Tuesday 16 April 2013

My week in photos (51)



   Ziua buna, copchii! :p Ce vant e afara! Dar ce vant rece era aseara! Imi fluturau si clincaiau cerceii metalici de cred ca aratam ca acei cainii care stau cu capurile scoase afara din masina si le flutura urechile :))
   Alaltaieri am fost plecata din oras si mi-am desfatat privirea cu peisajele frumoase ale locurilor pe unde am trecut. Apoi la intoarcere au venit la noi fratele si cumnata lui Silviu si ne-am jucat cu copilasii lor, mai mult cu David, Matei  doar gangurea si zambea,ca doar atat poate face la cele doua luni pe care le are :) A luat in greutate, s-a si lungit cu vreo 10 cm si nu mai arata cum arata atunci cand era proaspat nascut. Botezul s-a amanat cu o luna, se va tine in iunie deci e si mai bine caci atunci va fi cald, lucrurile vor merge mai lin si vom incinge un gratar buuuuun. Mmmm! Va fi o adunare restransa si intima, doar familiile. Pana atunci mai este ceva, mai sunt multe de facut, multe de trecut.
   Ieri l-am insotit pe Silviu la analize si de data asta nu a mai lesinat, spre usurarea mea care aveam mari emotii stiind cum fusese data trecuta. De indata ce a iesit din cabinet i-am strecurat sub nas ceva dulce si i-am interzis sa conduca pana nu am vazut eu ca e ok. Acasa i-am facut o limonada mare, ceva de mancarica si i-am zis sa stea in pat sa doarma pana pleaca la servici ca sa se refaca organismul. Ma mir ca m-a ascultat :p Oricum nu prea avea incotro ca stie ca nu prea o poate da la intors cu mine :))
   Stati asa ca maine imi vine si mie randul, chiar daca simt un fior ma bucur ca scap de ele! Suntem niste fricosi amandoi dar e necesar sa fie facute. Nu imi place sa stau pe intuneric si sa ma prefac ca e totul in regula. Tata daca facea analizele acum ar fi fost alaturi de mine...
    Voua va este frica de analizele la sange, de injectii, dentisti, operatii, stuff like that? Hai spuneti-mi ca da ca sa ma simt mai bine :))

   
   Luni / Monday


   Ro: Un machiaj intens inspirat de look-urile araboaicelor.

   En: An intense makeup inspired by the arabic looks.



   Marti / Tuesday (2)



   Ro: Una dintre hotararile mele este de a nu mai manca nimic de la Mc Donald`s dar cate un shake sau vreo inghetata merge din cand in cand.

   En: One of my decisions is not eating anything from Mc Donald`s but a shake or an ice cream once in a while is ok.

 


   Miercuri / Wednesday


   Ro: Taz intre canapea si spatale lui Silviu :p

   En: Taz between the sofa and Silviu`s back :p



   Joi / Thursday


   Ro:  O bunatate dulce-acrisoara!

   En: Sweet and sour goodness!



   Vineri / Friday (2)



   Ro: Outfit-ul meu din acea zi. In timp ce ma plimbam am vazut in gradina unui bloc un pom plin cu magnolii.

   En: My outfit of that day. While I was taking a walk I saw a tree full of magnolias in the garden of a block of flats.



   Sambata / Saturday (2)


   Ro: O floare frumoasa din gradina mamei.

   En: A beautiful flower from my mother`s garden.




   Ro: Dulcica de Dolphy! Muah!

   En: Sweet Dolphy! Muah!



   Duminica / Sunday


   Ro: O pisica prietenoasa si blanda. Imi venea sa o iau acasa dar nu cred ca s-ar fi inteles cu fetele mele :D

   En: A friendly and gentle cat. I wanted to take her home but I don`t think she would have gotten along with my girls :D



   Sa aveti o saptamana vesela, asa cum este un fluture printre flori!


   Pe curand... (asta daca nu mi se face rau maine la doctor :p)

  


14 comments:

  1. si mie imi place shake-ul de la mac si merg acolo doar pentru el de cele mai multe ori
    pupici!

