Thursday 1 November 2012

Get the look for less: Donna Karan New York dress

   Salutari! Ati sarbatorit Halloween-ul? Noi nu am facut nimic dar absolut nimic, nici macar nu ne-am uitat la vreun film de groaza. Camera noastra este sub asediul celofanului, e praf si vopsea peste tot, mobila este adunata in mijlocul camerei, sufrageria este un haos format din haine, cosmetice, animalute, calculator si laptop, plus canapeaua desfacuta care ocupa 50% din camera. Acestea fiind spuse, ziceti voi daca mai era cazul sa decoram de Halloween, cand mai mult de jumatate din apartament e de speriat :)) Da dar cine o sa aiba frumos de Craciuuuuuun? Nooooooi!!!!!!!! :) I`m so excited!
   Saptamana trecuta a fost ultima zi de toamna blanda cand mi-am permis sa port rochie fara maneci pe sub geaca iar astazi am revenit cu pozele de atunci, care prezinta o varianta accesibila a unei tinute scumpe.
   Tinuta respectiva am vazut-o la Nina Dobrev, actrita care joaca rolul Elenei Gilbert din Vampire Diaries si de indata mi-am amintit ca am ceva asemanator deci as putea sa o reproduc.

   Rochie Donna Karan New York








   De obicei la astfel de postari nu va arat doar poza de inspiratie, ci si poze cu tinuta in detaliu pentru ca vreau sa intelegeti cate asemanari si deosebiri sunt intre tinuta mea si cea a creatoarei / creatorului de moda.

   Daca am analiza doar pozele cu Nina, tinuta prezinta o rochie cu imprimeu floral, cu partea de sus transparenta, peste care vine o geaca de piele. Asa incat am purtat pe sub rochia mea o bluza neagra cu dantela in partea de sus si desi nu am maneci nu consider asta o problema avand in vedere ca oricum ele nu se vad deloc din cauze gecii, asa ca putem presupune ca nici nu exista, nu? ;) Sau daca tineti neaparat puteti alatura un bolero din voal, matase sau dantela. De asemenea, rochia mea este mulata si nu prezinta volane.

   Sper sa va lasati inspirate si sa creati si voi tinute raportandu-va la creatii care nu va sunt accesibile.

   Varianta mea:































   Ca de fiecare data, astept pareri.

  
  Geaca - Feifa Fashion
  Rochie - No name
  Bluza - No name (vintage)
  Cercei - No name
  Dresuri - Rompa
  Geanta - More&More
  Botine - No name

   V-am pupat!

   Pe curand...

21 comments:

  1. Foarte frumoasa tinuta, imi place la maxim combinatia, tot mai mult imi place cum te imbraci...vreau si eu niste botine ca ale tale, cred ca m-ar avantaja si pe mine modelul...
    Pupici!

    ReplyDelete
  2. Ești foarte chic și feminină în această ținută.

    Cheer up, va trece curățenia...

    ReplyDelete
  3. Mihaela Barlescu1 November 2012 at 21:02

    Imi place per total,dar nu si geanta...culoarea dar mai ales forma ei mi se pare ca nu se "pupa" cu restul tinutei.Poate ai vrut o pata de culoare cu ea,dar eu cred ca ar fi mers mai bine o geanta mare intr-o culoare inchisa

    ReplyDelete
  4. Vai te inteleg perfect, abia azi am terminat si noi a doua camera. Sunt cu nervii la pamant...nu credeam ca poate fi atat de stresanta chestia cu renovatul... Si pe mine doar gandul ca o sa am casa frumoasa de Craciun ma face sa nu ma lase nervii:P.
    Foarte frumoasa tinuta.
    Te pup!

    ReplyDelete
  5. BUNAAA nici noi nu am sarbatorit halloween... am stat cuminti acasa si am revazut bad boys 2 :)) frumoasa rochita, si botinele le stiu, in ziua cand ne-am intalnit le aveai.
    te-am pupat

    ReplyDelete
  6. Imi place tinuta, foarte feminina, imi place la tine tipul asta de postari.
    pupici!

    ReplyDelete
  7. foarte draguta rochita si combinatia tare reusita! pupicei

    ReplyDelete
  8. Un mic hint : se scrie Donna Karan ;)

    ReplyDelete
  9. Simona,

    Multumesc!Botinele care se muleaza frumos sunt cele mai senzuale din perspectiva mea si avantajeaza orice femeie.

    Te pup!

    ReplyDelete
  10. El mundo en colores,

    :p Saru`mana!

    Pupaciuni!

    ReplyDelete
  11. ZADIN,

    Multumesc frumos!

    Va trece numai ca nu a iesit exact cum ne doream...

    Te pup!

    ReplyDelete
  12. Mihaela Barlescu,

    Genti mari am tot purtat si in ziua respectiva am vrut ceva micut,usurel si nu negru :)
    Oricum iti dau dreptate,ar fi mers o geanta mai maricica sau chiar un plic edgy.


    ReplyDelete
  13. Dia,

    Multumesc!

    Noi am avut putin spatiu ca sa ne desfasuram si asta ne-a cam incurcat plus ca nu stiu de ce dar nu a iesit asa cum vroiam.O sa scriu si o sa pun poze cand o sa avem totul aranjat.

    Te pup!

    ReplyDelete
  14. Ramy,

    Helloooo!

    Multumeeeesc!Da,atunci am avut o tinuta all black.

    Te pupacesc!

    ReplyDelete
  15. Miha.ela,

    Iti multumesc!O sa incerc sa le fac mereu.

    Te pup si eu!

    ReplyDelete
  16. Fashion Doctor,

    Va multumesc!Am rochia aceasta de multi ani si inca imi vine bine din fericire :)

    Va pup!

    ReplyDelete
  17. Kcomekarolina,

    I am so glad that you like it!It was so easy to recreate this outfit.

    Kisses!

    ReplyDelete
  18. Vali,

    Multumesc pentru ca m-ai corectat!Se vede cat de la curent cu aceasta lume celebra sunt :)))
    O sa corectez acum. Stiam ca exista numele scris cu ";a" si cu "e" si cum am intalnitfrecvent varianta cu "e",nici nu am observat ca acesta este scris cu "a". Mda... Tipic mie :)

    ReplyDelete
  19. Varianta ta este pentru buzunarul mic si arata foarte bine :)

    ReplyDelete
  20. Monique,

    Asta si vroiam sa fie accesibila dar si draguta.

    Te pup si multumesc pentru apreciere!

    ReplyDelete