Wednesday 14 November 2012

Shorts and over the knee boots

   Seara buna! Tocmai ce m-a lovit o foameeee! Chiar acum stau cu niste branzica de oaie in fata si o adulmec cu maaare pofta, asa ca intre poze si scris mai si infulec cate putin.
   Stiti ca va spuneam ieri ca am dat comanda pentru draperie si perdea si vineri le luam? Ei bine, azi au fost GATA! Va dati seama ca imediat ce ne-au anuntat ne-am si prezentat la magazin ca sa le ridicam. Am mai luat si 2 intrerupatoare, galeria si ce mai trebuia iar maine o sa le fixeze al meu iubitel si o sa putem sa luam hartia de la geamuri. Uhuuuu!!! Who`s happy? I aaaaaam! :)
   Ok dar sa trecem totusi la poze ca oricum nu va pot arata inca nimic din camera pentru ca nu am finalizat. Nu stiu cand o sa fie totul pregatit, cu mobila cu tot. Aveti rabdare da? :)











   In timp ce pozam m-a sunat mama iar Silviu a continuat sa ma fotografieze. Aici m-a prins jucandu-ma cu parul  :)






   Topaind ca o caprita sub privirile amuzate ale lui Silviu :))



   Jacheta - Feifa Fashion
   Pulovar - BOBO Jeans
   Camasa - vintage
   Cercei - No name
   Geanta - Avon
   Pantaloni scurti - Influx
   Dresuri - Divine
   Cizme - Red Lips
  
   Poate reusiti sa imi ignorati pletele ciufulite si nevopsite si fata de veverita ratacita si imi spuneti parerea despre tinuta :p

   Va pup! 

   Pe curand...

14 comments:

  1. Superba tinuta. Stii doar ca ador verdele:D Abia astept poze cu camera, vreau sa ma inspir si eu cand merg sa-mi iau perdele:D
    Te pup!

    ReplyDelete
  2. asta este tinuta despre care imi ziceai ca este asemanatoare cu a mea de acum o sapatamana nuu?
    Iti sta bine, camasuta este fff frumoasa.
    pupici
    http://ramy-s.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Tinuta asta e printre favoritele mele, imi place maxim! Puloverul cu camasa vin grozav de bine impreuna. Multi pupici!

    ReplyDelete
  4. foarte frumoasa! spor la treaba,puppp

    ReplyDelete
  5. am primit si eu de la mama niste perechi de cercei tip "biluta", de la Avon, cred ca erau vreo 12 perechi, asa ca i-am impartit "frateste".. am vazut pe un blog pretul creionului-gel, 12.99 ron.

    ReplyDelete
  6. Vine iarna bine-mi pare/Eu frec menta-n continuare by Ela :-)) Cam asta "respira" postarile tale

    ReplyDelete
  7. Dia,

    Multumesc!Si eu ador verdele dar sa stii ca nu il port suficient de mult.Trebuie sa fac ceva in privinta asta :))

    Sunt nuante comune la perdea si draperie,nimic strident sau funky insa sunt asa cum mi le doream.

    Te pup!

    ReplyDelete
  8. Ramy,

    Da,asta este.Camasa a fost a bunicii mele,apoi a mamei si acum este a mea :)

    Te pup si eu!

    ReplyDelete
  9. Miha.ela,

    Nu prea port eu camasi insa incerc sa le port de acum inainte iar combinatia asta cu pulovar imi place mult.

    Te pupacesc!

    ReplyDelete
  10. Fashion doctor,

    Va multumesc!Sa fie!

    Va pup!

    ReplyDelete
  11. El mundo en colores,

    Wow 12 perechi!:) Grozav!

    Multumesc pentru informatie!
    Te pup!

    ReplyDelete
  12. Ionela Moriu,

    Macar ai fost creativa si apreciez ca nu m-ai jignit in the old fashioned way.

    Multumesc oricum pentru parere!Te mai astept si cu altele!

    ReplyDelete
  13. Eşti sexy şi jovială, as usual.

    ReplyDelete