Tuesday 21 July 2015

Review Color Boost

   Hello! Astazi un mic review despre una dintre noile mele achizitii, rujul Color Boost de la Bourjois.  L-am folosit de nenumarate ori deci am avut timp destul ca sa imi fac o parere despre el. In primul rand tin sa precizez ca nu este un ruj cu efect lucios, ci mai degraba un luciu de buze. Atat textura cat si felul cum arata pe buze (nu se aseaza uniform) ma fac sa afirm acest lucru, cu dezamagire. Un alt minus este faptul ca nu rezista foarte mult, se estompeaza, pana cand ramane doar o urma de parca te-ai fi sters si ti s-ar fi patat buzele. L-am purtat si deasupra unui creion si rezultatul a fost acelasi. 
   Imi place foarte mult ca ofera un luciu superb, culoarea este una intensa, bogata dar din pacate se extinde in afara buzelor, ceea ce pentru cineva cu riduri nu e tocmai o placere. Eu una nu am riduri insa tot arata urat. Va recomand sa il folositi mai jos de conturul buzelor, eventual pe centru.
    L-am luat pentru ca nu mai incercasem niciodata un ruj in aceasta forma si chiar mi se pare practic atat ca ambalaj cat si ca mod de aplicare. Cantitatea este suficienta, nu mi se pare ca e prea mic, ci potrivit. 
    O sa il folosesc in continuare, mi se pare un produs destul de ok dar as sugera producatorilor sa mai scada din pret pentru ca nu se justifica, raportul pret-calitate nu este corect. 

   Eu am ales culoarea Plum Russian, numarul 06, o nuanta intensa de visiniu. Nu stiu cum sunt celelalte nuante, poate ca difera textura de a acesteia pe care o am eu.













   De obicei, il port peste creionul de la Miss Sporty, in nuanta Wine, numarul 012. Nu e perfect match dar arata binisor impreuna.








   Fara blit.






   Cam asa arata cand se mai duce din culoare, pana cand devine aproape de nuanta buzelor.




   Iar asa arata intr-o poza facuta cu blit, aplicat peste creion.




   Review-ul acesta reflecta parerile personale ale mele si nu este realizat in scop comercial. Postarea nu este sponsorizata.


   Sper sa va fi fost de folos. Daca aveti parere diferita de a mea, va rog sa v-o exprimati cu incredere. Orice parere este bine venita si ne ajuta pentru a ne face o impresie exacta asupra produselor.


   Va urez o zi fumoasa!


   Pe curand...


2 comments:

  1. Eu sunt in cautarea unui ruj care sa nu fie mat, dar sa dureze. Stii cumva daca este gama L'Oreal Le Rouge in Romania? Te poti interesa prin magazine cand ai vreme? Am citit review-uri bune, dar la noi nu e. Te pup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vision By Mila,

      Am sa ma interesez.Deocamdata sunt data peste cap de noutati dar o sa incerc sa caut ceea ce mi-ai spus.

      Te pup!

      Delete