Thursday 18 April 2013

Morgan

   Hey! Am scapat cu viata de vampiri! :)) Miercuri dimineata am fost la analize la cabinetul medicului meu de familie unde am ales sa fac analizele anuale. Momentul cand acul este introdus in vena il suport destul de bine insa cat timp se recolteaza sange acolo este problema mare. In capul meu bolnav misuna o idee ca sunt secata de sange ca o victima a unui vampir insetat si dornic sa faca ravagii si ma gandesc ca asta ma slabeste enorm. Stiu ca aberez dar asta-i ceea ce face creierasul meu cu mine de nu ma lasa in pace si ma face sa imi provoc senzatii singura. Autosugestia este cauza multor probleme cu care ne confruntam deseori in viata si daca am reusi sa ne luptam cu ideile negative departe am ajunge.
   Cu o noapte inainte de masacru :)) nu dormisem decat vreo 3 ore, programarea era facuta pentru ora 9.15 - 9.30  si fiind nedormita si nemancata pana la ora aceea va dati seama ca s-a lasat cu tremurici imediat dupa recoltare. Noroc ca aveam ciocolata si apa si de indata ce am simtit ca ceva nu e in regula le-am luat pentru a evita alte neplaceri. 
   Oricum asistentele erau pregatite, le-am spus ca nu m-am odihnit suficient si ca am caderi de calciu. De aceea, nu m-au lasat sa stau pe scaun ci m-au rugat sa ma intind pe pat si din pozitia culcat mi s-a luat sangele. Am simtit o mica intepatura cand a introdus acul, a umplut cele 3 eprubete si apoi cand a scos acul l-am simtit, a fost un pic aiurea. De ar fi si ele mai atente! Mda... Am ramas cu o urma de la ac, o zgarietura si o miiiiica vanataie. I hate it when that happens! Pana acum numai asistente un pic stangace am nimerit. Barem intr-un an tipa respectiva a fost atat de neatenta incat dupa ce mi-am scos plasturele m-am pomenit cu ditamai vanataia. Silviu a ramas socat de cum arata bratul meu. Asistentele noastre...
   Cand am ajuns acasa, am mancat, am baut limonada si am stat in pat. Am dormit cateva ore pentru ca aveam nevoie de asta. Cand m-am trezit eram bine merci.
   So yeah, I`m still alive folks! :)


   Hai sa vedem ce avem azi in agenda. O tinuta simpla, casual, uuuun pic edgy datorita blugilor si botinelor.

























   Jacheta - Feifa Fashion
   Bluza - Morgan
   Accesoriu par - No name
   Geanta - No name
   Blugi - Mimi - Dave
   Botine - No name

   
   V-am pupat!

   Pe curand...
   

10 comments:

  1. Da' ce tare e ursache ala din par!

    ReplyDelete

  2. Imi plac jeansii foarte mult. Te pup!

    ReplyDelete
  3. Of, asistentele astea, bată-le vina!
    E adevărat că sunt tare împrăștiate și nu au deloc grijă cu pacienții, mai ales când fac injecții. Cu recoltarea de sânge am și eu probleme, tot din cauza lipsei de calciu. Dacă stau pe scaun până la final leșin, deși nu mi-e frică, dar amețesc foarte tare :D.

    Haioasă foc clămița-jucărioară!

    ReplyDelete
  4. Michaela,

    Eu il vad ca pe un iepure :))

    Il am de mult.
    Te pup!

    ReplyDelete
  5. Ramona,

    Multumesc!Si mie doar ca mi-ar fi placut ca materialul sa fie mai moale.

    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Aurora,

    Cand eram mica desi imi era teama rezistam eroic si acum dardai si am tot felul de senzatii.

    Merci! :)

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. Fashion doctor,

    Multumesc,la fel!

    Va pup!

    ReplyDelete
  8. Mihaela Pojogu,

    Multumesc mult!La fel iti doresc!

    ReplyDelete