Tuesday 28 July 2015

Vesti proaste

   Va salut! Am fost ieri la cabinetul unde am tot mers si cu Taz si unde mai fusese Cora de doua ori pana acum. Cabinetul se numeste A&A Medical Vet (click pe nume ca sa accesati site-ul lor).  
Domnul doctor Semina Tuku, chirurgul care urma sa o opereze, i-a facut o noua radiografie unde au reiesit cateva modificari asa incat dumnealui a considerat ca este inutila interventia chirugicala. Ne-a recomandat sa mai venim peste o luna sa ii mai faca o radiografie, sa facem un tratament si a terminat prin a ma linisti ca "vor mai urma multe luni"... Inteleg. A fost prima oara cand a folosit unul dintre cele mai urate si cumplite cuvinte din lume, diagnosticand-o cu CANCER...Parca mi-a cazut un bolovan imens peste cap. De obicei cand un medic refuza sa opereze inseamna ca este grav si ca nu se mai poate face nimic. Ei cum sa digerez eu astfel de concluzie?! Ne-a trimis la celalalt cabinet al lor, la domnul doctor Daniel Grasu, care se pricepe la oncologie. 
   Ajunsi la cabinet, domnul doctor amintit mai sus, a verificat radiografia si ne-a confirmat ceea ce spusese si domnul Semina Tuku si anume ca operatia nu va schimba cu nimic speranta de viata, care este cuprinsa intre 3 si 6 luni. Am zis ca innebunesc! Apoi ne-a spus ca atunci cand va incepe sa se simta foarte rau si nu va mai putea sa respire bine ii va administra injectia de eutanasiere. Eh, deja la faza asta, m-am intors cu spatele si am inceput sa plang, pe urma nici nu am mai putut sa fiu atenta la ceea ce a mai spus, deja discuta numai cu Silviu. Eram terminata! Cum asa ceva? In primul rand ca nu vreau sa renunt asa de usor, vreau sa incerc orice, pana in ultima clipa iar in al doilea rand eu sunt total contra eutanasierii! Indiferent de caz, mi se pare ceva crud si nefiresc. Daca este un gest de compasiune, care cruta bolnavul de suferinta groaznica, atunci de ce nu se realizeaza si la oameni? De ce la oameni se lasa bolnavul sa traiasca pana cand organismul cedeaza? Pentru ca daca s-ar eutanasia oamenii ar fi considerata crima nu? Atunci la animale? Stiu ca este greu sa vezi pe cineva cum se chinuie, cum sufera dar nu este dreptul nostru sa oprim viata! Nu e vorba de nimic relogios aici, e pur si simplu de bun simt. Sa traiasca atat cat ii este dat! Probabil ca unii nu sunt de acord cu ce am afirmat pana acum si poate ca eutanasierea este privita drept o solutie civilizata dar eu cred ca trebuie sa lasam ca destinul sa isi spuna cuvantul si eventual sa usuram traiul fiintei respective, sa ii dam calmante pentru durere si sa asteptam cu lacrimi in ochi ca sfarsitul sa vina de la sine. Nu vreau sa deranjez sau sa acuz sau sa invinovatesc pe nimeni prin ceea ce am spus. Aceasta este parerea mea si o sa o sustin mereu. Nu vreau sa intervin in legea naturii. Din nou, poate ca unii ma vor intreba atunci de ce intervin in evolutia bolii si nu o las asa. Cred ca intre a ajuta, a incerca sa salvezi si a opri o viata este o diferenta ca de la cer la pamant. Cumva mi se pare si absurd ca medic sa faci alteva decat sa salvezi... Iar ca om de rand, parinte de caine, pisica si orice alt animalut, rolul tau este acela de a alina durerile, de a sta langa copilasul tau, de a-i acorda ingrijire, conditii bune si de a avea curajul si forta sa ii stai aproape cand vine momentul despartirii.
   Eu si mama am discutat si vrem sa mergem si in alte parti, sa incercam diverse tratamente, evident nu orice pentru ca simtim si speram ca vom putea sa facem ceva pentru a o salva. Silviu, de asemenea, crede si simte ca o sa fie bine. Iar eu... Eh... Eu sper ca o sa fie bine, parca nu imi pot imagina ca o sa se intample ceva rau cu ea dar in acelasi timp sunt realista si ma gandesc ca radiografia este incontestabila. Nu pot nega realitatea insa imi pun speranta ca desi are acele tumori poate vor stagna, poate o sa fie operata, poate ca anumite tratamente o vor ajuta si de ce nu, chiar vindeca. Nu vreau sa ma mint singura dar pana la urma in viata orice este posibil. 
   Fac un apel la toti cei care citesc aceasta postare, va rog din inima, daca stiti vreun tratament, un medicament, o injectie, un doctor foarte bun, niste remedii naturiste verificate, o adresa, o clinica, numar de telefon, ORICE, lasati-mi un comentariu. Va implor! Credeti-ma ca sunt disperata si nu vreau sa ajunga deja sa aiba simptome, sa se simta rau, ci sa actionez cat mai repede. Ea deja a facut prima sedinta de citostatice ieri seara, timp de o ora jumatate si a inceput sa ia OncoSupport, cate o pastila pe zi dar vreau sa incerc si alte chestii. 
   Orice informatie este valoroasa!