    ReplyDelete
  2. Mie de analize nu imi mai este frica...si nici de dentist! In trecut imi era frica rau de tot!
    Nu-mi place sa merg la ginecolog, dar banuiesc ca pt nici o femeie nu e asa placut...adica nu cred ca merge nimeni zburdand...cel mai mult ma sperie nasterea unui copil :))) ma terorizeaza!!!!

    ReplyDelete
  3. Ramy cand o sa fi insarcinata te vei duce zburand la ginecolog pentru ca asa vei putea afla ce face puiutul tau acolo inauntru...iar despre nastere...cand va fi momentul iti vei dori sa se intample cat mai repede fara sa te mai gandesti la.durere. ..doar sa iti vezi bebele +ca exista cezariana care este f ok

    ReplyDelete
  4. Taz e mortal, si la fel restul de patrupede din poze! Sincer, desi am un sentiment general neplacut cand intru intr-un cabinet medical chiar si pentru ceva minor, in cele mai multe din cazuri nu mi-e frica, asta datorita (din pacate) unor momente din trecut in care am tot fost prin spitale, etc.. daca ar fi vorba de operatii mai complexe, da, cred ca m-as agita mai mult, recunosc.. dar la chestii "de rutina" sunt ok.. te pup!

    ReplyDelete
  5. Mie nu mi e frica de analize, mi e frica atunci cand trebuie sa ma duc dupa rezultate, atunci ma ia cu tremurici:-) Stai linistita vs fi bine
    Si bravo ca le faci!

    ReplyDelete
  6. Si mie mi-e frica de chestii deastea. Inainte aveam panica de ace da mi-a mai trecut:)
    Ador maieul tau cu mere. E pur si simplu superb!

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. Eu nu ma uit cand imi ia sange, ma gandesc la altceva tot timpul, nu suport sa vad, mi-a venit rau in trecut si de atunci incerc si reusesc se pare sa ma controlez, sa lupt cu mine. Imi iese doar daca nu ma uit :P.
    Cat despre dentist si ginecolog, urasc sa merg la ambele..
    Si eu am descoperit ieri un copac magnolie plin plin la cativa m de casa, trebuie sa-l pozez :D.
    pupici

    ReplyDelete
  8. Cherry Queen,

    Mancarea de acolo este gustoasa dar artificiala 100%,la fel si bauturile dar la alea inca nu sunt gata sa renunt :p

    Te pup!

    ReplyDelete
  9. Ramona,

    De nastere imi este si mie frica foarte tare.

    Te pup!

    ReplyDelete
  10. Anonim,

    Stiu ca este ceva minunat sa aduci pe lume un copil dar asta nu ne ferste de emotii negative si de frica.Nu toate femeile privesc lucrurile asa cum le-ai descris tu.
    Eu una oricat as fi de nerabdatoare sa imi vad copilul as fi ingrozita de nastere.

    ReplyDelete
  11. Michaela,

    Cine este calit nu mai e speriat de o injectie,normal.Dar eu nu prea am avut multe tangente cu acest acdru medical si am emotii de fiecare data cand trebuie sa fac injcetie sua sa mi se ia sange.

    Taz incepe sa fie vedeta aici pe blog :p

    Te pup!

    ReplyDelete
  12. Veronica,

    Multumesc!E musai chiar daca e un pic neplacut.

    La rezultate nu mi-e frica,am doar o strangere de inima pentru ca imi doresc sa iasa totul bine dar in rest nu am de ce sa am emotii.

    ReplyDelete
  13. Dia,

    Lui Silviu ii este frica de ace,chiar si de cele de cusut.

    Multumesc!Este unul dintre favoritele mele.

    Te pup!

    ReplyDelete
  14. Federova,

    A pai nici nu s epuneproblema sa ma uit cand imi ia sange.Asistenta vroia sa imi arate o eprubeta sa vad cat mi-a luat si i-am zis ca mai bine nu... :))

    Imi e frica si de dentist pentru ca si acolo se mai fac injectii,e durere,sange si altele.
    In schimb la ginecolog ma duc impacata,un pic stanjenita ce-i drept dar fara frica.

    Sa vezi cand o sa iasa florile peste tot ce frumos o sa fie!Abia astept sa merg la Gradina Botanica!

    Te pup,frumoasa mamica in devenire!

    ReplyDelete