Friday 24 July 2015

Light asymmetric dress

   Neata! Din seria tinutelor mai vechi gasite prin calculator, astazi va arat una flu flu, foarte comoda dar si feminina. Acum doi ani mi-am luat o rochie din aceea cu colturile lungi, dintr-un metrial subtirel, aproape transparent, pe care v-am prezentat-o purtata ca bluza peste colanti si geaca de piele, o combinatie interesanta care stiu ca v-a placut.  Eu una m-am simtit extraordinar in ambele ipostaze dar trebuie sa recunosc ca cea de astazi e preferata mea pentru ca de cele mai multe ori simplitatea este tot ce avem nevoie pentru a ne simti bine in pielea noastra.































   Bentita - No name
   Cercei - Precious
   Rochie - Yakup`S
   Inele - No name
   Sandale - Delia


   Sa aveti o zi de vineri usoara! Va pup!


   Pe curand...

6 comments:

  1. foarte bine iti sta imbracata asa. sandalutele imi plac tare mult.
    pupicei!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cherry Queen,

      Multumesc!Si mie imi plac mult!Initial ele aveau cate o floare aplicata pe partea aceea care vine intre degete dar una a cazut si am vazut ca arata chiar mai bine,asa simple si atunci am scos-o si pe cealalta.

      Te pup!

      Delete
  2. Mai comod de atat nici nu se poate, e teroare de cald. Imi place cum se vede pedichiura verde cu sandalele galbene.
    pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mihaela Pojogu,

      De cand nu mi-am mai facut unghiile!Tot intentionez si apoi apare cate ceva si imi piere cheful sau nu am timp.

      Te pup!

      Delete
  3. Scump, piciul!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mila TheStonePony,

      E un dulce si un blandut!

      Te pup!

      Delete