   Pe curand...

14 comments:

  1. Eu sper ca acel test nu a fost facut bine si e o eroare din graba, in afara de incurajari si sincerele mele pareri de rau nu stiu cu ce te pot ajuta...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mihaela Pojogu,

      Doamne cat as vrea sa fie asa!Daca nu e cancer sunt cea mai fericita iar daca este macar sa poate fi tratata si salvata!

      Sunt foarte bune si incurajarile si parerile de rau,ajuta la moral!Multumesc!

      Te pup!

      Delete
  2. BUna ziua
    Luati legatura si cu doctorul Bogdan Gheonghos - 0722 331 989 - are cabinet in Drumul Taberei. Vi-l recomand. Si trebuie sa incercati toate variantele

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pufarici Diana,

      Buna ziua!

      Multumesc mult pentru sugestie si incurajare!

      Delete
  3. Ela,
    sa nu te dai batuta! incearca tot ce tine de tine si spera ca poate o sa fie totul bine. Iti doresc putere multa sa fii alaturi de ea!
    pupici :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cherry Queen,

      Cu siguranta vom incerca totul!Nici nu se pune problema sa ne resemnam asa cu una cu doua!

      Multumesc pentu cuvintele de sustinere!

      Te pup!

      Delete
  4. Imi pare rau de aceste vesti proaste.Poate Dumnezeu face o minune!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ella fairytale,

      Multumesc!Asa speram si noi!

      Delete
  5. Al meu catel a murit de cancer anul trecut, dar din pacate eu l-am depistat in ultimul stadiu. Eu pentru al meu, pentru ca nici eu nu am vrut sa-l eutanasiex, i-am dat Medrol si astfel nu a mai avut dureri si a putut sa si manace. Cand are cancer catelul nu mai are posta de mancare deloc. Am sa-ti mai scriu maine, dar stiu ca anumite vitamine hranesc cancerul, Eu am fost la Tetravet de pe B-dul Uverturii nr 16, este la parter, sunt foarte buni si au legaturi cu facultatea Veterinara si chiar isi dau interesul Iti las si un numar: 021.430.54.15.
    Sa dea Domnul sa ai parte de o minune!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ikryss88@gmail.com,

      Imi pare foarte rau! Catelusa mea deja are metastaze la plamani si din acest motiv doctorii nu vor sa o opeze. Inteleg de ce dar macar sa facem un tratament prin care sa se incerce distrugerea metastazelor si apoi sa o opereze sa ii scoata tumorile mamare si sa o sterilizeze.Nu stiu ce sa zic...
      Am citit pe internet ca a folosit cineva Medrol. O sa ma interesez.Vreau un tratament eficient dar care sa nu ii afeceteze in alte parti.

      Ok, astept noi informatii.

      Multumesc pentru recomandare si urare! Sa o ajute Domnul!

      Multumesc din suflet!

      Delete
  6. Vitamina E si suplimentele cu antioxidanti sunt doua remedii administrate frecvent pentru intarirea sistemului imunitar si protejarea sanatatii, insa considerate periculoase la pacientii cu cancer, intrucat grabesc evolutia bolii si raspandirea tumorilor in organism.

    Un studiu suedez recent, publicat in revista Science Translational Medicine, a evidentiat un fapt ingrijorator administrarea de vitamina E si antioxidanti la pacientii cu cancer tinde sa agraveze boala si sa o raspandeasca in organism. Mai mult decat atat, medicii avertizeaza ca administrarea artificiala in exces a acestor nutrienti ar putea provoca cancer la persoanele sanatoase.

    Sursa: http://www.sfatulmedicului.ro/Suplimente-nutritive/vitamina-e-si-suplimentele-cu-antioxidanti-agraveaza-cancerul_12651

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cristina,

      Nu i-am dat si nu imi amintesc sa imi spuna mama ceva de vitamina E. Oricum o sa o atentionez. Multumesc mult!

      Delete
  7. Medrolul este pentru dureri din cate stiu, ca i-am dat si eu si am cautat si pe net. Nu micsoreaza nimic, adica nu trateaza, doar anesteziaza durerile si catelul chiar se poate juca. Exista si tratamente care incearca sa omoare tumoarea, dar sunt foarte scumpe. Eu nu am mai incercat pt al meu ca nu imi dadeau decat o saptamana in plus. Dar la acel cabinet iti pot oferi informatii si prin telefon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cristina,

      Am citit ieri prospectul de la Medrol si efectele secundare sunt ingrijoratoare.

      O sa ii contactez daca spui ca isi dau interesul si ca o pot ajuta ca lumea!

      Multumesc mult, mult! Aparent sunt in regula dar la interior cam dardai de teama. E urat sa traiesti cu incertitudini. Sper din tot sufletul sa poate sa o salveze cineva,ceva.

      Inca odata imi pare rau pentru catelul tau! Este cumplit sa treci prin asa ceva!

      Delete