Thursday 17 March 2011

O plimbare...

   Demachiantul si samponul meu sunt pe terminate asa ca gandindu-ma ce sa iau de data aceasta, mi-am amintit ca in timpul facultatii foloseam pentru par doua produse naturale: unul in loc de sampon si celalalt in loc de masca. M-am horatat sa il iau doar pe primul si daca tot ma axez pe ceva pe baza de plante sa iau si un demachiant la fel. Zis si facut!
   Aseara am facut o plimbare pana la plafar. De fapt am fost la doua plafare din zona in care locuiesc pentru ca nu am gasit ce imi trebuia in primul magazin. Iar pentru ca tot eram acolo, iubitul meu a zis sa luam si altceva pentru intarirea organismului.


   Acestea sunt cele 3 produse achizitionate.
   

   Sa o luam pe rand.

   Sapunul moale lichid vegetal cu saruri de potasiu este facut de firma Hofigal, nu contine sare sau soda si are in compozitie vitaminele A, D, E si F.

   “Se recomanda pentru spalarea parului, precum si a corpului, inclusive pentru pielea sensibila. Utilizat impreuna cu lotiunea CHELSTOP, elimina matreata, combate caderea parului, confera senzatia de confort. Utilizat timp indelungat (6 luni) in combinatie cu CHELSTOP, repigmenteaza parul carunt.”

   Asta scrie pe eticheta. Acum sa va spun parerea mea bazata pe experienta mea din trecut. Il foloseam excat cum se recomanda, cu acea lotiune si intr-adevar parul era mai frumos, mai sanatos si mai lucios. In privinta pigmentarii, sincer nu am dat atentie acestui lucru pentru ca nu ma interesa acest efect. Vroiam doar sa obtin o regenerare si o revigorare a podoabei mele capilare. L-am folosit si pe corp intr-o perioada in care imi aparusera niste mici eruptii rosiatice pe unele portiuni ale corpului si nu aveam voie sa folosesc sapun normal.
   Am fost multumita si il recomand.

   Next! Demachiantul de la Api Calin cu propolis. Este prima oara cand il cumpar dar sper sa fie ceva de capul lui pentru ca a costat destul de mult. Cand am cautat pe internet demachiante, l-am vazut pe acesta si mi s-a parut un produs bun iar pretul era acceptabil, 110.000 lei dar la plafar am avut un soc cand mi s-a spus cat costa: 270.000 lei. Mai bine il luam online!!! Asta este! Data viitoare stiu :p

   Eticheta are urmatoarele explicatii:

   “Efect: demachiant, tonic, hidratant, cicatrizant-regenerant, antimicrobian.
    Actiune: indeparteaza impuritatile si fardurile, combate petele epidermice de diverse cause si normalizeaza secretia glandelor sebacee, valabila fiind pentru toate tipurile de ten.
   Contine: extract fluid de propolis bogat in substante rasinoase, balsamice si aromate de origine vegetala, apa purificata si uleiuri esentiale din flori de portocal.
   Important: se agita ianinte de utilizare si se foloseste inainte cremei Api Calin.”

   Ultimul, Propolis C, are 50 de comprimate, este produs de firma Fiterman Pharma si seamana la gust cu vitamina C de alta data doar ca este mai dulceag datorita propolisului. Aceasta este a doua oara cand cumparamacest produs pentru ca am fost multumiti.
   Ca mod de administrare se recomanda pentru copii 4-5 comprimate pe zi iar pentru adulti 5-10 comprimate pe zi.
   Contine acid ascorbic, tincture de propolis si excipienti (riboflavina, sorbitol, aspartame, talc, stearat de magneziu, aroma.
   Este bun pentru prevenirea infectiilor respiratorii: faringite, laringite, amigdalite, rino-faringite dar noi il luam pentru ca vitamina C si propolisul sunt bune pentru muuulte si ajuta la mentinerea sanatatii generale.
   Pe prospect spune ca trebuie administrate in cure de 4-6 saptamani alternate cu perioade de pauza si ca timp de 30 de minute de la administrare trebuie evitat consumul de alimente si lichide.


   Parintii lui Silviu luasera 2 cutii de vitmine pe care ni le-au dat noua ca sa ne fortificam sistemul imunitar si sa fim pregatiti pentru primavara.


   EUROVITA Multiminerale cu ceai verde este un supliment alimentar. Cutia contine 30 de comprimate verzi cu efect antioxidant, care stimuleaza aderea grasimilor si care este un tonic pentru fizic si psihic.
Se ia o singura data pe zi.

