Saturday 6 April 2013

Review Montagne Jeunesse Chocolate Masque

   Buna, dragi fete cochete! Acum cateva luni mi-am cumparat niste masti de la Montagne Jeunesse, pe care le-am pastrat alaturi de celelate produse din dulapiroul meu de beauty. Luna trecuta am inceput sa folosesc una dintre ele, alegand-o dupa criteriul simplu al starii tenului meu din acea perioada.
   De regula, seara dupa dus este momentul cel mai indicat pentru a face ritualurile de ingrijire a pielii datorita porilor deschisi de la apa calda. De asemenea, trebuie sa stiti ca daca aplicati ceva inainte de culcare, pe timpul noptii, cat dormiti, pielea voatra va beneficia de un tratament 100% eficient pentru ca atunci incepe procesul de regenerare. 
   Sa incepem review-ul! Va avertizez ca urmeaza imagini indecente, EXTREM DE SEXY!...



    Ce spun producatorii:

   " Bogata in ingrediente naturale, aceasta masca de ciocolata pentru curatare profunda, te va ajuta sa-ti deschizi porii, permitand impuritatilor sa iasa la suprafata. Datorita proprietatilor sarurilor din Marea Moarta de vindecare a pielii, combinate cu beneficiile de hidratare ale untului de cacao si de shea, vei avea o piele mai tanara si hidratata."





   Parere mea:

   Cand am deschis plicul, am simtit pe loc mirosul delicios de ciocolata si mai, mai ca imi venea sa gust nitel :p Am scos cate putin pe degete si apoi mi-am intins pe fata, evitand zona ochilor si cea a buzelor, unde niciodata nu trebuie sa va dati cu mastile pe care le folositi, acele zone fiind foarte sensibile. Este ca o crema densa, nu curge cat o tineti pe fata si se aplica foarte usor.



  

   (V-am spus ca o sa ma vedeti super senzuala. Asa-i ca sunteti uimite de aspect-ul meu afro-american si ca sunteti invidioase?! Stiti cum va spun eu mereu "look-ul de astazi este asa si asa"? E, acum se potriveste ceva de genul: "Look-ul meu de astazi este un stil dark, mlastino-uscacios cu accente scary movie.)

   Atunci cand am cumparat mastile ma gandeam ca sunt pentru o singura utilizare dar apoi am sesizat ca imi mai ajunge pentru inca doua utilizari, ceea ce este nemaipomenit. Singurul dezavantaj este ca plicul nu are nici un sistem de prindere, nu se inchide la loc si de aceea pentru a o pastra pentru urmatoarele dati va recomand fie sa o puneti intr-un recipient, fie sa inchideti foarte bine plicul pentru a nu intra aer si particule de praf dar si pentru a nu i se modifica proprietatile. 
   Am lasat-o sa actioneze pana cand s-a uscat (pe plic se recomanda 10-15 minute) si apoi m-am clatit cu apa calduta.


 
   (asa arata cand se usuca)


    Aici intervine partea un pic neplacuta, fiindca in contact cu apa se scurge peste tot si va puteti pata hainele. Eu am renuntat la maieul cu care eram imbracata si in partea de jos, la talie mi-am legat un prosop pentru a nu imi uda si pata pantalonii.
   Imediat dupa ce m-am sters, mi-am atins fata dornica sa simt rezultatele si am fost placut suprinsa de finetea sa iar verificand in oglinda am vazut ca micile pucte negre disparusera, porii erau curatati, iar pielea catifelata si intinsa. Insa dupa vreo cateva minute tenul deja incepea sa dea semne de uscaciune, de aceea am aplicat ceva pentru a-l hidrata. Daca aveti pielea uscata sau cu tendinte de uscare, ca mine, puteti folosi ulei sau crema, ceva un pic mai gras si lasati asa pana dimineata.
   Aceasta masca se foloseste o data pe saptamana si chiar va sfatuiesc sa respectati regula aceasta pentru a nu da epste cap echilibrul pielii.
   Sunt multumita de ea pentru ca face ceea ce promite, miroase bine, iar raportul pret - cantiatte este unul foarte bun.

   Sper sa o incercati si voi. Daca ati facut-o deja poate imi lasati impresiile voastre in comentarii.

   Weekend placut! Va pupaceeeesc!

   Pe curand...

9 comments:

  1. Eu n-am inteles niciodata care-i faza cu "evitati ochii si sprancenele, etc".. eu cand "ma maschez", pun peste tot, pana acum n-am vazut nici un efect negativ.. am avut si eu cateva masti M.J., sunt ok in general, dar urasc sistemul "masca la plic", chiar daca am cumparat clame din alea speciale pt. inchis pungi, plicuri, etc.. ar trebui sa faca ori plicuri pt. 1 singura utilizare, ori la tub, zic eu, asa ca de multe ori, daca iau ceva la plic, folosesc tot din prima, chiar daca e putina risipa (de aceea am renuntat sa mai iau chestii la plic lately).. te pup, weekend placut!

    ReplyDelete
  2. Ce fuuny esti cu masca:)Am si o masca de la ei acasa da nu am incercat-o inca:)

    ReplyDelete
  3. ce tari sunt fotografiile cu masca pe fata ta :)) simpatica :p

    ReplyDelete
  4. Alina Tarnoveanu7 April 2013 at 02:10

    Mi s ar fi parut important sa arati ce ingrediente contine, sincer ma intereseaza f putin spre deloc ce "promite" producatorul..parca ce poate spune producatorul decat ca vom arata minunat daca folosim produsul lui:-)

    ReplyDelete
  5. Silvia Postolatiev,

    Multumesc pentru ca mi-ai spus.Te voi vizita pentru ca m-ai facut curioasa.

    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Michaela,

    Sprancenele trebuie evitate pentru ca aceste produse sunt destinate pielii,nu parului dar si pentru ca daca de exemplu iti aplici o masca peel off este posibil ca in momentul cand o indepartezi sa smulgi si cateva fire.
    Ochii si buzele sunt zone sensibile, unde pielea este mai fina decat pe restul fetei si mastile usuca foarte tare deci le deshidrateaza si mai pot aparea si riduri.

    Fiecare face cum crede dar este bine totusi daca am intelege de ce exista reguli si sa le respectam ca sa nu avem consecinte in timp.

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. Dia,

    :p

    Si eu mai am vreo 2 sau 3.Le incerc pe rand.

    Te pup!

    ReplyDelete
  8. Ramona,

    :)) Thanks!

    Te pup!

    ReplyDelete
  9. Alina Tarnoveanu,

    Am uitat sa pun si ingrediente dar am adaugat acum o poza.
    Intr-adevar nu conteaza ce zic producatorii pentru ca ei folosesc exprimari care mai de care mai atragatoare de aceea eu am si facut o comparatie intre spusele lor si concluziile mele,care sunt sincere si reale.

    ReplyDelete