Tuesday 13 November 2012

My week in photos (29)

   Salutari! Dragilor, peretii sunt vopsiti, am mutat mobila la locul ei doar ca stam la geamuri cu hartie alba pentru ca am scos jaluzelele de tot. La indemnul meu Silviu a acceptat ideea de a renunta la ele si de a pune perdea; chiar astazi am fost sa cautam modele. Pana a fost el la vulcanizare sa puna cauciucurile de iarna, eu m-am machiat si m-am imbracat si cand s-a intors a masurat fereastra ca sa stim dimensiunile, sa ne orientam in magazin. Prima oprire a fost in Dedeman unde am stat doar cateva minute pentru ca nu prea m-au cucerit modelele lor. Apoi ne-am dus in Hornbach, unul dintre locurile noastre preferate pentru astfel de cumparaturi pentru aranjarea locuintei. Am gasit ceea ce ne doream, am dat comanda pentru draperie si perdea, le-am platit iar vineri le vom ridica de acolo. De asemenea am gasit galerie si accesorii pentru prins perdeaua, pe care le vom cumpara tot atunci si cred ca sambata le vom fixa in perete. O sa arate bine! 
   Cat imi place sa fac schimbari si sa decorez casa! Daca am avea o casa doar a noastra si am avea posibilitati, cu siguranta m-as ocupa de ea foarte bine si ar fi mereu pusa la punct. Mobila, decoratiuni, mici detalii, plante, parchet, perdele, pereti, totul s-ar potrivi si ar fi un spatiu primitor si calduros. Ah cat imi doresc asta! Poate Doamne-Doamne o sa imi indeplineasca dorinta...


   Luni / Monday



   Ro: Faceti cunostinta cu Tring! Este umplut cu bilute si ajuta la stres.

   En: Meet Tring! he is stuffed with tiny balls and it helps with the stress.



   Marti / Tuesday



   Ro: Taz lesinat de placere :))

  En: Enjoying being petted :))



   Miercuri / Wednesday



   Ro: Ghiciti unde eram aici?

  En: Can you guess where I was here?



   Joi / Thursday



   Ro: Tinuta de ziua mea de nume. Un pic vintage.

  En: My name day outfit. A little bit vintage.



   Vineri / Friday



   Ro: Cappuccino cu rom. Yummy!

   En: Cappuccino with rum. Yummy!



   Sambata / Saturday



   Ro: Salata de boeuf fara carne facute de mama iubitului meu.

   En: Boeuf salad without meet made by my boyfriend`s mother.



   Duminica / Sunday



   Ro: Placinta cu dovleac. Am avut si cu mere si scortisoara dar nu am mai apucat sa fac poze :))

  En: Pumpkin pie. We also had apple and cinnamon pie but I didn`t have the chance to take pictures :))


   Sa aveti o saptamana cu aroma de mere coapte! ;) Va pup dulce!

   Pe curand...
  

6 comments:

  1. Ela nu stiu cum iti place sa faci renovari ca eu sunt franta dupa 4 saptamani de spart si praf peste tot. Abia astept sa se termine. Cu putin noroc saptamana asta scap. Aia astept sa vad ce a iesit la tine. Sa imi areti ce ai luat ca si la noi ureaza luate perdele si draperii la balcon. Eu sunt fara nimic in geamuri de 4 saptamani. Faptul sa stau la 4 sper sa m-a ferit de unele priviri:)).
    Salata de beauf a fost preferata mea multi ani. Apoi am devenit alergica la ou si am incercat tot felul de variante de maioneza cu cartofi, pufuleti si alte cele, dar nu a mai fost la fel. Din fericire, vad ca mi-au disparut problemele si chiar azi m-am bucurt de ea, chiar daca era facuta de vecina si avea unele ingredinete pe care mama nu le pune, am devarat-o toata.
    Te pup si abia astept sa vad rezultatele.

    ReplyDelete
  2. mamaaaaa salata de boeuf!!! ce pofta mi-ai facut!!!!!

    ReplyDelete
  3. ce labutze de lenes.. vai de capu' lui :D vai am fost in RO si nu mi-am luat si cappucino.. am luat cafea 3 in 1 "la greu" dar am omis si niste cappucino.. oh well, data viitoare!

    ReplyDelete
  4. Dia,

    Nusunt innebunita dupa renovari insa trebuie facute plus ca astea se fac rar.Noi nu am spart nimic,doar am astupat niste gauri si a mai facut Silviu o alta gaura in perete pentru un intrerupator,am vopsit peretii si cam atat.Oricum eu ziceam in postare ca imi place foarte mult partea cu decorarea si rearanjarea lucrurilor din casa.E greu cand le faci singur pentur ca iti papa mult timp si efort fizic de aceea cred ca cel mai bine este sa fie facute pe rand,incet,incet.

    Maioneza nu e preferata mea dintre sosuri insa o mananc in diverse combinatii la care merge dar daca ar fi sa alef intre ceve cu si fara maioneza,as alege fara!

    O sa mai dureze pana va voi arata rezultatele pentru ca mai avem de facut mobila si nu avem bani ca sa o facem toata odata.

    Si eu te pup!


    ReplyDelete
  5. Ramy,

    A fost buna dar greoaie daca mananci mult odata.Bine macar ca a fost fara carne.

    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Mila,

    De regula nu sta asa cu labutele intinse dar acum s-a lasat purtat de val :))

    Eu mai am niste ciocolata calda,abia astept sa o savurez.

    Te pup!

    ReplyDelete