Wednesday 9 March 2011

De 8 martie...


…mi-am petrecut o buna parte din zi cu o prietena. Am fost in Afi Palace Cotroceni si in Plaza sa ne clatim ochii. Erau multe martisoare frumoase, accesorii, esarfe, dulciuri (ciocolata de casa mi-a cam facut cu ochiul) and co la targurile organizate pentru serbarea zilei femeii. Am intrat un pic si prin cateva magazine sa vedem ce mai este nou.
   In Plaza, la intrare, erau barbati imbracati in costume care avea cosulete in mana si imparteau cate o felicitare si o mostra de parfum Gianfranco Ferre – In the mood for love… Aaaah… l`amour! :) Si uite asa ne-am facut si noi cu un parfumel super pe care l-am incercat si imi place destul de mult.


   Pe seara am stat la o vorba cu parintii iubitului si apoi am mai navigat pe internet si cam atat pentru ca iubitul meu era la servici :(

   Voi ce ati facut ieri? What presents did you get? Parca zici ca e Craciun :)
   Eu am primit cateva cadouase dragute si am si facut poze pentru voi:
   Ta-da-daaaaa!


   Sunt foarte bucuroasa pentru ca am primit de la iubit acest elefantel, pe care mi-l doream (de fapt vroiam unul asemanator dar acela se vanduse asa ca mi l-a luat pe acesta care este la fel de dragut).
Se poate purta ca brosa sau ca pandantiv pe un lant.


   Acest trifoias care sper sa imi aduca noroc, precum scrie pe eticheta lui, este de la prietena cu care m-am intalnit ieri. Stie ca imi place verdele. Multumesc, Camelus!
   Eu am cautat ceva sa ii ofer la randul meu dar cum nu am gasit, am rugat-o pe ea sa isi aleaga de la acel targ ceva care sa fie pe gustul ei. A ales o pereche de cercelusi cu pietricele negre si strasuri. Ii stateau atat de bine!

   Am mai primit ceva, de la parintii iubitului, de care sunt foarte incantata and here are the pictures:

   Le-am asezat pe noptiera de langa pat si mai vine din cand in cand cate un miros delicat de la ele de ma innebuneste.

   O lotiune de corp care miroase foarte bine. Abia astept sa o folosec!

   95 % natural, fara parabeni, fara siliconi, fara coloranti, fara uleiuri minerale. Sounds good! 

   Un set simpatic de la Nivea. Galetica din lemn o sa o pastrez si o sa ii gasesc eu o intrebuintare printre lucrurile mele ;)

   Asa arata produsele dinauntru.
   O perie cu doua fete.

   Un burete natural. Am mai avut asa ceva si chiar imi doream altul pentru am fost multumita de el.

   Un alt burete pe care cred ca o sa il folosesc mai rar.

   And last but not least, o pila pentru calcaie. Yeeeey!

   Si pentru ca nici eu nu puteam sa nu ii dau ceva mamei lui Silviu am cumparat o prajiturica, un martisor finut si niste flori.

   Iar pentru mama…eh e secret! :p

   Maine o sa pun si cateva poze facute in mall-uri.

   Pe curand...

8 comments:

  1. super dragute cadourile ,sa te bucuri de ele. mi-a placut si mie targul din AFI ,am vazut lucrusoare dragute.te pup,o zi frumoasa.

    ReplyDelete
  2. Modniza,va multumesc.Sa aveti si dumneavoastra o zi linistita!

    ReplyDelete
  3. Foarte frumoase cadourile , asa in spiritul primaverii!! Ma bucur ca ai avut o zi frumoasa !

    ReplyDelete
  4. Make-up by Dina,eu am avut o zi buna dar mama mea cu siguranta s-a simtit singura si trista iar asta nu poate decat sa ma nemultumeasca.Imi pare rau ca nu pot compensa cu nimic moartea tatalui meu...Oricat as sta cu mama,oricate ar avea,ea tot este inconjurata de sentimente negative...Sper sa se schimbe asta in timp.
    Eu barem il am pe iubitul meu si sunt si altfel ca fire...dar ea se consuma foarte mult...

    ReplyDelete
  5. ma bucur ca ai avut o zi frumoasa :D Elefantelul imi face cu ochiul, e foarte frumos. Sa le stapanesti sanatoasa si sa te bucuri de ele. Stiu ca orice as spune nu mai alina cu nimic, dar va doresc sa aveti putere si tie si mamei tale pentru ca in timp lucrurile bune vor veni si vor compensa tristetea cu siguranta. Sa aveti o primavara frumoasa >:D<

    ReplyDelete
  6. Libertat,iti multumesc!Celalalt elefantel pe care il vazusem eu prima oara era si mai si!Modelul semana cu o broderie doar ca era din metal auriu stil vintage.Dar imi place si acesta pentru ca oricum eu ador elefantii!

    La asta sper si eu,ca o sa fie mai bine,ca o sa ne obisnuim cu ideea si ca mama o sa fie mai linistita si un pic mai fericita.

    Sa ai si tu o primavara vesela!

    ReplyDelete
  7. Imi pare foarte rau sa aud asta . Sunt convinsa ca o doare si ii este enorm de greu sa treaca peste , dar daca ai fost macar putin cu ea de 8 martie cu siguranta i-ai incalzit sufletul chiar daca poate nu a aratat-o:D

    ReplyDelete
  8. Make-up by Dina,chiar daca pe moment poate nu se vede foarte bine,stiu ca prezenta mea ii mai ridica moralul si de aceea incerc sa ii fiu aproape asa cum pot.
    Multumesc pentru comentarii!

    ReplyDelete