Tuesday 9 April 2013

Smoked green

   Saluuut! Fetelor, de cand nu v-am mai aratat eu un machiaj? Nici nu mai stiu, asa de mult a fost. Astazi o sa postez un machiaj simplu, colorat, ca pentru primavara si foarte usor de adaptat atat pentru zi cat si pentru noapte.

   Am aplicat ca baza un creion negru cremos si am trasat o linie de grosime medie pe pleoapele superioare, pe care l-am alungit foarte putin la exterior. L-am fixat cu un fard verde sidefat si usor, usor am inceput sa il extind in sus si in exteriorul ochiului. La coltul extern am intensificat cu putin negru si am amestecat cu verdele care era deja pe pleoapa. Spre interiorul ochiului am aplicat un galben- portocaliu pe care mai apoi l-am urcat si inspre pliu pana s-a unit cu verdele si apoi am aplicat un auriu pentru mai multa luminozitate.
   Pe pleopele inferioare am aplicat neglijent o combinatie intre verde si gri, iar in coltul intern auriu.
   Waterline-ul l-am evidentiat cu un creion alb peste care am aplicat un fard galben pal pentru a da impresia de ochi mari si luminosi. Putin mascara si gata.
   Pentru buze am gasit potrivit un coral lucios.


   Pentru cele care vor un machiaj mai discret, va recomand sa aplicati un verde pal si sa puneti accentul doar pe gene, aplicand mai mult mascara sau chiar niste gene false cu aspect cat mai natural posibil.
   Pentru cele care vor un machiaj mai dramatic, un negru aplicat in coltul exterior si afumat mult mai mult ca o codita ar rezolva asta. 










   Daca vi se par anumite zone un pic sterse (de exemplu fardul de pe waterline), nu prea perfecte (urme de rimel pe pleoapele inferioare) este pentru ca pozele le-am facut seara, inainte sa ma demachiez deci machiajul avea deja ore bune pe fata dar eu zic ca pentru atatea ore a rezistat chiar foarte bine.

   Va pup!

   Pe curand...

12 comments:

  1. Foarte bine a rezistat:) Imi place machiajul. Chiar e primavartic. Ma gandesc ca ar merge si la ochii mei albastri:)

    te pup!

    ReplyDelete
  2. Nice make up!


    www.carolinellle.com

    ReplyDelete
  3. Mie tot nu-mi ies machiajele sofisticate, asa ca deocamdata ma limitez la ce e mai simplu si basic.. dar ma bucur ca am dat de un primer ok (Too Faced) si macar sunt asigurata de rezistenta machiajului..

    ReplyDelete
  4. imi place fff mult machiajul. o sa il incerc si eu. te pup!

    ReplyDelete
  5. Un machiaj dulce, primavaratic :)
    Pupici

    ReplyDelete
  6. Foarte dragut machiajul :)

    ReplyDelete
  7. Dia,

    Multumesc!
    Ar merge desi cel mai mult te-ar prinde bine cu portocaliu,auriu-portocaliu.

    Te pup!

    ReplyDelete
  8. Michaela,

    Nici eu nu fac cine stie ce machiaje dar ma mai joc din cand in cand cu fel si fel de culori.

    Ai incercat primerul de la Elf?Este si ieftin si bun.

    Te pup!

    ReplyDelete
  9. Miha.ela,

    Merci frumos!

    Te pup!

    ReplyDelete
  10. Camy,

    Multumesc :)

    Te pup!

    ReplyDelete