Saturday 13 April 2013

Spring skirt

   Hello! Ce faceti voi? :)
   Dragelor, pentru voi am o tinuta care se incadreaza intr-unul din trendurile actuale: alb-negru. O helanca neagra simpla si o fusta A line alba cu imprimeu si dantela, care se imbina perfect dandu-i o alura mai eleganta. Pentru a da viata celor doua non culori am asortat accesorii rosii. Machiajul din acea zi a fost destul de discret, am cateodata zile cand imi place ceva mai simplu.
    Parul l-am prins pe fuga la spate, half up, half down si lipsa atentiei la detalii se cunoaste mereu (my hair style sucks!) so girls take it from me, daca nu vreti sa va simtiti incomod cu voi, maaaare atentie la micile detaliile care alcatuiesc look-ul vostru: coafura, accesorii, haine, culori, machiaj dar si atitudine. Apropos, de asta, in acea zi am fost putin trista, intre timp mi-a trecut, cum altfle cu atata verdeata in jur?! Am pastrat pentru mine cateva dintre poze pentru ca eram prea bosumflata si nu ma flatau deloc acele ipostaze. Cu toate acestea, am scapat una singura fiindca desi eram serioasa, fiind facuta nu foarte de aproape, parca nu e asa de deranjanta atitudinea mea... Whatever... I guess it`s ok. So yeah.. enjoy!
  























   Jacheta - Feifa Fashion
   Helanca - Fc Elenor Fashion Club
   Cercei - No name
   Colier - Allusions
   Geanta - No name
   Fusta - NORMAL CA AM TAIAT ETICHETA! I COULD JUST KILL MYSELF!
   Dresuri - Simonne
   Botine - No name

   
   Dupa indelungate certuri cu propria persoana, am decis sa nu mai pun watermark chiar in mijlocul pozelor, e mai discret undeva in colt sau pe laterale. However o sa apelez la acest obicei doar cand chiar e musai pentru a evita furtul lor.


   Va pup dulce si va las cu bine!

   Pe curand...



13 comments:

  1. E chiar draguta fusta, azi merg si eu la cumparaturi, poate gasesc ceva frumos.. zic sa nu mai fii suparata, ca esti prea tanara pentru atata tristete.. pupici din Austria!

    ReplyDelete
  2. Foarte frumoasa fustita:) Mise pare varatica, poate deorece materialul ma duce cu gandul la in:)

    ReplyDelete
  3. Imi place foarte mult culoarea parului...cred ca ti-am mai zis :))) dar imi place mult!!!

    ReplyDelete
  4. Veronica Costache16 April 2013 at 04:30

    Imi place mult tinuta,fusta,desi ti-au mai spus-o si celelaye fete,repet si eu,mi se pare deosebita.Imi place cum ai combinat-o cu gecuta si cu botinele,cred ca e una din cele mai reusite tinute pe care le-am vazut la tine pe blog.
    Nu-mi place geanta,are o forma si niste detalii care mi se par ca o fac batranicioasa nu stiu cum.Ar fi mers o geanta mai mica,simpla si rosie,cred eu.Dar e ok si asa:-)
    Si nu mai fi suparata,in afara de boala si moarte,nimic nu trebuie sa te intristeze,totul are o rezolvare
    O zi buna si vesela:-)

    ReplyDelete
  5. Michaela,

    Austria!Macar o singur data si tot trebuie sa ajung si eu acolo!

    Hmm..Oare ai gasit ceva dragut?Poate imi arati pe mess.

    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Dia,

    Am purtat-o si vara.E feminina si decenta deci merge si la servioci si la scoala si cred ca avantajeaza cam orice silueta.

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. Ramona,

    :) Nu ma supar ca imi spui iar,ba chiar ma bucur pentru ca si mie imi place.Cel mai frumos se vede la soare.

    Te pup!

    ReplyDelete
  8. Fashion doctor,

    Multumesc frumos!Sunt sigura ca dumneavoastra ati gasi o combinatie fabuloasa de a o purta si ca v-ar sta grozav!

    Va pup!

    ReplyDelete
  9. Veronica Costache,

    Multumesc mult!

    Si eu care credeam ca tocmai acele detalii o fac mai speciala.Mie una imi place mult geanta aceasta si o port foarte des dar gusturile sunt diferite si asta-i frumos,diversitatea.

    Asa cred si eu ca moartea este singura realitate care nu poate fi schimbata,corectata,pentru restul gasim solutii.

    Multumesc pentru urare!Doamne ajuta!

    ReplyDelete
  10. Am gasit, prea multe deja! Tocmai mi-am verificat contul, pt. ca aveam impresia ca m-am intins prea mult la cumparaturi, din fericire, chiar ar mai fi loc de mici "extravagante"..

    ReplyDelete