Saturday 19 March 2011

Have a little faith!

   A mai trecut o saptamana. Sper ca Dumnezeu sa ne mai ingaduie sederea pe acest pamant si sa ne aiba in paza Sa pentru ca, dupa cum bine stiti, se pare ca se cam apropie un dezastru... Tot ce ne ramane de facut este sa hope for the best si sa ne rugam, caci acum chiar ca nu mai avem ce face altceva.
   Am mai avea o sansa daca in cel de-al 12-lea ceas am fi mai buni, daca am regreta tot raul cauzat planetei si semenilor nostri si mai ales daca am crede in puterea Lui. Nu imi fac mari sperante ca se va intampla asta pentru ca chiar astazi am citit niste reactii la un articol despre Biblie si am ramas profund dezamagita si revoltata de rautatea, negativismul si nerecunostinta unora. 
   Probabil ca unii dintre voi nu sunteti de acord cu acele reactii, la fel ca mine dar altii veti fi deranjati de cuvintele de mai sus pentru ca nu mai stiti sa aveti incredere in altcineva decat in voi insiva si poate nici atat.
    Nu vreau sa supar pe nimeni dar oare chiar este posibil sa fim singuri in aceasta viata? Oare nu exista nimic superior noua? Cum a aparut aceasta lume? 


   Nu as vrea sa dau nastere la alte discutii in contradictoriu pentru ca stiu ca subiectele religioase sunt ca o bucata de gheata subtire care oricand se poate sparge. Sunt doar trista de ce vad la televizor (in momentele rare cand chiar ma uit, caci eu nu deschid televizorul decat poate odata pe saptamana, in rest se uita doar iubitul meu si asa mai aud si eu cate ceva din intamplare), de raspandirea mizeriei iar aici ma refer la caracterul rasei umane. Mi-e sila de cum am devenit! Monstri care violeaza, ucid, ranesc, murdaresc, injura, ignora, mint, inseala, tradeaza s.a.m.d.


   Nu stiu  si nu cred ca suntem mai buni decat animalele, nici macar la partea cognitiva caci daca e sa privim lucrurile din anumite perspective, o persoana care gandeste nu face rau intentionat, o face poate in cazuri de auto aparare sau fara sa isi dea seama. Insa exista foarte multi care fac atatea grozavii din pura rautate. Nu am intalnit atata cruzime decat la rasa umana! Nu meritam sa fim crutati, nu meritam sa avem fericire daca nu ne schimbam, daca nu ne cerem iertare in fata divinitatii.
   Pentru cei care se intreaba, NU, nu fac parte dintr-o secta, nu sunt o fanatica religioasa, nu am innebunit! Sunt doar o fiinta satula de gunoaie, o persoana crestina de orientare ortodoxa care crede in Dumnezeu si ii este frica de El. Nu  oblig pe nimeni sa fie ca mine, sa se roage, sa fie a believer desi indemn la credinta pe oricine are urechi sa auda si ochi sa citeasca si vrea sa stie parerea mea vis-a-vis de aceasta chestiune sau poate are nevoie de un sfat. Vreau doar ca lumea sa nu se mai razvrateasca, sa nu se mai certe, sa nu mai spuna blasfemii. Asa cum ateii vor sa fie lasati in pace, la fel si crestinii vor sa li se respecte stilul de viata, adica acela in care credinta este cel mai important factor dupa care ne conducem viata. 


   Spuneam pe acel site ca daca nu credem iar Dumnezeu nu exista, atunci nu am pierdut nimic dar daca El exista iar noi am crezut in El, avem multe de castigat. Suna logic? Bun! Atunci de ce ne incrancenam atat sa nu lasam inima sa vorbeasca pentru noi, sa ne dechidem sufletele si sa incepem sa credem si atat? Cu ce ne schimba asta viata in rau? Cu nimic! So why not do that? Pentru ca suntem oameni si la fel ca Adam si Eva, avem in noi samanta indoielii iar raul are grija sa se strecoare in mintile noastre si sa ne faca sa cautam dovezi contra binelui. 


   Anyway...eu consider ca cel mai bine ar fi macar sa ne respectam unii pe altii, daca nu suntem in stare sa facem mai mult. Libertatea de a gandi! Fiecare are dreptul la principii, idei, convingeri, pareri, ganduri. At least in theory...

   De aceea va urez sa fiti mai intelepti, sa va ganditi de doua ori inainte sa faceti ceva, sa fiti mai calmi si mai rabdatori si poate sa deschideti ochii si urechile pentru ca restul va veni de la sine...

   Un sfarsit de saptamana linistit si sanatate!



   Pe curand...




3 comments:

  1. Foarte frumoasa aceasta postare! Dar cu o mica rectificare,nu am devenit rai ci asa am fost dintotdeauna. Este in firea oamneilor sa mai fie si rai, din pacate...

    ReplyDelete
  2. Not Beautiful Enough, iti multumesc pentru apreciere!
    Este corecta rectificarea ta!Asa am fost mereu dar parca odata cu trecerea anilor am devenit si mai si...Parca suntem din ce in ce mai rai. Si inainte existau lacomia, invidia, crima insa acum este totul scapat de sub control. Suntem parca la un pas de haos.

    ReplyDelete
  3. Oamenii sunt rai prin natura lor insa de multe ori asta a devenit o scuza pentru a nu mai tine cont de reguli si principii iar asta este inacceptabil. Se presupune ca ar trebui sa gandim mai mult... Si eu gresesc si mi-e ciuda ca o fac dar am anumite linii de care nu trec.Plus ca ok, este omeneste sa gresesti dar macar indreapta, nu ramane indiferent la ce se intampla sau la ce ti se intampla. Unii oamnei nici nu stiu ca gresesc si atunci niciodata nu vor putea sa se corecteze pentru ca nu vor considera ca au de ce. Trista realitate.

    ReplyDelete