Tuesday 23 April 2013

My week in photos (52)

   Hello! Sper ca ati avut un weekend frumos, mai frumos decat al meu... Va las cu pozele.

   Luni / Monday


   Ro: Paste cu branza, cascaval si condimente.
   
   En: Pasta with cheese and spices.



   Marti / Tuesday



   Ro:  Camasa vintage cu imprimeu floral si fusta din dantela. Vreti sa fac  o postare cu acest outfit?

   En: Floral print vintage shirt and lace skirt. Would you like a blog post with this outfit?



   Miercuri / Wednesday



   Ro: Mmmmhm! :(((((

   En: Mmmmhm! :(((((



   Joi / Thursday


   Ro: Shopping in Afi.

   En: Afi shopping.



   Vineri / Friday



   Ro: Paco pe unul din tablourile din sufragerie.

   En: Paco on one of the paintings in the living room.



   Sambata / Saturday



   Ro: Prima mea iubire canina! O iubesc enorm! Stiti cine este?

   En: My first canine love! I love her so much! Do you know who is this?



   Duminica / Sunday

   Bad day so no pictures...

   Sa aveti, sa avem o saptamana fara certuri, fara lacrimi, fara tristete si dezamagiri! Yeah... Probably not gonna happen, at least not for me...

   Va pupacesc!

   Pe curand...

10 comments:

  1. Hai capul sus...sper ca este totul ok ...

    imi place ultima poza mult.

    ReplyDelete
  2. Ei, ei.. prea multa tristete acolo la tine, ia sa fii mai optimista! Imi place camasa, si as manca si eu cu placere o portie de paste, mai ales ca sunt la birou si nu am decat niste biscuiti la indemana..

    ReplyDelete
  3. Draguta postarea. Paco e asa scump.

    ReplyDelete
  4. off topic: ti-am dat un premiu aici: http://unghii-pictate.blogspot.ro/2013/04/versatile-blogger-award.html

    pup:X

    ReplyDelete
  5. Ramona,

    Multumesc!Il tin sus cat pot de mult dar se mai apleaca din cand in cand...

    Si mie imi place!

    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Michaela,

    Ai zis bine,prea multa dar ma gandesc ca atatea necazuri nu sunt degeaba,poate mai incolo o veni si fericirea.

    Camasa e veche,veche si o ador!

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. Mihaela Pjogu,

    Ma bucur ca iti place!Tocmai venise la mine sa ceara atentie si Silviu care era cu aparatul in mana a prins momentul.

    ReplyDelete
  8. Miss Happy,

    Multumesc!
    Este cel mai scump din lume si il iubesc din suflet.

    ReplyDelete
  9. Monica,

    Multumesc!

    Te pup!

    ReplyDelete