Friday 4 March 2011

Body type: Straight!


   Inainte de a incepe tema de astazi vreau sa va spun ca am avut o zi mai buna ieri. Nu a inceput extraordinar dar a continuat frumos. La 18.30, Silviu si cu mine ne-am intalnit cu buna mea prietena, Mihaela si iubitul ei, Tudor. La sugestia lor am fost in Ikea. Mai intai am mancat ceva in localul de la etaj. Este pentru prima oara cand am mers in acest complex (mai mereu aveam de gand sa mergem dar fiind mai depare de locuinta am tot amanat) si nu stiam cum se procedeaza. Mi s-a parut original si interesant modul in care "obtii" mancarea. Mai exact te autoservesti iar la alte produse comanzi. Farfuriile se pun pe niste carucioare, platesti la casa si apoi descarci "marfa" pe masa aleasa. Super fun! I really enjoyed it! In afara faptului ca preturile sunt accesibile si calitatea produselor este buna. Eu am comandat clatite organice cu branza si spanac la care am adaugat un dressing cu iaurt, care era de fapt pentru salate dar am zis let`s give it a try. Mi s-a parut mie ca s-ar combina de minune cu clatitele si asa a si fost. Ca desert am luat o prajitura cu caramel pe care am savurat-o cu maaare pofta.
   Iubitul meu nu se simtea bine la stomac asa ca el a zis pas. Saracutul, imi pare rau ca nu s-a putut bucura de acele delicii dar lasa, next time! Tudor a luat o supa cu ciuperci pe care a servit-o cu crutoane si apoi au impartit amandoi, ca niste porumbei ce sunt, o portie mare de chiftele cu sos si dulceata de merisor (foarte interesanta si ciudata combinatie dar foarte buna din cate am inteles) si cu cartofi copti. Yummy!
   Sa ne fie de bine ca tare bun a mai fost! :)
Cel mai mult mi-a placut timpul petrecut impreuna acolo, discutia, rasetele, plimbarea prin magazin. Iubesc sa ma intalnesc cu oameni dragi cu care stiu ca ma voi simti excelent!
   Cate chestii dragute am vazut! Decoratiuni, plante, bonsai, lumanari super parfumate (le recomand pe cele cu parfum de fructe de padure si cele cu scortisoara), mobila buna, confort, inovatie si stil!
   I had a great time! Thanks guys!
   Am primit un martisor dragut si finut de la Mihaela pe care o sa il port zilele urmatoare cu mare placere. So sweet of her! 


   Cand am iesit de acolo, surpriza: ningea! Peste tot era plin de fulgi mici si desi! Ei erau dezamagiti si deranjati ca nu mai vine primavara odata dar eu eram super incantata because as you all know, I looooooove snow!
   Mi-a facut bine ca am iesit undeva si mai ales ca am avut o companie buna!
   Can`t wait to do this again!

  Heeeey! This is how I look in real life! In sfarsit am zis hai sa postez o poza cu mine sa ma vedeti mai bine. Sper ca nu v-ati speriat prea tare ;;)

   Si acum sa ne intoarcem la oile noastre :)) (unele expresii romanesti sunt asa pline de haz) Forma corpului!

   Daca forma corpului vostru este dreapta atunci aveti forma cea mai des intalnita. Aceasta forma mai este denumita si dreptunghiulara sau de rigla. Soldurile si bustul sunt echilibrate iar talia nu este foarte definita. Probabil aveti un posterior care este mai mult plat decat rotund. Aveti tendinta de ingrasare in zona trunchiului si apoi in partea de sus a coapselor si a bratelor.
   Partea inferioara a picioarelor este intotdeauna armonioasa si una dintre cele mai bune atuuri ale voastre.

   Cheia imbracarii unui corp drept este sa imbracati proportional atat partea de sus cat si cea de jos a corpului punand accent pe talie. Daca va place ideea, puteti purta haine mulate (cum ar fi rochiile in forma de tub) si puteti crea o talie adaugand o curea lata inchisa la culoare. Totusi, pentru a crea un efect mai curbat adaugati volum (sau impresia de volum) proportional in partea de sus si de jos a corpului.

   Sacourile cu guler lat, cu maneci de printesa sau structurate, cu o talie croita la interior si evazata in partea de jos. Alege sacouri care se termina la osul soldurilor. Adauga o curea pentru un efect mai dramatic.

   Camasile cu umeri structurati sau de printesa si cu o talie plisata ajuta la crearea iluziei unei talii de clepsidra.

   Cauta camasi impodobite in jurul bustului si a umerilor si cu o talie cambrata.

   Topurile cu decolteuri largi si adanci in forma de V care adauga volum bustului cu o talie empire, confortabila, cambrata. Adauga maneci flu-flu (ca niste aripi) sau de printesa pentru un efect dramatic sporit.

   Topurile lasate pe umeri sau cu decolteu larg maresc umerii, facandu-ti talia sa para mai ingusta. Adauga o curea lata si un sutien cu buretei pentru curbe mai dramatice.

   Topurile cu o linie gratioasa, curgatoare, cu drapaje pe corp si pe maneci si cu o banda in talie creeaza impresia de silueta de clepsidra.

   Alege pantaloni cu o margine lata in talie si foarte evazati sau putin evazati. Buzunarele mari puse la spate vor adauga curbe posteriorului.

   Alege pantaloni putin peste pantofi sau evazati cu talia joasa sau ridicata. Dungile decolorate din zona soldurilor vor da impresia de solduri mai voluptoase iar buzunarele mai mari din spate vor adauga volum posteriorului.

   Alege fuste pline sau in forma de A care umplu jumatatea de jos a corpului. Asorteaza cu camasi/bluze care dau un volum egal atat bustului cat si umerilor pentru a crea un efect de clepsidra.

   Cauta fuste cu detalii, cusaturi sau buzunare care dau impresia de rontunjire a soldurilor.

   Rochiile cu volanase de dantela sau cu drapaje peste bust, cu o talie lata mulata si o linie ampla ajuta la simularea unei siluete de clepsidra.

   Cauta rochii cu maneci mari (flu-flu, de printesa etc) intr-o linie ampla sau in forma de A si cu o talie cambrata.

   Daca vreti ceva strans si super sexy mergeti pe idea de rochie tubulara in culori deschise sau aprinse, cu o curea lata inchisa la culoare.

   Incearca rochiile lasate pe umeri, in forma de A sau cu o linie ampla si o talie stramta sau accesorizata cu o curea pentru a creea forme.

   Acum ca am dezbatut si aceasta tema, va urez o zi asa cum vi-o doriti si sa aveti grija de voi!

   Pe curand...

P. S: Va spuneam ca s-ar putea sa mai primesc cateva martisoare dragute cu diverse forme. Ei bine, guess what? S-au vandut! :(( Asa de mult imi doream cateva dintre ele, mai ales unul in forma de gargarita, unul cu un melc si mai era cu o lebada. Daca nu faci ce trebuie la momentul potrivit, ti-o ia altul inainte :( Eh, oricum stiu ca Silviu a avut o intentie buna doar a pus-o in practica a little bit too late. In fine...it`s the thought that counts! ;)

2 comments:

  1. Rectific...asta e forma mea...drapta...vorba aia ...femeia snur fara...fara...stii tu expresia:P

    ReplyDelete
  2. ;;) Ei acuma nu e chiar asa!Probabil esti tu foarte dura cu tine.

    ReplyDelete