Monday 14 March 2011

Sunny week end!



   How was your week end?
   Al meu a fost un pic zdruncinat din cauza unor probleme dar macar a fost soare :p
   Vineri, iubitul meu mi-a facut o surprizaaaa! A adus acasa 3 panselute frumoase foc! 


   Le-a pus intr-un ghivechi lung asezat in balcon. Din cate am citit, aces tip de floare trebuie tinuta in soare sau semiumbra dar in nici un caz in umbra totala pentru ca altfel nu rezista. Se uda zilnic deci nu este chiar fara pretentii dar nici nu are nevoie de apa foarte multa pentru ca altfel se distrug radacinile.

   A fost harnicut si le-a asezat in ordinea in care l-am rugat sa le puna. Gradinarul meu drag!

   Asa-i ca sunt frumusele? Floricelele mele au si bobocei iar unul deja a inflorit astazi! :)


   Noi mai avem un bambus, pe care l-am facut cadou lui Silviu acum un an, stiind ca isi dorea foarte mult si niste ardei iuti.

   Era mai mic decat se vede in prima imagine, in care deja crescuse binisor. In cea de a doua il puteti observa cum arata in prezent. Sad right? Nu stim de ce dar s-a cam ofilit. Au inceput sa ii apara pete pe frunze si apoi se ofileau de tot. Ba chiar si vreo doua bete s-au uscat! :(( Daca cineva stie care ar putea sa fie cauza si cum am putea sa il salvam, va rog sa imi lasati un comentariu aici sau sa imi dati un mail. Chiar nu am vrea sa moara!

   Desi par mai mult a planta decorativa, aceastia sunt de fapt ardei iuti, plantati de catre Silviu. Manca-i-ar mama de frumosi! 

   Avem pusi in mai multe ghivece. In prima imagine ii puteti vedea cand erau mai micuti iar in urmatoarele in prezent. Le-a pus betisoare ca sa stea drepti. Are asa o grija de ei! :p

   In ghivecele mici in care a adus panselutele a transferat 2 dintre ardei. Urmeaza sa ii lasam un pic afara ca sa fie polenizati si apoi speram sa ne iasa si noua macar 2-3 ardei, asa de pofta! :))

   Iarna trecuta am avut si niste grau pe care il pusesem cu ocazia Sf Andrei. Inca mai am boabe de grau si o sa mai pun in pamanat pentru a avea inca un coltisor de iarba verde in casa. Plantele aduc prospetime si vitalitate, din punctul meu de vedere si mie una imi face bine sa vad ceva inverzit sau inflorit intr-un loc unde de regula nu as tine asa ceva. De exemplu, graul l-am tinut ori intr-un bol, ori intr-un ghiveci lung, pe noptiera iar cand ma trezeam il vedeam si mi-era drag. Ba chiar il personalizasem.

   I-am facut fata iar de Craciun i-am pus o funda albastra si un clestisor cu specific de sarbatori. Sa fie si el in ton cu evenimentele nu?! :)) Stiu, nu sunt normala! :))

   Voi ce plante aveti? Ce verdeturi va plac?

   Sa va spun in continuare despre week end.
   Sambata am fost la cimitir sa punem niste flori si sa aprindem lumanari la mormantul tatalui meu. A fost clipe grele care ne-au adus amaraciune in suflet si ne-au rascolit dar le-am trecut cu bine si ne-am rugat pentru linistea sa.
   Iubitul meu a facut treaba in jurul casei iar seara fiindca era atat de obosit i-am facut o omleta cu carnita, cascaval, cimbru, patrunjel si am ornat-o cu ketchup special pentru el ;)
   Duminica am stat cu catelusele prin curte, ne-am jucat si ne-am bucurat de caldura. Iubitul meu a gasit niste prichindei cu pielicica rece, umezi, topaitori pe care a tinut sa mi-i arate, caci stie ca imi plac. Este vorba despre...

   BROSCUTEEEE! Nu m-am putut abtine si am luat-o pe una dintre ele in palma, i-am aratat-o si mamei, a mangaiat-o si dupa ce i-am facut aceste doua poze am eliberat-o langa fratii si surorile ei.

   Am mai fotografiat o vietuitoare, de data aceasta fiind vorba de una mai delicata si mai micuta.

   A butterfly! Era micut cat unghia dar am marit poza pentru voi ca sa il vedeti mai bine. Mi-au placut aripile transparente ca esarfele din matase fina.

   Ieri a fost ziua bunicii mele care a implinit frumoasa varsta de 90 de ani si de asemenea, in aceasta zi, eu si Silviu am implinit 4 ani si 8 luni. Am mancat pui shanghai, my favourite! Mama ne-a daruit 2 inimioare de ciocolata, pufuleti si amandine si ne-a urat "LA MULTI ANI". 


   Noi sarbatorim in fiecare zi de 13 a lunii, nu doar cand implinim ani. Este un obicei pe care il au putini dar noua ne place si ne face bucurosi. Sa dea Dumnezeu sa ne intelegem, sa fim uniti, sa ne iubim si sa ramanem "jucausi" si indragostiti, ca la inceput, toata viata!


   Tocmai ieseam de la starea civila. Fusesem la cununia unui coleg de servici de-al lui Silviu. Parem chiar noi mirii ;) Cine stie...poate pe viitor chiar o sa fim! :)

   Astazi cam atat. Pentru maine va pregatesc o noua postare din seria Body type ;) Va pup!

   Pe curand...





2 comments:

  1. Waw...sunteti niste frumosi amandoi...chiar pareti miri:)

    ReplyDelete
  2. Multumim!Pana sa ajungem acolo,la starea civila, cineva chiar a crezut asta :)

    ReplyDelete