Sunday 5 July 2015

The skort

   Buna dimineata! Facand iar ordine prin foldere am gasit cateva tinute pe care le-am fotografiat mai de mult si nu am apucat sa le postez. Sooo, why not show them to you?! :) Aceasta, de azi, de exemplu, cred ca este de acum doua veri si se pare ca a scapat neobservata pana acum. Crazy, right? Voua vi se intampla sa uitati de poze? 
    Tinuta este una sport, vesela, iar centrul atentiei este fusta-pantaloni, pe care am cumparat-o dintr-un magazin cu lucruri la preturi mici. Mi-au placut mult atat modelul cat si culoarea. 




















  
   "Cu totii suntem in sant dar unii dintre noi privesc la stele" - O. Wilde.













   Cercei - No name
   Tricou- Kikiriki
   Rucsac - No name
   Bratara argint - No name
   Inel - No name (vintage)
   Inel delfin argint - No name
   Fusta - pantalon - Red Queen
   Adidasi - Quiato Sports
   

   Sa aveti o duminica bestiala! ;)

   Pe curand...

2 comments:

  1. Îmi plac mult pozele, iar ținuta este lejeră, perfectă pentru o plimbare. Pantalonii-fustă au o culoare superbă!
    Tare frumos citatul din Wilde!

    O duminică frumoasă să ai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Catalina Toma,

      Multumesc!

      Asa este,culoarea este tare draguta!

      L-am fotografiat special pentru voi pentru ca mi s-a parut un mesaj demn de transmis mai departe.

      Te pup!

      Delete