Thursday 25 April 2013

Asian inspired

   Neata! A new day is here! Hopefully a good day. Dragilor, zilele acestea au tot fost sarbatori si nu am putut sa spal rufele, ceea ce ma scoate din minti fiindca este plin cosul. Eu daca nu spal hainele la timp simt ca ma perpelesc inauntru, sunt obsedata de-a dreptul! La fel simt si cand vine vorba de ordinea obiectelor, lucrurilor din casa. Le vad ca sunt imprastiate, incerc sa ignor dar la un moment dat ma apuca nebunia si intru in ele :)) Indiferent ca sunt sa nu ale mele, bininteles am si eu limite ale bunului simt dar majoritatea incerc sa organizez cat pot eu de frumos si daca nu se respecta acea ordine ma deranjeaza rau. Faceti si voi la fel? 
   

   Poznele de azi sunt facute acum doua saptamani, intr-o seara cand era racorica de aceea ma veti vedea cu un cardigan gros pe mine. Tinuta a fost aleasa in ideea de a realiza un look asian inspired dar modern si elegant. Sper ca am reusit.

























   Cardigan - Bel`Mod
   Bluza - Jennyfer
   Cleste -Carrefour
   Cercei - No name (din Ecuador)
   Geanta - No name
   Pantaloni - RE&X Jeans
   Botine - No name
 
   Va pup!

   Pe curand...

4 comments:

  1. Imi plac pantalonii, mi-am luat si eu cateva perechi de jeansi colorati, sa mai diversific.. si in sfarsit am parul indeajuns de lung incat sa il pot prinde ca si tine in poze..

    ReplyDelete
  2. Imi place mult cum ai facut cocul :) sta de minune.

    ReplyDelete
  3. Michaela,

    Si eu as vrea sa mai iau cateva perechi si pe alte culori,bine nu neaparat modelul acesta.

    Eu as vrea sa creasca sa fie pana la jumatatea spatelui.

    Te pup!

    ReplyDelete
  4. Ramona,

    Multumesc frumos!

    Te pup!

    ReplyDelete