Tuesday 1 February 2011

My obsession

  Exista vreo femeie care sa  nu aiba o fixatie pentru machiaj, moda si ingrijire?!
  Well de fapt exista! Stiu ca sunt femei care nu prea au nici o aplecare catre partea aceasta a feminitatii si desi nu inteleg treaba asta, o respect pentru ca fiecare are dreptul sa fie asa cum vrea atata timp cat nu deranjeaza pe ceilalti.
  Aceasta postare este pentru cele care ca si mine sunt innebunite dupa farduri, sclipici, rujuri, oja, rimel, creme, parfumuri and other goodies dar de ce nu si pentru cele care nu sunt prea interesate, cine stie poate va molipsesc si pe voi :)) Deja ma ia ameteala numai gandindu-ma la cele enumerate mai sus :))
  Oricat de ciudat ar parea pentru unele si mai ales pentru unii (iar aici ma refer bineinteles la specia mai dura-barbatii-care chiar ca nu au nici cea mai mica idee de ce suntem atat de preocupate de aceste “prostii”, exceptia facand-o make-up artistii) cand vad un articol despre vreo noua modalitate de a te machia, cand trec pe strada si vad in vitrina unui magazin parfumuri in sticle care mai de care mai luxoase, cand vad niste pantofi cu toc inalt si platforma, cu bot rotund, cand vad testerele de farduri shimmery si accesorii originale colorate sau cu pietricele…. ma ia cu lesin… Unu pentru ca imi imaginez care ar fi nota de plata iar doi pentru ca ma vrajeste magia acestei lumi cu posibilitati infinite.
Cum sa nu ma apuce veselia cand sunt atatea minunatii, atatea lucrusoare care asa de frumos ar sta la mine in dulap?! :-p
  Azi o sa vorbesc despre machiaj.
Este un domeniu imens si nu mi-ar ajunge nici o suta de bloguri sa termin de vorbit despre el.
  Colectionez poze cu chipuri machiate in fel si fel de culori,navighez in cautare de produse cosmetice care sa imi faca discret cu ochiul, urmaresc tutoriale pe youtube, citesc bloguri de make-up si beauty, ce sa mai…sunt obsedata de asta. Ce bine ca nu s-a deschis pana acum nici o clinica de dezintoxicare pentru cei dependenti de machiaj caci 100% aveam un loc asigurat acolo! :))
Intr-o zi cautand poze pe internet am dat peste un site cu astfel de grozavii iar acolo am gasit niste farduri simpatice la un pret foarte bun as spune eu. Am aruncat un ochi si peste celelalte produse si mi-am facut a wish list. Deocamdata am comandat putin pentru ca nici nu ma dau banii afara din casa si nici nu eram sigura daca sunt bune de ceva sau nu...
  Ieri a sosit comanda. Yeeeeee!!! O sa prezint pe fiecare in parte.



  Culorile sunt mai vii decat in poza de sus si sunt destul de pigmentate. Inca nu le-am incercat in machiaje dar urmeaza. Stati pe aproape! ;)


   Pentru o prima impresie mi se par ok. Voi ce spuneti?




  Fardurile se vand individual dar se poate cumpara o carcasa cu magneti unde sa va faceti combinatiile de farduri in numarul dorit. Este o idee foarte buna pentru cei care nu au cum sa isi compare paleta de 120 de culori dar  isi doresc totusi cateva nuante.




  Acest creion mi-l doresc de mult timp pentru a colora interiorul (the waterline) pleoapei inferioare .


  Pensulele sunt moi si par rezistente. Cea portocalie este esentiala daca vrei sa dai o forma curata si ingrijita sprancenelor sau daca vrei sa conturezi ochii pe linia genelor si sa termini cu o codita impecabila. Like it a lot!



  Un piiiiiic mai aspra decat celelalte doua, pensula aceasta face ca fardul de pleoape sa se aseze in pliul pleoapei asa cum doresti, fara a depasi aceasta zona.
  Dupa cum bine vedeti, nu am achizitionat cine stie ce dar promit sa revin in forta cu o “prada” pe cinste!

Pe curand...






6 comments:

  1. Nu ma pricep la make-up, dar mi-ar placea. Oricum daca nu e make-up-ul sunt produsele de ingrije, ojele si alte cele. Deci cred ca orice femeie are o obsesie cel putin in ceea ce priveste beauty-ul:)

    ReplyDelete
  2. Poate este de necrezut dar sunt unele care nu prea au nici o treaba cu acest domeniu.Too bad!Pierd o gramada de chestii dragute dar economisesc bani :))

    ReplyDelete
  3. sunt super.. despre ce site e vorba? si cam cat ai dat pe toate?

    ReplyDelete
  4. Cherry Queen,

    Site-ul este http://www.cosmetic-style.ro.

    Costa 6.5 lei fiecare fard deci pe 3 am dat 19.5 lei.

    Iar creionul alb nu il mai au dar nu a costat mult si l-am luat in ideea de a fi ceva asemanator cu Jumbo de la NYX.Acum insa au adus NYX.

    Pensulele acestea la fel am vazut ca le-au scos dar au adus altele cel putin la fel de interesante.Preturile pentru pensulele individuale variaza intre 7 si 50 lei.


    Te pup!

    ReplyDelete
  5. ms mult de tot.. acum intru pe site sa vad daca gasesc ceva si pt mn.. :D
    te pup!

    ReplyDelete
  6. Cherry Queen,

    Nu ai pentru ce!Sper sa gasesti produse pe placul tau.

    Te pup si spor la cumparaturile virtuale! ;)

    ReplyDelete