentru anticearcan are o marime potrivita si aplic bine produsul cu ea.



   Pensula pentru fard de obraz sau pudra.







   It comes with a protection care desi este din plastic este intacta pentru ca nu am folosit foarte des aceasta pensula.


   Pensula cu buretel nu am folosit-o niciodata pentru ca nu prea ma atrage ideea dar cine stie poate o sa ii gasesc utilitatea in viitorul apropiat.




   Ultima pensula este cea pentru buze.






    Si aceasta are o protectie, de data aceasta, fiind vorba despre una din cauciuc dar care acum este un pic manjit de rujul cu care m-am dat ultima oara cu ajutorul acestei pensule.







   The whole set!


   Asa arata suportul pensulelor, nici elegant dar nici sport, micut, practic si destul de bun.

   Stiu ca aceasta umila colectie nu se compara cu cele ale altor bloggerite dar poate totusi v-a captat atentia si v-a placut.

   Voi ce pensule folositi si care considerati ca sunt cele mai bune marci?

   Pe curand...

6 comments:

  1. Tre sa recunosc ca eu doar de cand cu bloggerit-ul am inceput sa folosesc pensule, deci m-am mulat pe ce am gasit in casa, un set de pensule primit candva. Scrie Accesorize pe el, sau ceva de genul. Din pacate nu am cu ce le compara, si oricum folosesc doar una pentru pudra, ca doar deaiai folosesc sa nu-mi luceasca zona T. Fondul de ten nu imi place cum il aplic. Am incercat si cu mana si cu pensula si tot mi-i se pare ca se vede, asa ca am renuntat. De fapt nu chiar, urmeaza sa incerc cu buretel:)

    ReplyDelete
  2. Dia,se vede ca ai folosit fondul de ten poate si pentru ca nuanta nu este potrivita pentru tipul tau de ten.Unele femei prefera pentru intinderea fondului de ten chiar degetele pentru ca astfel acesta se incalzeste si se uniformizeaza mai bine.Pensula pentru aplicarea fondului de ten este important sa aiba peri buni,bine taiati pentru ca altfel lasa urme inestetice dar pentru a le evita intinde fondul de ten in miscari de X ;) Buretelul este ok si el dar nu prea il recomand all the time.Mai bine,cand iti permite bugetul,ia-ti o pensula care se numeste stippling brush.
    Iti dau 2 link-uri unde o poti vedea si comanda.

    Varianta mai accesibila:
    http://www.eyeslipsface.com.ro/products_ro_2_11_0_153_17-Pensula-Stipple-.php

    Varianta mai scumpa:
    http://www.makeupgeek.com/store/brushes/mug-deluxe-foundation-stippling-brush.html

    A doua varianta,desi este costisitoare,este mai buna.

    Sper ca iti va fi de folos!

    Te pup!

    ReplyDelete
  3. Merci mult de linkuri, tre sa-mi iau o pensula buna neaparat si un fond de te bun...ceva recomndari pt fondul de ten?

    ReplyDelete
  4. Da!Sa stii ca eu folosesc fnd de ten mai accesibil ca pret desi ar trebui sa imi iau unul mai calitativ pentru ca este mai bun pentru ten.Acoperirea este mai mare,aspectul este mai natural si tine mai mult.
    Acum ca recomandari nu stiu ce sa zic,depinde si de ce ai tu nevoie dar asa ca marci ar fi Burjois(Bio Detox Organic Foundation),Make up Forever(HD Foundation),Lancome(Teint Miracle Foundation).
    Astea ar fi 3 dintre ele dar poti cauta pe interent review-uri la fonduri de ten si apoi stabilesti care ar fi potrivit pentru tenul tau.
    Un alt sfat ar fi daca gasesti sa iei un fond de ten bazat pe apa,nu pe ulei,pentru ca nu incarca porii ;)
    Bafta la cautari!

    ReplyDelete
  5. Eu sunt make-up artist si am pentru trusa pensule de la Da vinci, Make up Forever si Ben Nye iar pentru mine mi-am luat un set de la Coastal Scents care e genial si a fost doar 10$ - 12 pensule. Sunt de foarte buna calitate si in afara de asta in tara nici nu puteam sa visez ca voi gasi ceva la pretul asta, fie bun sau prost. In afara de asta mi-am mai luat 2 pensule pentru buze, una pentru ruj si alta pentru balsam si o pensula de fond de ten. Ca regula generala, pensulele pentru produse pudra e bine sa fie din par natural si cele pentru creme ( corector, fond de ten, ruj) din par artificial. Trebuie spalate cam o data pe saptamana, cele din par natural cu sampon pentru par uscat si dupa aia date cu balsam, lasate vreo ora si clatite ( devin moi si vor avea o viata mai lunga ) si cele din par artificial cu apa si sapun. Sper sa ajute pe cineva asta :D

    ReplyDelete
  6. Sascha,iti multumesc pentru toate aceste informatii!Foarte bune si utile ponturile de la tine!Pe mine cu siguranta ma ajuta tot ce ai scris aici si iti multumesc!

    ReplyDelete