Monday 27 July 2015

My week in photos (170)

   Salutari! Caldura infernala, fratilor! Fara ventilator in dormitor si din cand in cand aer conditionat in sufragerie nu se poate! Si ganditi-va ca la noi nu bate soarele direct si ca apartamentul este la parter si tot e cald. Cei care stau la etajele superioare si mai ales apartamentele cu soare direct, nu stiu cum pot face fata decat cu ajutorul unui aparat de aer conditionat! Nu sunt genul de persoana care sa se planga ca de ce e frig iarna si cald vara dar aceste temperaturi sunt exagerate! Mi-e dor de verile din trecut cand termometrul nu prea sarea de 30 de grade! Dar ce sa facem, ne adaptam, doar noi am stricat nu? 
   Astazi, ne luam inima in dinti, mergem la mama sa o luam pe Cora si o ducem la cabinetul veterinar sa fie operata. Sper sa nu mai apara nimic ca si asa am tot amanat pana acum. Mi-e asa de teama pentru ea! Sper sa reziste anesteziei si operatiei iar recuperarea sa fie usoara! Si mai vreau din tot sufletul ca speranta de viata sa nu fie scurta... Nu sunt pregatita pentru asa ceva. Nu mai spun de mama, care e terminata de emotii! Tineti-i pumnii papusii mele, va rog! 


   Luni / Monday 




   Ro: Serbet de trandafir si capsuni. Al meu este cel de trandafir evident! :)

   En: Rose and strawberry sherbet. Mine is the rose one obviously! :)



   Marti / Tuesday (2)



   Ro: Yum! Preparat fara ulei, ca de obicei.

   En: Yum! Prepared without oil, as usual.





   Ro: Apaaa!!!

   En: Wateeer!!



   Miercuri / Wednesday (3)



   Ro: Porumbul fiert este bun dar porumbul copt pe gratar este delicios! Cred ca o sa facem sambata aceasta, la mama in curtea din spate.

   En: Boiled corn is good but grilled corn is delicious! I think we are going to make some this Saturday in my mother`s back yard.



  

   Ro: Desi e foarte cald nu pot sa nu il las langa mine pe domnul blanos.

   En: Although it`s very hot I can`t not let mr. furry near me.





   Ro: Racoritor! Dar astept pepenii de sfarsit de august, aceia sunt perfecti!

   En: Refreshing! But I am waiting for the end of August watermelons, those are perfect!



   Joi / Thursday (2)


   Ro: Pana saptamana trecuta statea ascuns dedesubt si doar lua fan de deasupra. Acum se si urca acolo :))

   En: Until last week he used to stay hidden under and he would just take hay from the top part. Now he even climbs up there :))





   Ro: Cartofi fierti cu sos de rosii si cimbru.

   En: Boiled potatoes with tomato sauce and thyme.



   Vineri / Friday



   Ro: Pofta buna, pui!

   En: Bon appetite, baby!



   Sambata / Saturday 



   Ro: Colectionez magneti de frigider. Acesta l-am cumparat in memoria lui Paco.

   En: I collect refridgerator magnets. This one I bought in the memory of Paco.



   Duminica / Sunday 



   Ro: 13 fire de floarea soarelui de la Silviu.

   En: 13 sunflowers from Silviu.



   Va pup! Sa aveti o saptamana buna! La mine o sa fie o saptamana cu emotii dar sper si ma rog sa iasa foarte bine!


   Pe curand...


6 comments:

  1. tare pofta mi-ai facut cu gustaricile tale. :D
    taz e un scump!
    puup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cherry Queen,

      Multumim!Toata lumea care il vede il place :)

      Gustaricile dulci? Nu de alta dar acelea sunt preferatele mele.Mi-e greu fara dulciuri dar as vrea sa mananc unele mai sanatoase.

      Te pup si eu!

      Delete
  2. serbet...chiar nu mult nu am mancat!
    o zi frumoasa!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Coco,

      Silviu nu stia cum este desi a mai gustat acum cativa ani la munte.E un desert care se dozeaza,nu poti manca mult de-odata.

      Merci!La fel!Te pup!

      Delete
  3. O saptamana plina, nu am mai mancat serbet din copilarie.Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ella Fairytale,

      Cum il mancai?

      Eu imi amintesc ca puneam intr-un pahar cu apa,amestecam putin si beam asa iar ce ramanea la fund luam cu lingurita.Amintiri simple dar frumoase!

      Te pup si eu!

      Delete