Wednesday 3 April 2013

Review Lipsticks (NYX, Benefit, Christian Dior)

   Buna dimineata soare... I mean ploaie! Cand mi-a spus iubitul meu ca se anunta o primavara deloc primaveratica nu prea mi-e venit a crede dar iata dovada :( Daca o mai tine asa o sa uzam cizmele si gecile mai groase si o sa faca molii sandalele si bluzele cu maneci scurte.

   Pe ordinea de zi avem rujuuuri! Sunt tot 7 si culmea ca se potrivesc cu lipglossurile pentru ca sunt nuante de roz si nude, singurul de altfel. Ca branduri, in afara de cele mentionate in titlu, ar mai fi Elf, Peggy Sage si L`Oreal. Pentru o descriere amanuntita va invit sa urmariti videoul AICI, daca l-ati ratat ieri. Vizionare placuta!

   Poznele!

   ELF:







   NYX:











   BENEFIT:









   PEGGY SAGE:









   CHRISTIAN DIOR:









   MAYBELLINE:









   Sa aveti o zi cu aroma de ananas!

   Pe curand...

   LATER EDIT:  Ultimul ruj nu este de la L`Oreal, asa cum scrisesem eu initia, ci este de la Maybelline asa ca a trebuit sa corectez ca sa nu induc in eroare pe cineva care poate ca vrea sa il achizitioneze. Imi cer scuze pentru incurcatura dar chiar traiam cu impresia ca este de la L`Oreal. Yeah... stupid me!

11 comments:

  1. Imi plac toate nuantele, se pare ca in ultimul timp am luat si eu mai multe, cred ca am ajuns la fabuloasa suma de 10 rujuri/balsamuri/glossuri, tre' sa insemnez calendarul :)) Pana la urma mi-am luat si un MAC matte (pink plaid), e fain, dar mat si uscat pe buze, asa ca nu prea il folosesc, poate combinat cu ceva balsam.. cum ziceam ieri, o sa merg azi in cautare de un BB cream.. pupici! Imi place Lilac Petal in mod special si cele roz-mov, desi in ultima vreme vad ca trag inspre coral..

    ReplyDelete
  2. mi imi place cel mai mult cel de la benefit.. :D e o nuanta superba..
    iti urmaresc acum si vedeo-ul.. :D
    p.s. te-am invitat la tag si abia astept sa il completezi
    pupici!

    ReplyDelete
  3. imi place mult cum arata l'oreal -ul si christian dior -359 :) mi-a placut video-ul cu review. te pup!

    ReplyDelete
  4. Michaela,

    Nu am nici un ruj de la MAC dar visez la o nuanta rosu intens de la ei...

    Ai gasit BB Cream?

    Te pup!

    ReplyDelete
  5. Cherry Queen,

    Da,acela imi place si mie mult.De obicei e greu sa gasesti un nud dragut dar acesta este perfect.

    O sa fac tag-ul zilele astea.Il fac in varianta video dar o sa realizez si postare.

    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Ramy,

    Rujurile mentionate de tine sunt asemanatoare si stralucitoare.Se vad superb pe buze!

    Multumesc!

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. Am gasit, da, unul anti-aging si cu SPF (cica), de la o firma finlandeza (Lumene), unul normal, nimic fabulos, dar e ok, azi l-am testat prima data si so far, so good..

    ReplyDelete
  8. De-abia acum am vazut ca este si video disponibil, daca mai postezi linkuri, fa-le albastre sau de alta culoare, sa vada si ochii astora mai neatenti ca mine.. ma uit pe seara, te pup!

    ReplyDelete
  9. Michaela,

    Uuuu!Anti-aging!Niiice!


    De fiecare data schimb culoarea linkurilor cand pregatesc postarea in editorul blogului.Inainte apareau asa colorate dar de la un moment dat nu stiu de ce dar apar tot negre.Cred ca e de la calculatorul asta batran,asa ca pe viitor o sa intru pe laptop sa incerc ca poate acolo merge.
    Am multe probleme din cauza calculatorului so sorry.

    Te pup!

    ReplyDelete
  10. Ce culori frumoase, exact pe placul meu :)

    ReplyDelete
  11. Camy,

    Ma bucur sa aflu asta!

    Te pup!

    ReplyDelete