Monday 29 April 2013

My week in photos (53)

   Yello, yelloooooo!!! Ce iubesc vremea de afara! Oficial admit ca desi iubesc toaaaaate anotimpurile, vara este by far my favorite pentru ca ma simt libera. Libera pentru ca pot sa ies cand vreau  fara sa imi fac griji ca va ploua, libera pentru ca nu mai trebuie sa port o mie de toale pe mine, libera ca spirit - e ceva super in aer care te indeamna la relaxare si distractie. 
   Saptamana trecuta pe langa treburile casnice si job, am iesit destul de mult si mi-am incarcat sufletul cu parfum de flori, culoare si lumina si asa a continuat si weekendul, care desi a trecut cam repejor a fost fain. Ieri chiar intentionam sa intram la o terasa in Herastrau sa bem ceva dar instead am cumparat pufuleti, inghetata si caramele cu aroma de Cola, ne-am asezat pe o banca intr-o zona draga mie. Acolo mergeam cu ai mei cand eram mica si imi placea mult pentru ca vroiam sa ma dau in roata si bineinteles in leagane si alte fun stuff. Acea parte a parcului mi se pare printre cele mai civilizate, manele, cocalari and fufe free, cum obisnuiesc eu sa spun. Nu vreau sa se simta nimeni jignit dar aceste 3 enumerate mai sus imi cam strica dispozitia, they are not my cup of tea... Zona respectiva este plina de spatii verzi si alei betonate unde oamenii fac jogging, merg pe role, pe bicicleta, trotineta, sunt multe cupluri, parinti si copii iar atmosfera este vesela si placuta. Este si un teren de baschet mereu, mereu populat de tineri atrasi de acest sport, exista chiosculete cu tot felul de bunataturi nesanatoase ispititoare dar si cu sucuri fresh din fructe, un spatiu de joaca pentru copii cu tot felul de minunatii pe care sa se urce, sa se invarta si sa isi faca de cap, roata de care va spuneam mai sus, chestii din alea de sari cu ele, cum s-or numi ca habar nu am dar sunt super misto si vreau sa incerc si eu odata. Zona nu este perfecta dar fata de o alta zona a parcului vestita pentru micii si berea care se serveau (si poate se mai servesc si acum...) inainte, unde se asculta muzica "buna"si apareau numai fete ilustre, aceasta este parfum.
   Voi cum ati petrecut weekendul?


   Luni / Monday (2)



  
   Ro: Imi pare rau ca nu puteti sa simtiti si voi cum miroase acest liliac. Oh god!

   En: I am so sorry that you can`t smell this lilac. Oh god!



   Marti /  Tuesday


   Ro: O dupa amiaza frumoasa intr-uhn parc unde nu mai fusesem niciodata pana atunci.

   En: A beautiful afternoon in a park where I have never been before.



   Miercuri / Wednesday

  
   Ro: Trufe cu cacao. Oh my! Sunt de-li-cioa-se!

   En: Cocoa truffles. Oh my! They are de-li-cious!



   Joi / Thursday (2)

     
 
   Ro: 4 ore frumoase in Herastrau!

   En: 4 beautiful hours in Herastrau!



   Vineri / Friday


   Ro: O cruce de argint primita de la parintii mei acum multi ani.

   En: A silver cross that I received from my parents years ago. 




   Sambata / Saturday


   Ro: In Parcul Circului cu mama.

   En: In Circului (the Romanian word for circus) Park with my mom.



   Duminica / Sunday


   Ro: In Herastrau iar!

   En: In Herastrau again!


   Sa aveti o saptamana plina de bucurii!

   Pe curand...  
  
 

13 comments:

  1. Se pare ca ai avut o saptamana frumoasa:) Sunt curioasa ce job ai?:D Sper ca nu te deranjeaza curiozitatea mea, dar nu ma pot abtine:). Sunt si eu de luni bune in cautarea unui job, chiar maine am un interviu asa ca ma pasioneaza orice legat de un loc de munca, inclusiv locurile de munca ale altora:)
    In ultima poza daca nu era machiata a fi zis ca ai 16 ani:D

    Te pup!

    ReplyDelete
  2. Dia,

    Da,a fost o saptamana buna.Dupa ploaie mai iese si soarele.

    Nu ma deranjeaza,te inteleg.Este un job part time la un site online.Silviu m-a ajutat sa obtin acest job,printr-un cunoscut si nu pot da mai multe detalii...stii cum e cu relatiile...

    He,he! :p Ce sa zic, merci :p

    Te pup!

    ReplyDelete
  3. Oh trufe, le ador!
    Iti doresc numai bine si ma bucur ca ai reusit sa obtii un job. Duminica am dat startul la fuste, ce fericita sunt!
    Te pup!!

    ReplyDelete
  4. Frumoase pozele. Sa stii ca in ultima poza zici ca esti adolescenta.

    ReplyDelete
  5. Eu momentan nu prea mă înțeleg cu acest val de căldură, dar dacă tot e așa de mult soare, azi mă voi pune la bronzat :))
    De fiecare dată când te văd cu rolele îmi amintesc ce mult mi-aș dori să știu și eu a merge pe ele. Câte încercări am avut, dar degeaba :(

    ReplyDelete
  6. am papat si eu pufuleti... :D:D
    mi-a placut mult postarea... m-am si amuazat pe alocuri
    pozele sunt superbe.. mai ales cele in care predomina verdeata.. :D
    te-am nominalizat pentru un premiu - http://cherryqueendee.blogspot.ro/2013/04/super-sweet-blogging-award.html
    sper sa nu te superi.. :D
    pupicei :*

    ReplyDelete
  7. Saru'mana tanti mama lu' Ela! :D

    ReplyDelete
  8. Mihaela Pojogu,

    Deocamdata sunt in perioada de proba dar tot e ceva.

    Eu am purtat fuste si iarna deci la mine nu e chiar un start insa am dat si eu drumul la purtatul tricourilor si al incaltarilor de vara.

    Si eu te pup!

    ReplyDelete
  9. Ramona,

    Multumesc!

    Vorba Diei, daca eram machiata mai putin chiar aveam fata de copil :p

    Te pup!

    ReplyDelete
  10. Aurora,

    In casa este chiar bine deocamdata iar afara nu sta prea mult decat la orele safe si incerc sa ma hidratez asa ca faca fata cu brio insa nu pot spune la fel si in cazul mamei,careia ii e greu.
    Daca vor mai creste temperaturile si eu voi incepe sa nu ma mai impac cu vremea.

    Nu este complicat de invatat sa mergi cu rolele,trebuie sa incerci doar si sa perserverezi.Incet,incet o sa devii mai sigura pe tine si o sa mergi bine.
    Eu am inceput cand eram mai mica,am incercat in casa si apoi pe afara,fara casca,fara genunchiere,fara nimic si am invatat foarte repede,aproape singura.Apoi am devenit dependenta dar am avut o perioada de cativa ani buni cand nu am mai mers pentru ca se uzasera rolele.In acea perioada am perdut mult fiindca nu am mai exersat si nici nu am mai avansat,adica nu am trecut la scheme noi.Si acum imi mai este teama cand merg cu ele,am mai si cazut dar nu ma las de ele sub nici o forma!

    Te pup!

    ReplyDelete
  11. Cherry Queen,

    Ma bucur ca ti-a placut postarea :)
    Multumesc pentru premiu!Esti mereu draguta!

    Te pup!

    ReplyDelete