Monday 28 March 2011

Let`s play





   Da mai departe (?)

   1. Care ar fi reacţia ta dacă te-ar înşela partenerul?
 
   L-as confrunta si l-as ruga sa imi explice de ce a facut     aceasta alegere. Apoi m-as desparti de el.

   2. Dacă ai un vis care ţi-ai dori să devină realitate, care
   ar fi acela?

   Tatal meu sa fie in viata…

   3. Pe cine ai vrea să snopeşti în bătaie?

   Nu sunt adepta violentei.

   4. Ce ai face cu un miliard de dolari?


   As ajuta-o pe mama sa isi rezoolve toate problemele
   financiare si restul as investi intr-o afacere.

   5. Prietenul tău cel mai bun va rămâne întotdeauna
   prietenul tău cel mai bun?

   Nu se stie niciodata ce se poate intampla dar eu sper
   ca asa va fi.

   6. Ai fost vreodată îndrăgostit de două persoane
   deodată?

   Nu. Pentur mine dragostea adevarata exclude aceasta
   posibilitate.

   7. Cât ai aştepta pe cineva pe care iubeşti cu adevărat?

   Cat ar fi necesar.

   8. Dacă ai câştiga la loto, ţi-ai da demisia de la slujbă?

   As lucra in continuare pana as pune pe picioare o
   afacere personala.

   9. Cine e în topul celebrităţilor cu care, dacă ai avea
   ocazia, ai face blăstămăţii?

   Nu pot raspunde concret. Atata timp cat nu cunosti o
   persoana decat prin intermediul televizorului nu ai cum
   sa iti doresti prea multe cu ea.

   10. Ce suge viaţa din tine?
 
   Stresul si problemele celor dragi mie.

   11. Cum te vezi peste zece ani?

   Implinita profesional si personal.

   12. Care e cea mai mare frică/fobie a ta?

   Imi este teama de un destin nefericit, de a nu cunoaste
   cat mai multe chestii existente in acest univers.

   13. Ce persoane crezi că sunt cele care ţi-au dat
   leapşa?

   O persoana activa, care iubeste viata, deschisa la minte
   si amabila (Cupcake)

   14. Ai prefera să fii bogat şi singur sau căsătorit, dar
   sărac?

   As prefera sa fiu saraca daca as avea langa mine
   sufletul meu pereche.

   15. Care e primul lucru pe care îl faci când te trezeşti?

   Le spun buna dimineata lui Paco si lui Ricky, adica
   papagalului, respectiv zebrei australiene.

  
16. Ai da totul într-o relaţie?
 
   Asta fac si in prezent. Cand am hotarat sa dau o sansa 
   iubitului am spus ca de azi inainte voi da tot ce am mai
   bun pentru ca in cazul in care nu va merge, macar voi
   stii ca eu am facut tot ce s-a putut si ca am incercat sa
   avem o relatie adevarata. Unii evita sa se implice pentru
   a nu fi dezamagiti dar asta este o abordare gresita
   pentru ca niciodata nu vei afla ce ar fi putut fi daca nu
   ai fi dat doar jumatati de masura…

   
17. Cariera ta este vitală pentru tine?

    Mi-as dori o cariera si sper sa am asa ceva la un
    moment dat. Cu siguranta ca daca imi voi afla
    chemarea profesionala, ea va fi o parte semnificativa
    din mine.

   
18. Ai ierta şi ai trece peste ceva, oricât de oribil ar fi
    acel lucru?
 
    Cu totii trecem peste multe situatii pe care ni le ofera
    viata doar ca fiecare o face in felul sau asa ca
    raspunsul meu este da, as trece dar probabil ca mai
    usor sau mai greu, in functie de gravitatea problemei.

   19. Preferi să fii singură sau într-o relaţie?

   Singura as fi incompleta asa ca se subintelege ce
   prefer.

   20. Trimite leapşa la 6 persoane:


No comments:

Post a Comment