Thursday 29 November 2012

Hurt...

   Va salut. Zilele acestea l-am tot visat pe tata si cand m-am trezit din somn am fost atat de trista caci in vise el traia sau macar il puteam vedea chiar daca murise. Uneori realitatea nu este ceea ce ne dorim... M-am tot gandit la el mai intens si de obicei cand fac asta stiu ca la un moment dat, peste vreo zi, doua, chiar si mai multe zile (depinde cat rezist sa tin in mine) voi plange. Nu am plans insa acum ceva m-a facut sa ma intristez si nu am mai reusit sa fiu tare. Tatal unei vecine si prietene din copilarie a murit... Ma voi duce la inmormantare chiar daca voi retrai totul... Vreau sa ii fiu aproape. 

   Va las cu doua dintre melodiile mele preferate in care din pacate ma regasesc.

     Mariah Carey - Bye, bye

 
    Christina Aguilera - Hurt
 



   Pe curand...

10 comments:

  1. imi pare nespus de rau ca trebuie sa treci din nou prin momente grele , stiu doar ca atunci cand visezi pe cineva care nu mai este printre noi ,acea persoana iti este alaturi , am vazut chiar si la o emisiune dr oz o filmare mai detaliata .imi pare nespus de rau .

    ReplyDelete
  2. sus capul Ela!!! hai fii tare!
    te pup!

    ReplyDelete
  3. Sincere condoleante prietenei tale.
    Eu nu am participat niciodata la o inmormantare cap-coada, din cauza ca nu agreez ritualurile noastre traditionale și mai ales momentul ingroparii. Mi se pare ca este un moment de maxima tensiune pentru cei afectati de pierdere si consider ca ar trebui simplificat procedeu tocmai pentru a nu pune si mai mult sare pe rana.
    Cat despre tatal tau, regret nespus ca l-ai pierdut asa devreme. Uneori, cand ma mai cert cu tatal meu imediat ma gandesc la tine si imi spun ca ar trebui sa las de la mine, caci maine s-ar putea sa nu mai fie :( Mortile sunt atat de dureroase pentru cei care raman in viata si iubesc persoana plecata dintre cei vii.

    ReplyDelete
  4. Este dureros, extrem de dureros, dar la fel de apreciat ca-i oferi un umar la nevoie!Pupici

    ReplyDelete
  5. El mundo en colores,

    Mda...

    ReplyDelete
  6. Claudia_mami,

    Asa imi place si mie sa cred ca desi nu il mai vad inca imi e aproape.

    ReplyDelete
  7. Aurora,

    Uneori sunt dispute pe care nu le putem evita insa nimic,NIMIC nu merita sa tii supararea pe cei care ti-au dat viata caci nu se stie viitorul si crede-ma ca nu ti-ar placea ca ultima discutie cu ei sa fie una urata...

    Te pup si multumesc pentru sprijin!

    ReplyDelete
  8. Miha.ela,

    Am vrut sa o consolez desi in astfel de cazuri orice ar face cei din jur pentru tine nu te ajuta prea mult,durerea de acest fel depaseste orice...

    Te pup!

    ReplyDelete