Thursday 10 February 2011

Accesorii IV


   Si in sfarsit ultima parte!Yeeeee!


    Un lant foarteee lung care poate fi purtat in mai multe moduri. Iar daca aveti un pic de imaginatie si indemanare chiar puteti sa il ajustati si sa il purtati pe cap sau la pantaloni.


   First one from my mother, the red one de la o revista, cravata este din margele si se poate lasa un pic mai lunga. Inima verde am luat-o mai de mult.


   Lebada este din argint, daruita de iubit de ziua femeii iar inelul nu mai stiu sigur dar parca este de la nasa mea.


    Din Cora. M-au atras culorile vii si mi-a placut si ca banii stransi de pe urma lor sprijineau o cauza nobila.



    Primul colier l-am achiztionat cu o rochie iar al doilea cu argintiu si negru care se poate purta in 2 stiluri era impreuna cu un pulovar. V-am spus ca sunt minunate aceste oferte 2 in 1!

   Cu o rochie fara bretele se potriveste foarte bine colierul. Nu am cuvinte sa exprim cat imi place bratara de picior. O port vara, inclusiv pe plaja. Imi da un aer exotic si ma face sa visez la o insula cu palmieri, cocktailuri, apa limpede, flori rare si colorate, bambus, verdeata multa, hamac si nisip fin si cald. Aaaah!


   Still dreaming... Exotica, interesanta, originala, asa as caracteriza bratara de sus.


   Inele mari si de efect. My mom bougt them, pe cel verde l-am ales impreuna.

   Inelul transparent este de la o colega de liceu, cel mov de la mama iar pufurile le-am achizitionat cu cercei asortati dar am pierdut cate un cercel din fiecare pereche asa ca de atunci port cu fluturasi cerceii care nu se inchid. 
Purtam odata cerceii albi pufosi iar un baiat din troleibuz, care m-a observat m-a intrebat daca acestia sunt cerceii mei de iarna :))


    Bratara simpla (exista si ceas pe acest model) de la Avon.


   Trei bratari, 3 stiluri! Prima este eleganta, de seara, a doua este copilaroasa, de zi iar ultima este de rocker. Love them all!


   Toate sunt de argint. Primul este gen verigheta si are o valoare sentimentala caci l-am primit de la tata (are si mama la fel), restul sunt de la mama. De ce spun ca are o valoare sentimentala? Unu pentru ca tata nu prea face cadouri dar cand o face le da din suflet iar doi datorita modelului care imita niste legaturi, asa cum sunt legaturile de sange dar si de suflet dintre mine si parinti, indestructibile, orice s-ar intampla.


   Pandantiv Crystal Aura cumparat de catre mama de la Avon. Este si parfum cu acelasi nume.
   Se poate pune direct pe lant purtat la gat sau se poate pune pe un lantisor mic si pus la geanta sau chiar ca o brosa daca adaugati un ac de siguranta. Chic isn`t it!

   Asa cum am mai procedat, am lasat ce-i mai bun pentru la urma. O bratara din campania Avon care se lupta cu VIOLENTA IMPOTRIVA FEMEII!


   Ca la decernarea Oscarurilor, as vrea sa ii multumesc mamei pentru ca mi-a facut atatea cadouri, ca a fost sponsorul meu cand nu aveam cu ce sa imi mai iau una alta!

   Lung subiect! Astea sunt doar o parte din accesorii...
Va urez sa aveti accesorii multe, sa le asortati cu grija si sa le purtati cu mandrie! Be proud to be a woman!

   Pe curand...

4 comments:

  1. Deci WAw...doar o parte? Acuma chiar nu mai pot de curiozitate sa vad cum le ti, ai un dulap doar pentru ele?sau o camaruta?
    Tocmai m-ai facut sa mai adaug ceva pe lista de cumparaturi care oricum ii extrem de lunga, dar bratara aia de picior o sa sara prin capul listei. Am si eu ceva de genu homemade, dar nu nu se intinde pe picior asa furmos e simpla...si eu vreau:)

    ReplyDelete
  2. Nu am nici chiar atat de multe.Le tin in doua sertare marisoare.
    Bratara de picior imi place si mie mult tocmai pentru ca are si inel si se vede dragut acel sidef,pare ceva ce ar purta localnicii unei insule exotice.
    Mai am una de argint simpla doar pentru glezna,care are atarnate de ea niste floricele,inca una cu niste zorzoane care fac un mic zgomot parca.De asemenea,am purtat foarte mult o bratara de argint pentru mana,care se potrivea si pe glezna.

    ReplyDelete
  3. imi plac inelutzele cu puf...:D

    ReplyDelete
  4. Cherry Queen,

    Multumesc!Sunt haioase si atrag atentia :p

    Te pup!

    ReplyDelete