Tuesday 9 October 2012

Review L`Oreal Sublime Mousse

   Nu ma vopsesc regulat dar cand o fac ma simt mai bine nu numai pentru ca parul are o culoare uniforma iar asta credeti-ma ca este destul de greu de obtinut, ci si datorita aspectului schimbat pe care mi-l ofera. Simt de parca toata lumea stie ca m-am vopsit de curand si ma priveste cu admiratie. Normal ca it`s just in my head dar oricare om mai viseaza uneori iar mie imi place sa ma mint singura, ok?! :)) Vopsitul ma face sa ma simt de parca m-am nascut din nou. In filme, actorii joaca rolurile intrand in pielea personajelor, cand ma vopsesc si eu intru in pielea unui personaj, alter ego, tot o parte din mine dar care iese la suprafata doar cand este "gadilata" iar o schimbare de look poate face asta foooaaarte bine. Am I right, ladies? ;) 
   Pana acum am incercat mai multe branduri de vopsea, niciodata nu am folosit o vopsea de doua ori, nu stiu cum s-a intamplat. De fapt stiu si recunosc. Ajung la sectiunea cu vopsea, vad varietatea expusa pe rafturi si in loc sa caut vopseaua folosita ultima oara si sa ma indrept catre ea direct, ma las vrajita si ademenita de celelalte... Si intr-un final plec cu una pe care nu am mai incercat-o pana atunci :)) Mmmmhhhm! I just can`t help it! Bine nici nu am gasit acea vopsea perfecta pentru mine ca sa vreau sa ii fiu fidela si devotata, e ca o relatie amoroasa sa stiti! :p 
   Penultima oara cand am fost la magazin ca sa iau vopsea the same thing happened. Mi-a furat atentia o minunatie care statea la loc de cinste pe rafturi si al carei nume popular ma atragea ca un magnet, smulgandu-mi banii din buzunar fara pic de mila. Am cumparat o singura cutie si am asteptat momentul potrivit ca sa o folosesc pe parul meu dornic si insetat de culoare si luciu. Nu era doar el insetat, ci si ego-ul meu, care astepta dupa colt sa vina clipa cand va capata aripi sa zboare din colivia sa si sa se arate in toata splendoarea. 
   Momentul a venit. Stiti ce se spune ca nu e bine sa porti niste pantofi noi cand iesi la o plimbare lunga pana nu i-ai testat inainte de cate ori, prin apropierea casei. Buna regula, pacat ca nu prea o respect :)) Asa se face ca am facut odata turul parcului Herastrau in noile mele sandale cu talpa inalta si m-am pricopsit cu niste basici de toata frumusetea! :)) 
   Cu toate acestea nu mi-am invatat lectia si m-am decis sa pun la treaba noua vopsea chiar inainte de a pleca in concediu si nu oricand, ci chiar in seara de dinainte de plecarea din Bucuresti, asa ca sa fie mai palpitant nu? Eh, atata timp cat nu ies verde nu are ce sa fie atat de grav si nu a fost.

   Vopseaua este de la L`Oreal si este o spuma care se aplica pe par ca un sampon. Nuanta aleasa de mine este Rosu arzator (you know I like it hot), numarul 565. Ambalajul este o cutie de carton mai mare decat cele ale altor vopsele folosite anterior si contine: revelator de culoare, produs colorant, un capac difuzor, balsam si manusi. 










   In manual se explica pas cu pas ce trebuie sa faci pentru ca tot procesul sa fie usor si rapid:


   Se deschid ambele flacoane. Se toarna continutul din flaconul cu produsul colorant peste cel cu revelator.



   Se insurubeaza capacul in flaconul cu revelator.




   Se rastoarna delicat flaconul cu capul in jos de 5 ori consecutiv fara sa se agite. 



   Cand incepi sa aplici se formeaza spuma.




   Dupa ce se acopera suprafata capului si lungimea parului, se asteapta 30 de minute. Se clateste si apoi se aplica balsamul, masandu-se foarte bine in par. Se astepta inca 2 minute si se clateste din nou.




   Oooo da! Rosu ca focul!


   Si rezultaaaatuuuuuuul:

................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................

  
    Oooo nu! Rosu my ass!




   Rosu arzator????????? Really? Where? Not on my hair! Daca pana si iubitul meu a fost uimit si dezamagit cand a vazut nuanta parului...
   Nu stiu cum si de ce dar a iesit o nuanta care desi in poze se vede un saten inchis, de fapt era un fel de visnio-pruna combinat cu nuanta mea naturala adica saten inchis. Mda! Beautiful, just beautiful! 


  In soare se mai vedea uneori asa:


   But wait, asta nu-i tot! Noooo! Nici macar nu a tinut doua saptamani ca a revenit la nuanta de dinainte doar ca uuun pic mai inchisa. 

   

  Parerea mea despre aceasta vopsea reiese clar din cele de mai sus si nu stiu ce experiente ati avut voi dar va spun cu mana pe inima ca am respectat intocmai indicatiile si a iesit un rahat! Poate veti spune ca a iesit aceasta nuanta pentru ca parul meu natural este inchis dar a) nuanta mea naturala se vedea doar la radacini, in rest era un roscat mai deschis decat ceea ce ati vazut in poza de dinainte de a aplica spuma si b) cum de la alte vopsele mi-a iesit roscat?
   Vopseaua aceasta nu a prins pe par, ci doar l-a inchis. Nu o voi recumpara EVER! A costa mult si e si ineficienta! 
   Singurul produs care mi-a placut si cu care m-am impacat bine a fost balsamul care miroase fenomenal si lasa parul moale.

