Thursday 11 April 2013

Review Foundation, concealer, blush (Farmasi, Astor, Mac)

   Buna! Aseara am incarcat un nou video pe You Tube, asa ca dati click AICI  pentru a-l urmari. In cele ce urmeaza veti vedea produsele prezentate in acel video si cateva  mici detalii despre ele.

   CORECTOR:

   ELF:




   Pozele cu swatchuri sunt puse in ordinea in care sunt in paleta.

   Nuantele corectoarelor par aproape identice dar nu sunt in realitate. Cu toate acestea sincer sa va spun nu le consider nici foarte pigmentate de aceea nici nu acopera 100 %.



   FOND DE TEN:
 
   FARMASI:




   02 Light champagne

  O sa fac un review despre acest fond de ten dar tot ce va pot spune deocamdata este ca sunt putin dezamagita.



   AVON:





   Ivory




   ANTICEARCAN:

   JA COSMETICS:



   Ivory



   ASTOR:




   Nr. 001

   Singurul lucru care imi place la acest concealer este floricica de pe capacul tubului :p




   CONTUR / BRONZER:

   AVON:




   La acest produs nu am avut cum sa fac un swatch bun. Arata ca un bronzer obisnuit.



   FARD DE OBRAZ:

   MAC:



   Lady blush
 
   I freaking love this blush si nu pentru ca este de la MAC ci pentru ca sunt foarte multumita de cat de pigmentat este si de cum arata pe piele.



   AVON:

 

   Heavenly nude

   Are un finish mat iar blush-urile de acest gen sunt mai discrete si se potrivesc pentru mai multe persoane (ma refer la varsta si nu numai) deci cred ca oricine ar trebui sa aiba macar unul.



   SEVENTEEN:



   Nr. 21



   ORIFLAME:



   Acest blush am uitat sa vi-l arat in video dar oricum nu stiu ce sa va spun despre el fiindca nu l-am folosit deloc, dupa cum se poate observa din pozele de mai sus. Nu am mai avut asa un blush dar mi se pare dragut ca poti face combinatii intre cele 3 nuante.


   Stiti ca de obicei fac review-uri amanuntite dar dat fiind faptul ca sunt mai multe produse si ca am facut review si in varianta video, m-am limitat la poze si la cateva cuvinte. 

   Mai am o multime de produse cosmetice de prezentat deci o sa mai fie destule video-uri

   Incercati sa intelegeti ca momentan (nu stiu ce inseamna asta, poate cateva luni, poate un an) nu pot sa fac video-uri HD deoarece calculatorul nu poate sa redea la o asemenea calitate si mai reduce din claritate si programul cu care editez. Iar de filmat la lumina zilei incerc dar nu pot foarte des si oricum nu iese chiar cum vreau eu, luminozitatea si contrastele nu sunt tocmai echilibrate.
   

   V-am pupat!

   Pe curand...  

6 comments:

  1. ce cuminte ai fost...si constiincioasa :p
    imi plac mult acest tip de postari...si filmuletele le vad tot timpul.

    ReplyDelete
  2. Eu, cum-necum, am agonisit 3 fonduri de ten si un BB cream, ceea ce e mult prea mult pt. mine.. si ma tem ca saptamana viitoare fiind in concediu, iar o sa-mi fac de cap, pt. ca nah, in concediu e rost de shopping.. si "ma roade" tare un Estee Lauder..

    ReplyDelete
  3. :D hey scumpo:* unde vad videoclipurile cu tine? :D pup

    ReplyDelete
  4. Ramona,

    :) I do my best :)

    Te puuup!

    ReplyDelete
  5. Michaela,

    Un fond de ten e bun la casa omului :) Ti-am zis ca eu as vrea sa nu mai fie nevoie de el...

    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Monica,

    Pana raspund eu tu deja ai gasit videourile :p

    Merci ca ai dat subscribe!

    Te pup!

    ReplyDelete