Monday 7 February 2011

Ingrijire si o mica inventie

   De cateva zile incoace ma gandesc sa va scriu si sa va arat cu ce am eu grija de tenul meu. This is it! O sa va divulg secretele (adica pasii normali pe care ii face oricare fata dar suna mai interesant “secrete” nu?) si apoi o sa va arat despre ce inventie este vorba.
   Sa o luam cu inceputul. Inainte de toate imi sterg fata cu demachiant cu toate ca pana acum cateva zile saream peste aceasta etapa dar mi-am propus sa am mai multa grija de mine in acest sens pentru a avea un ten mai curat si deci mai sanatos.
   In mod normal ar trebui apoi sa aplic solutie tonica dar cum nu am asa ceva prefer sa ma spal direct cu sapun sau sa imi curat fata cu o solutie abraziva dar asta se intampla de 2 ori pe spatamana, altfel este afectata epiderma.

   Urmeaza crema pe care o aplic pe fata si gat si la nevoie aplic pe buze o crema de galbenele sau oricare alt unguent natural pentru un plus de hidratare.


   Astept 1-2 minute ca sa intre in piele si apoi incep sa ma machiez.
   Seara ma demachiez, de obicei cu ceva care are ingrediente care regenereaza si curata in profunzime urmele de machiaj si ma spal cu sapun.


   Pe ochi folosesc un gel contur iar pe restul fetei o crema obisnuita sau ceva luat de la plafar si nu masez pana dispare grasimea, ci las sa se absoarba in piele treptat. Noaptea tesuturile se repara, acum fiind momentul propice sa masam pielea cu crema pentru ca orice tratament va actiona la intensitatea maxima, pielea fiind “deschisa” spre refacere. 


   Sa nu uit… Odata pe saptamana ma rasfat, aplicandu-mi masti: una exfolianta, una abraziva si una hidratanta care relaxeaza si tonifica tenul.
Acesta este ritualul meu, deloc complicat pe care incerc sa il respect dar care ar merge imbunatatit pe ici pe colo. Mi-ar prinde bine o lotiune tonica, niste creme mai bune, un masaj facial dar cu timpul totul se va schimba in bine asa ca i`ll just take it step by step, corectandu-ma atunci cand gresesc.
Inventia de care aminteam mai sus consta in “fabricarea” unui highlighter. Da,mi-am facut singura ceva care sa semene si mai ales sa faca exact ce face unul din comert. Nu stiu cat de bine mi-a reusit but here it is.


   Cum am obtinut acest produs? Extrem de simplu incat nici nu cred ca va vine sa credeti si poate incercati si voi daca vi se pare o idee interesanta.
Let`s begin! Aveti nevoie de o crema mai putin grasa,un fard pulbere alb sau alb-argintiu si optional o perluta bronzanta (cea mai deschisa dintre cele care sunt in cutiuta voastra).
Luati o cantitate de crema cat credeti de cuviinta (depinde ce cantitate de highlighter vreti sa obtineti) si puneti intr-un recipient care sa aiba capac. Adaugati cate putin fard pulbere si amestecati. Separata zdrobiti foarte bine si cu atentie perluta si cand devine praf adaugati-o peste celelalte doua ingrediente. Amestecati bine si daca este nevoie mai adaugati crema si cu apa pentru a o subtia. Daca doriti un highlighter de o consitenta cremoasa atunci nu adaugati apa ci doar crema. Gataaaaa! Highlighter-ul ar trebui sa aiba o culoare deschisa, fara particule stralucitoare si sa ofere o luminozitate discreta de sidef care sa scoata in evidenta zonele unde il aplicati.

                 Inainte si dupa ce l-am intins pe piele

Voi ce ritual de ingrijire aveti si ce folositi? Astept sa imi spuneti  si ce produse home-made ati facut, cum si sa imi trimiteti poze pentru exemplificare. De asemenea orice parere este binevenita.
Pe curand…

8 comments:

  1. Interesanta ideea cu hightliner...doar ca eu nu as stii sa-l folosesc (stiu...sunt jalnica la make-up):P

    ReplyDelete
  2. Dia,nu este deloc complicat.Sunt anumite zone cheie unde daca aplici un highlighter capeti o stralucire ca de revista,pari mai odihnita,mai tanara,mai atragatoare.Highlighter-ul se foloseste pe pometi,pe nas,pe frunte(in mijloc intre zona dintre sprancene dar un pic mai sus,se poate da si deasupra sprancenelor ca sa creeze iluzia de inaltare si definire a acestora,imediat sub sprancene,pe mijlocul buzei inferioare pentru mai mult volum,pe cea superioara exact unde se arcuiesc ele.
    Sper ca nu am uitat nici o zona.
    Se pune putin pe o zona, se intinde pana se armonizeaza cu pielea.Efectul trebuie sa fie de bun gust,adica sa fie un produs fara sclipici(poate doar seara la anumite ocazii speciale desi nu toate agreeaza ideea nici atunci,pentru ca nu trebuie sa arati ca un glob de Craciun,ci sa ai o stralucire diafana,ca si cand asa ai arata tu in mod normal.
    Poate aceste sfaturi sunt un mic ajutor pentru tine.Sa stii ca nici eu nu sunt experta dar ma pasioneaza make-up-ul si incerc sa invat cat mai multe.
    Bafta!
    Te pup!

    ReplyDelete
  3. Merci mult de sfaturi, il adaug si pe asta pe lista de sumparaturi si apoi o sa astept sa castig la loto ca lista se tot mareste si mareste:)).

    ReplyDelete
  4. Cu placere,Dia!
    Fa-ti o lista cu ce vrei sa iei si selecteaza din ea doar prioritatile,adica exact ce nu ai si ai nevoie cu adevarat.
    De exemplu daca ai cateva farduri colorate dar nu foarte pigmentate si nu ai unele mai naturale,te sfatuiesc sa iei intai doua naturale si doar unul colorat pigmentat.De ce?Pentru ca acele naturale merg la multe ocazii,pe cand cele colorate nu chiar.
    Un alt exemplu,daca ai nevoie de pensule,fond de ten,blush,cumpara mai intai un fond de ten si lasa pensulele pe alta data.De ce?Fondul de ten se poate intinde si cu mana dar daca iei pensule,degeaba le ai si poti face diverse machiaje cu ele daca tenul nu este pregatit inainte cu un fond de ten ;)
    Nici eu nu am fonduri mari si de aceea incerc sa iau mai intai chestii de care ma pot folosi in mai multe situatii si care sunt de baza,abia apoi ma orientez pe alte artificii si incet, incet iti zic eu ca ajungi sa completezi colectia de cosmetice,doar ca nu intr-o luna dar asta este,ne descurcam cum putem.
    Te pup cu drag si abia astept sa vad ce ti-ai mai luat!

    ReplyDelete
  5. trebuie sa incerc si eu sa imi fac un Highlighter... :D
    abia astept...
    o sa pun dupa si pe blog sa vezi ce a iesit.. :D

    ReplyDelete
  6. Cherry Queen,

    Sper sa iti iasa cum doresti!
    Abia astept sa vad! :)

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. a iesit un pic cam blush lichid :)))

    ReplyDelete
  8. Cherry Queen,

    :p Nu-i nimic deci nu ai irosit produsele,tot ti-ai iesit ceva.
    Mai incerci si poate iti iese data viitoare.

    Te pup!

    ReplyDelete