Thursday 10 February 2011

Accesorii II

   
   Continuam cu lista de goodies!


   Ce parere aveti despre libelula? Cute right?! Cadou de la mama, cerceii libelula sunt de argint cu sidef si sunt singurele exemplare de libelule din colectie asa ca trebuie sa am mare grija de ei.
   Setul crecei+bratara este de la Avon. Frunzele cu perlute, cercei+pandantiv sunt din argint and yes they are from my mother. Imi face multe cadouri asa-i?!Good! :))
   Ultimii sunt delicati si frumusei si i-am purtat atat eu cat si mama.


   Categoria cerceilor de iarna :)) Primii sunt din argint dar pitricele care seamana cu niste cristale I have no idea ce sunt. Setul banuiesc ca il recunoasteti. Avon! Ii port mereu in perioada Craciunului.

  
   Both Avon! Ce vanzari le faceam eu anul trecut! Cum venea catalogul abia asteptam sa vad ce accesorii au mai pus.

   Continuam seria Avon cu aceste 2 seturi superbe. Primul este super dragut! Colierul are multe accesorii, printre care o gargarita. In love with ladybugs! Cercelusii sunt niste trandafiri micuti. Love them too! Cine ma cunoaste stie ca trandafirii sunt florile mele preferate.
   Ultimul set este adorabil. Cel mai mult am purtat cerceii, pe care i-as tine in urechi si cat dorm! So beautiful! 


   Cadou de Dragobete from my... mom! Yes! Imi face cadouri cu orice ocazie posibila! Chiar si de Dragobete! :p

   Setul cu albastru mi l-a facut cadou mama iubitului iar cel cu maro buna mea prietena, Teodora. Hugs,girl!


   Ieftine dar vesele, potrivite pentru primavara si vara, caci asa cum apar flori peste tot, asa apar si culorile in tinute noastre.


    Primele sunt din lemn vopsit si au bratara insa nu stiu pe unde am pus-o.
   Cerceii sunt din plastic dar dau bine. Mai am o pereche pe auriu.


   Avoooooon! Doua seturi pe care le-am purtat de multe ori.


                                    Avon roses!


   More roses! This time silver ones!Inel, pandantiv si cercei. Ar fi fost super daca setul ar fi continut si o bratara ca sa fie complet. Cand o sa citeasca mama o sa mustaceasca :))


    Avon mania!!! Asa ar trebui sa se denumeasca majoritatea accesoriilor mele :))



4 comments:

  1. Deci si maica-ta are gusturi bune...cred ca ai mostenit-o:)

    ReplyDelete
  2. Tot ce se poate dar eu o depasesc cand vine vorba de numarul de accesorii :)

    ReplyDelete
  3. imi plac tare mult cercelusii cu libelula si inelul cu trandafiri.. sunt super :)

    ReplyDelete
  4. Cherry,

    Multumesc mult!

    Te pup!

    ReplyDelete