   Compozitie: vitamina A, vitamina C, vitamina D3, vitamina E, vitamina K, vitamina B1, vitamina B2, vitamina B6, vitamina B3, vitamina B12, acid folic, biotina, acid pantotenic, calciu, fier, iod, magneziu, zinc, selenium, cupru, mangan, crom, potasiu, cafeina (extract de ceai-verde standardizat), EGCG (extract din ceai-verde, Camellia sinensis)

   Pfiu!That was a long list! :p


   Daca aveti nevoie de aceste produse sau poate doar v-au starnit curiozitatea, sper sa le cumparati si sa va fie de folos!

   Multa sanatate!

   Pe curand…

  P. S: Ce caldut a fost ieri! Nu ma asteptam. Dupa ce am iesit de la cel de-al doilea magazin naturist am intrat intr-un parculet si ne-am plimbat nitel. Mi-am dat jos jacheta, asa de bine era afara. Asta pentru mine este intr-adevar ceva incredibil pentru ca sunt o friguroasa si am probleme cu circulatia asa ca m-am bucurat de aerul caldut si am profitat si m-am dat in leagan vreo 20 de minute, timp in care Silviu a stat pe banca si si-a pazit copila :))

8 comments:

  1. eu nu m-am inteles cu chel stop :( Folosesc insa lotiunea cu petrol de la gerovital si samponul favisan. S-au vazut imbunatatiri :X

    ReplyDelete
  2. Ce minusuri are?
    Intreb pentru ca pe un forum cineva se plangea ca dupa ce a folosit Chelstop i-a cazut parul mai mult decat inainte.
    Eu nu am avut nici o problema dar nu il mai folosesc pentru ca deocamdata am nevoie doar de sampon ca sa imi regenereze parul si sa il hraneasca avand in vedere ca de aproape 3 luni ma vopsesc.

    ReplyDelete
  3. Nu am avut niciodata sampon de la Hofigal dar probabil ca la un moment dat imi voi lua.
    Daaa vremea e foarte okay acum!!! :)

    ReplyDelete
  4. Not Beautiful Enough, uneori este bine sa mai luam o pauza de la produsele obisnuite, care e adevarat ca ne atrag prin design-ul recipientelor, culori, arome, descrierea absolut irezistibila si imaginile prezentate la televizor sau pe internet dar care nu sunt chiar atat de benefice pe cat ne sunt recomandate.
    One in a while e ca o gura de aer proapat pentru piele si pentru par daca mai folosim si produse de la plafar, care or fi ele mai simpliste si nu atat de frumos mirositoare dar sunt mai eficiente. Eu de exemplu, orice crema as folosi, nimic nu se compara cu crema sau unguentul de galbenele!Chiar simt si vad efectele pe loc.

    ReplyDelete
  5. He he, si mie imi place sa ma dau in leagan. O sa incerc si eu sapunul pentru corp ca gelurile astea de dus din comert imi usuca pielea.

    ReplyDelete
  6. Da,sa stii ca am citit ca spuma aceea este responsabila cu uscarea pielii.Indiferent ce folosesti pentru dus,dupa nu uita sa aplici o crema hidratanta.E musai daca ai tendinta spre uscare!Eu asa fac iar daca sa zicem ca nu am timp destul macar cateva zone le dau cu crema:fata(mai ales in zona ochilor,pe langa nari si in zona buzelor),gat(pentru ca acolo apar primele semne de imbatranire),sani(pentru elasticitate),coate,genunchi(pentru a inmuia asprimea lor)si talpi pentru ca in fiecare zi imi dau cu piatra ponce si in acest caz este obligatoriu sa calmez zona cu o crema.

    ReplyDelete
  7. Din pacate si eu sunt cu pielea uscata asa ca am grija ca de fiecare data cand fac dush sa am timp 10 min dupa ca ma cremuiesc.

    ReplyDelete
  8. Asta-i foarte bine!Multa lume nu isi da seama cat conteaza daca ar acorda macar 10 minute ingrijirii de acest gen dupa dus sau baie.
    Iubitul meu,nu prea se da cu crema iar uneori i se usuca foarte rau pielea iar irna apare cu ea arsa in fata mea si zice "Trebuie sa imi dau cu crema" la care eu facand misto ii zic "You think?"
    Mereu asteapta pana in ultima clipa desi ii zic ca mai bine este sa previi decat sa tratezi.Men!

    ReplyDelete