Thursday 10 February 2011

Accesorii III

   Inca putin si ajungem la sfarsitul acestui subiect care pe mine m-a pus in micare bine de tot si nu m-am lasat pana nu am pus tot ce am strans (ma refer la poze).


   Hand made din Mamaia, cu exceptia colierului, pe care l-am luat dintr-un magazin cu accesorii din lemn, exotice si nu numai.


   Inimioara este cumparata de mama, pestisorul la fel si este din argint cu sidef (nu era cu lant), penultimul lant este de la Avon, il cumparase mama pentru ea dar pana la urma a vrut sa mi-l ofere mie zicand ca pentru mie este mai potrivit :p Eh! Bineinteles ca era ok si pentru ea dar asa face ea, se gandeste sa imi dea mie tot.
   Ultimul era inclus in pret la un pulovar. Ce-mi plac chestiile astea 2 in 1! :)


   Fluturasul si funda sunt din argint from my mom, lantul este Avon, crucea este mostenire si ii este tare draga mamei asa ca daca o pierd am dat de belea iar bratarile au fiecare cate un ceas asortat, negru, respectiv crem (surpriza de la mama). Este chiar frumos sa ai la bratara un ceas care sa se asorteze sau invers.


   Both are silver. Meritul mamei once more!


   Impreuna cu cerceii turcoaz, de la Teodora. Merge de minune la ceva negru sau la ceva sobru sau simplu.


                                                    Ssssssnakes! Avon.


   Sunt mereu incantata de combinatiile de accesorii care includ panglici, dantela s.a.

  
                          Lemn si sidef pictat. Sweet!


   In spatele primei poze se afla un film, o poveste si mai ales un mesaj. Despre ce vorbesc? Free Willy! Am si o carte postala cu acesta balena minunata. Ambele, atat colierul cat si cartea postala sunt din America si sunt din 1995. I`m onored to have them chiar daca nu sunt decat niste suveniruri.
   Colierul cu elefant l-am cumparat acum multi ani de la Eforie Nord. Si mama are la fel. It`s long si pare ceva exotic desi este din... plastic. I like it anyway!
   Colierul cu frunze este din lemn, schimba foarte mult o bluza simpla.
   Setul bratara+colier cu frunze este din argint. Am afisat un zambet larg cand mi le-a dat mama.

  
   Achizitionate in timpul facultatii mi-au acompaniat vestimentatiile de multe ori, cand ieseam in oras, seara.


   Acum cativa ani, cred ca eram in liceu, nasa mea (care imi este si matusa) m-a chemat la ea in camera si am cotrobait amandoua prin "bunatatile" ei. Mi-a dat cateva accesorii printre care si acest inel special. Cand il pun pe deget parca ma transform intr-o femeie sigura pe ea, misterioasa, cocheta din timpurile de demult.


   M-am indragostit inca din prima clipa cand l-am vazut. Nu,nu este vorba despre iubit, ci despre acest colier auriu cu detalii frumoase. Avon!
   Colierul negru este de la o prietena din Medgidia. Thanks,Danielusa!


   Cel albastru este de la mama, cel negru l-am luat cu un pulovar iar celelalte doua, verde si alb le-am luat de la Mamaia si sunt din lemn. Great stuff!

   Stati pe aproape pentru ca mai este o parte. Incredibil! I know! :))

2 comments:

  1. Deci sunt foarte curioasa cum iti ti tu toate acesoriile, sunt superbe. Imi place pestele medalion si inelul de l nasa normal. Nu-s eu mare fan bratari, dar as imprumuta cateva de la tine:)

    ReplyDelete
  2. Le tin in pungulite,in cutiute in doua sertare mai mari.Ma bucur ca te-am "convertit" la bratari :p

    ReplyDelete