Monday 8 April 2013

My week in photos (50)

   Salutari dragi bloggeri! Cum ati petrecut sambata si dumica? Au fost doua zile contrastante din punct de vedere al activitatilor dar mai ales a conditiilor meteo. Sambata a fost cald, soare, am purtat o gecuta pe care mai apoi am dat-o jos si am ramas in bluza cu maneci scurte iar duminica am avut vreo 3 straturi nu foarte groase dar nici subtirele penru ca a batut un vant de toate frumsetea si a fost o zi mohorata. Pe seara chiar a inceput sa ploua. 
   De obicei, in weekend ma duc la mama si mai ies pe undeva pentru cateva ore. Asadar sambata am facut putina treaba, Silviu a ajutat-o in gradina iar eu in casa. Am admirat viorelele si zambilele proaspat iesite din pamant, sub vie. In spatele curtii era plin de iarba si floricele mici albe se lasau mangaiate de razele blande ale soarelui si racorite de vanticelul de primavara. 
   Fetele mele topaiau bucuroase printre firele de iarba, se jucau intre ele dar si cu noi si dupa aceea se asezau cumintele in soare ca sa se incalzeasca si sa motaie.
   Duminica insa lucrurile au stat cu totul si cu totul diferit. Parca brusc venise toamna peste noi. Inca de dimineata am indurat frigul si vantul aspru cand ne-am dus eu si Silviu la biserica in apropierea fostului meu apartament, acolo unde mergeam cu parintii mei. Am asistat la Liturghie de la 10 la 11.45, la sfarsit ne-a stropit preotul cu agheasma dar nu ne-a mai miruit fiindca era foarte multa lume. Acum cativa ani, in acel loc exista doar o biserica mica din lemn dar mai apoi a inceput sa se lucreze la una mare, cu doua etaje, care o sa arate superb la final. Acum intra mult mai multi oameni inauntru si preotul nu mai unge cu mire fruntile oamenilor, ci stropeste cu agheasma, fiindu-i mai usor asa.
   Dupa ce am iesit din biserica, ne-am indreptat catre alta biserica unde imi mai place sa ma duc singura. Acolo ne-am miruit si am luat si anafora si agheasma.
   Acasa am servit brunch-ul si apoi ne-am retras in dormitor, unde am lenevit la laptop. 
   La ora 17 ne-am dus din nou la biserica mare, de care va spuneam mai devreme, pentru a asculta predica de dupa amiaza. Am nimerit chiar inainte de aceasta, cand preotul spunea Vecernia. La 19.30 s-a terminat si zgribuliti de frig si udati de ploaie ne-am dus acasa. 
   A fost un weekend linistit si plin de satisfactii sufletesti.


   Luni / Monday


   Ro: O carcasa pentru telefonul mobil impodobita.

   En: An embelished phone case.



   Marti / Tuesday


   Ro: Urmaream Master Chef pe internet.

   En: Watching Master Chef on the internet. 



   Miercuri / Wednesday

  
   Ro: "O  noapte furtunoasa" la tv. Amuzanta piesa!

   En: "A stormy night" on tv. Funny play!



   Joi / Thursday


   Ro: Dupa vopsit. 
  
   En: After I dyed my hair.



   Vineri / Friday

    
   Ro: Am gasit o garoafa in parc si am adus-o acasa. Este si acum la fereastra noastra.

   En: I found carnation in the park and I brought it home. It`s still at our window. 
   


   Sambata / Saturday


   Ro: Violetele din gradina mamei.

   En: The violets from my mother`s garden.



   Duminica / Sunday

   
   Ro: Salata de boeuf cu maioneza de soia.

   En: Boeuf salad with soy mayonnaise.
  

   Va doresc sa aveti o saptamana excelenta!
  
   Pe curand... 
  

4 comments:

  1. Eu, inafara de ziua cununiei religioase, n-am mai fost la biserica de ani buni.. poate doar ca turist, prin diverse biserici din lume (da, stiu ca nu se pune la socoteala).. insa dupa cate "minuni" am citit prin presa, despre preoti sau calugari, spun sincer ca nu ma mai "tenteaza".. credinta mea e acolo, nu cred ca a merge sau nu la biserica o schimba in vreun fel.. dar evident nu am nimic impotriva celor parcurg pasii pe care i-ai facut tu, cu mir, anafora, etc. In alta ordine de idei, unde pot urmari si eu master chef online? Sari cu un link ;)

    ReplyDelete
  2. Michaela,

    Nici eu nu merg oriunde din acelasi motiv mentionat de tine.
    Credinta este inauntru dar a fi un crestin bun presupune si participarea la slujbe,rugaciuni si altele.Altfel nu vom fi niciodata mantuiti asa cum ne dorim.Bine,nu vreau sa intru in detalii ca sa nu isc discutii dar a crede nu este suficient,Dumnezeu a lasat si biserica tocmai pentru a intra in ea si a ne reculege acolo,a ne ruga impreuna cu alti crestini si a-i aduce daruri,flori dar mai ales stradania noastra de a rezista acolo.

    Pentru Master Chef intra aici:

    http://masterchefromania.com/

    Te puuuup!

    ReplyDelete
  3. ce bine ti-a iesit culoarea la par...rosu aprins, imi place mult!

    ReplyDelete
  4. Ramona,

    Multumesc!As vrea sa tina asa toata luna dar se mai duce destul de repede.

    Te pup!

    ReplyDelete