Friday 25 March 2011

Reinventing my accessories!


   Ieri am spalat niste rufe, am incercat sa invat sa repar o priza (vreti detalii? nu de alta dar sa va pregatiti burtile pentru ca o sa va doara de atata ras :p), am pierdut timpul pe internet si apoi surprizaaaa! Bloggerita Not Beautiful Enough mi-a explicat mura-n gura cum sa fac sa continui sa incarc poze pe blog fara sa platesc un leu. SARU`MANA MULT! Dau un lichior de ciocolata ;)
   Dupa ce mi-a trecut entuziasmul si m-am simtit usurata ca ma pot intoarce la voi cu poze m-a luat o stareeee...  Desi aveam chef de leneveala I couldn`t help myself si m-am gandit sa fac o postare pentru voi. It`s not much dar poate o sa vi se para amuzanta, fun si pe alocuri useful.

   O sa va arat cum mai port eu accesoriile asa incat sa le dau mai multe utilitati.


   Take for example this pair of silver earrings. Le unesc tortitele si le pun pe un lant si asa am acum un nou pandantiv, care poate fi purtat atat intr-o tinuta casual, cat si intr-una eleganta.


   De asemenea, pot prinde tortita unui cercel, sau de la amandoi, de bluza si am o brosa originala cu bilute.


   Sau daca iau o pereche de cercei lungi, stil oriental, unindu-i ca in imaginile de jos, creez un cercel foarte lung si de efect. 


   Un truc important: la spatele cercelului care atarna pun un fluturas care sa il impiedice sa alunece si astfel sa nu il pierd. Mie una imi place foarte mult pentru ca este ceva unicat. 


   Asa cum am facut in exemplul anterior, pot sa folosesc unul dintre cercei drept brosa.


   In facultate am cumparat niste cercei albi pe care i-am purtat destul de des and they`re one of my favourites si in prezent. 


   De regula ii purtam like earrings but sometimes…


   I-am atarnat de guler. Pe al doilea cercel l-am pus langa primul dar un pic mai jos decat acela. Asa-i ca da un aspect mai chic bluzei?

   Ca o paranteza, just so you know, pe atunci aveam parul lung dar il aranjasem de asa natura incat sa para de lungime medie. Hi, hi! :p

   In continuare va voi arata un cercel de argint, pe care l-am gasit pe strada. Mi s-a parut ca ar merge de minune ca brosa pentru ca acea piatra este ca o pata de culoare pe o bluza inchisa la culoare. La fel de bine se poate pune la un bolero, pentru a impreuna cele doua parti.


   In loc de elastic, imi prind parul cu bratari.


   Aceste bratari au pietricele si mici pandantive.

  Prima bratara simbolizeaza dragostea, pandantivul principal avand inscriptionate corespondentele in engleza si chineza ale acestui cuvant.



   Conturul de inimioara reprezinta conceptul de iubire.

   A doua bratara simbolizeaza sanatatea, pandantivul principal avand inscriptionate corespondentele in engleza si chineza ale acestui cuvant.



   Frunzulita reprezinta conceptul de sanatate.

  A treia bratara simbolizeaza bunastarea, pandantivul principal avand inscriptionate coresponedentele in engleza si chineza ale acestui cuvant.



   Inelul in miniatura reprezinta conceptul de bunastare.



   O alta bratara cu pandantive interesante este si aceasta care are un cupidon, un fluturas, o pietricica si diverse alte zorzoane. 



   Este de la Avon si uneori imi aranjez parul cu ea.


   Acum inversam tehnica si folosim un elastic de par pe post de bratara.


   Cred ca se potiveste ca bratara pentru ca are bilute de lemn colorate prinse cu snururi. It`s girly and full of joy!


  Now I`d like to show you cateva creatii personale pe care le-am facut anul trecut si una facuta luni.

   Am avut la dispozitie o banda elastica mai lunga cu dantela, pe care am taiat-o in 3. Dintr-o  bucata mai scurtuta am facut un inel iar din cealalta mai lunga am facut o bentita pentru par.



   Ce spuneti?
 
   Cea de a treia bucatica micuta am cusut-o pe un cordon subtire, de la camasa. Am cusut un nasture pe dantela and voila! O alta bentita pentru par!


     Nu e cine stie ce dar e un accesoriu jucaus si atipic.
 
     Ultima creatie este un lant.
   Duminica am gasit intr-una din hainele tatalui meu o cheie cu o forma interesanta care m-a atras si pe loc mi-a venit ideea sa o port pe un lant ca pandantiv.


   Am pus 2 zale pe cheie si apoi am prins una dintre zale pe o za a lantului.

  Tadaaaaaa!


                                 (Sutienul nu este atat de vizibil dar aici e de vina blitul. Imi cer scuze!)


   Simtindu-ma creativa am mai incercat si alta varianta.


    Care va place mai mult? (sper ca nu ziceti nici una :)) )

    As fi putut sa mai adaug cate ceva dar am vrut ceva cat mai simplu. Acest accesoriu, dintre toate pe care le am, este cel mai frumos pentru mine dintr-un singur motiv: este amintire de la tatal meu…

  Sper ca nu vi s-au parut ciudate ideile mele si ca nu v-am plictisit. Nu sunt prea trendy-flendy :)) nici complexe, nici foarte glam dar mie una imi dau o stare de bine. Daca as mai fi avut si alte elemente as mai fi facut eu mai multe dar pentru moment este bine si atat decat deloc :p

   Sa aveti o zi dulce!

   Pe curand…















4 comments:

  1. Nu m-ai plictisit deloc...esti foarte inventiva....imi place bentita de numa numa:)

    ReplyDelete
  2. Pfiu!Multumes!Stii cum e,gusturile sunt foarte diferite si poate unii cred ca mai mult m-am prostit in loc sa fac ceva ca lumea dar eu asa am simtit sa ma exprim la acel moment.

    ReplyDelete
  3. Buna! Am si eu o intrebare: unde gasesc elasticul acela de par cu bilutele acelea colorate? Tot caut de ceva timp si nu gasesc. Mersi!

    ReplyDelete
  4. Acel elastic il am de multi ani,mi l-a daruit mama.Parca am mai vazut ceva asemanator dar cu bilute intr-o singura culoare,la tarabe cu diverse zorzoane.

    Sper sa gasesti ceva dragut!

    Multumesc si eu!

    ReplyDelete