   Voi ati folosit aceasta vopsea? Cum vi s-a parut? Ati folosit altele de la L`Oreal? Lasati-mi parerile voastre in comentarii, va rog.

   V-am pupat pe toate!

   Pe curand...

20 comments:

  1. hahaha despi....nu stiu daca iti mai amintesti ca ai mai zis acum cateva luni ca ai cumparat vopseaua asta si de atunci ti-am scris ca e foarte nashpa :)))) aceeasi experienta am avut-o si eu, si oricum , eu cu saten care e mult mai usor de facut....nu ca rosul foc :)) oricum, si la mine disparuse dupa 2 sapt!!! :(((( te pup, ramy

    ReplyDelete
  2. din experienta personala (si a altora) am dedus ca in cele mai multe cazuri, nici o nuanta nu va iesi pe par exact asa cum e prezentata pe cutie..in cazul tau insa diferenta e mult prea mare, deci ceva nu a fost in regula.. pacat de bani si de "munca" in zadar.. recent am incercat si eu vopsea-spuma, nu mai retin daca Garnier sau L'Oreal, cred ca a fost singura data cand a iesit aproape 100% ca si culoarea de pe cutie, si asta doar pt. ca trecusem de la blond-saten la brunet (ma rog, pe cutie scria dark brown, dar culoarea prezentata era un negru ca abanosul, deci stiam ce ma asteapta)

    ReplyDelete
  3. Ma tenta si pe mine vopseaua spuma, bine ca nu am luat-o. Eu tot cu Bes si cu garnier m-am vopsit, dar Bes mi-a placut mai mult si m-am reintors la el. Iti recomad sa il incerci daca ai ocazia, sigur o sa-ti iasa culoarea si nici nu e scump, eu il iau cu 22 lei cu tot cu oxidant si e si dubla fata de o vopsea normala.
    Te pup!

    ReplyDelete
  4. ca o paranteza, ce funny e tipa de pe youtube "JLovesMac1", ma distreaza tare, am dat de ea prin canalul tau..

    ReplyDelete
  5. Ramona,

    Da,da,imi amintesc si desi imi pare rau ca am cumparat-o macar stiu de ce sa ma feresc pe viitor.

    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Vision by Mila,

    Nici eu nu ma astept sa iasa ca pe cutie dar nici chiar asa,macar o nuanta de roscat sa fie...
    Acum o sa ma fac cu una pe care am mai folosit-o odata si a fost cat de cat ok.

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. Dia,

    Merci de pont!O sa o incerc!

    Te pup!

    ReplyDelete
  8. Vision by Mila,

    Sunt o fana a ei pentru ca ii ador umorul un pic kinky :)) Si este si iubitoare de animale,are 3 catei.
    Sa te uiti si la ceilalti din lista mea,sunt fel si fel de personalitati interesante.

    ReplyDelete
  9. OMG!! Mai, eu nu pot pricepe.. chiar nu pot.. cand naiba apuci sa le folosesti..

    http://www.youtube.com/watch?v=s4mAEnRbza4&feature=relmfu

    ReplyDelete
  10. Vision by Mila,

    Fata asta are magazin! :)))
    Ca sa le porti pe toate ar trebui sa iti faci unghiile cu alta oja in fiecare zi.

    ReplyDelete
  11. Exact acelasi lucru am patit si eu, acceasi nuanta de rosu am avut, 565. Nuanta muuult mai inchisa decat pe ambalaj, un fel de castaniu, si nici nu a prins uniform. Clar nu mai cumpar niciodata.

    ReplyDelete
  12. Am si eu spoit prin par saten auriu solar! O spal peste 5 minute! :)) chiar asa nasoala este? Poate imi iese negru abanos :))) Irina

    ReplyDelete
  13. Irina,

    Sa imi spui cum ti-a iesit :)

    ReplyDelete
  14. Anonim,

    Imi pare rau ca ai patit si tu asa!Macar acum stim de ce sa ne ferim iar eu cu ajutorul blog-ului dau sfoara in tara ca sa evite aceasta experienta si alte fete.

    ReplyDelete
  15. da, am incercat si eu aceasta vopsea..nuanta 50 saten pur si la fel..dupa 2 saptamani nici nu zici ca eram vopsita:((((...am inteles ca mai mult ofera o stralucire naturala si doar nuanteaza putin parul:(...si eu am fost dezamagita plus ca am ramas dupa acele 2 saptamani cu un par foarte ciudat...nu era asa de matasos si nici nu prea stralucea...apoi am incercat l'oreal Casting Creme Gloss si sunt foarte multumita..nu se compara cu aceasta..as vrea sa incerc so Recital Preference dar nu m-am hotarat asupra nuantei inca:(...asa ca,sunt total de acord cu parerile tale!

    ReplyDelete
  16. Maite Hanelore,

    Deci casting Creme Gloss este ok.Bun!Poate o sa o incerc si pe aia la un moment dat.

    Multumesc pentru ca mi-ai spus si experienta ta!

    ReplyDelete
  17. Si eu am fost dezamagita de Casting Creme Gloss!

    ReplyDelete
  18. Zana Noptii,

    M-am lamurit:este un produs de proasta calitate!

    Multumesc pentru parere!

    ReplyDelete
  19. Ai spune carolul ei ar fi de uniformizat parul, nu ti l-a vopsit, vopseaua veche care era mult mai intensa pe lungimea parului, parca ti l-a decolorat.
    Cautand despre o spuma/nuantator care coloreaza parul natural si fara a-mi decolora parul am ajuns la articolul tau. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mihaela Pojogu,

      De atunci stau departe de aceasta vopsea.Reclama suna bine dar realitatea e alta.

      Draguta intamplare!Ma bucur! :)

      Te pup!

      Delete