Wednesday 21 November 2012

My week in photos (30)

   Am cam tras chiulul de pe blog si va marturisesc ca nu a fost vorba de lipsa timpului, ci de lipsa chefului. Nu am prea avut chemare catre blog, nu stiu de ce dar nici nu am simtit lipsa acestei activitati. Se spune ca ce-i prea mult strica, mai e nevoie si de o pauza, de activitati mai departe de lumea virtuala si mai aproape de cea reala. Nu spun ca as putea sa evit aceasta zona pentru o perioada indelungata, a intrat cumva in obiceiurile si rutina noastre ca fiinte umane sa folosim internetul dar nu vreau sa uit de ceea ce aveam si pana sa apara aceasta inventie. Cred ca simt cumva nevoia de mai multa simtire, de mai multe fapte concrete si pana la urma ca sa le am depinde doar de mine. Vreau sa nu devin dependenta, desi pe Youtube intru zilnic fie vorba intre noi, sa nu ma limitez la aceasta lume fascinanta dar plina de capcane. Imi place sa va arat tinute, imi place sa va arat produse, sa fiu prezenta in blogosfera dar nu este suficient. Nu stiu daca voi v-ati pus intrebarea daca internetul v-a schimbat in vreun fel dar eu am facut-o si raspunsul este afirmativ. Au fost si bune dar si rele iar ultimele atarna cam greu, cel putin pentru mine. Sa va dau doua exemple. Memoria parca mi-a luat-o razna, ne mai avand nevoia sa memorez fiind totul la indemana, asta-i unul dintre cele mai mari probleme cu care am de-a face si pe care trebuie sa o rezolv as soon as possible caci imi creaza neplaceri. Apoi a doua mare problema si poate cea mai dureroasa: am sacrificat timpul petrecut cu cei iubiti. Mi-e greu sa recunosc caci traiam cu impresia ca totul este la fel ca inainte dar nu este si sunt bucuroasa ca am realizat. Cateodata sunt greseli de care nici nu ne dam seama dar in acelasi timp simtim un gol, suferim fara motiv, aparent... Un pas spre vindecare este sa constientizezi ca ai o boala, asa si eu, acum ca am observat niste lucruri stiu ca voi remedia stricaciunile. Asta nu inseamna ca voi iesi din lumea virtuala, chiar deloc dar voi fi mai atenta la ceea ce conteaza cu adevarat si voi avea grija sa pastrez un echilibru, care uuun pic s-a inclinat... Vreau sa ma axez pe acele lucruri care imi placeau inainte, sa imi amintesc si sa reiau calea pe care incepusem sa pasesc, sa fiu asa cum sunt de fapt. In mine sunt doua persoane: una jucausa, cocheta dar insensibila si un pic superficiala iar cealalta serioasa, profunda si hotarata. Cea de a doua trebuie sa iasa afara mai des... Nu stiu cati imi impartasiti gandirea, aceasta este o spovedanie pe care simteam nevoia sa o scot din mine si sa o cititi si voi si de ce nu poate sa va faca sa va autoanalizati.

   Pozele de saptamana trecuta:

   Luni / Monday


   Ro: O gustare dulce dar sanatoasa.

  En: A sweet but healthy snack.



   Marti / Tuesday


   Ro: Trandafir pentru 6 ani si 4 luni.

   En: A rose for 6 years and 4 months.



   Miercuri / Wednesday (2)


   Ro: Imi era asa de frig dar mi-a placut plimbarea noastra.

   En: I was so cold but I enjoyed our walk.




    Ro: Desi e noiembrie ia uitati-va ce am gasit in baie, pe sapun. Isn`t that weird? Eu cred ca e un semn bun.

   En: Even though it`s November look at what I found in the bathroom, on the soap. Isn`t that weird? I think it`s a good sign.



   Joi / Thursday (2)


   Ro: Omleta si muraturile mele preferate: gogosari! A fost buuuun!

   En: Omlette and my favourite pickles: peppers! It was goooooood!




   Ro: In real. Am cumparat o gramada de pateuri de soia.

   En: In real (it`s a hypermarket in a mall). We bought a lot of soy pate.



   Vineri / Friday


   Ro: Zona cu decoratiuni si jucarii de Craciun din Hornbach.

   En: The area with Christmas decorations and toys in Hornbach.



   Sambata / Saturday


   Ro: Am facut mancarica la gratar, afara in curtea mamei.

   En: We had a barbecue, in my mom`s yard.



   Duminica / Sunday


   Ro: In Herastrau.

   En: In Herastrau.


   Sa aveti o saptamana buna!

   Pe curand...

7 comments:

  1. Si noi am inceput sa decoram casa de Craciun deja, bineinteles inca mai sunt multe de aranjat si probabil din decembrie incolo "ii dam bataie" serios.. dar am pus luminite in ambele curti, si cateva "Santa socks" prin casa.. acum sa iti citesc postarea si sa vad ce mai am de comenttat :D

    ReplyDelete
  2. pe cand am scris ditamai comentariul, am inchis din greseala, si mi-e asa lene sa reiau :D

    ReplyDelete
  3. Ela ai dreptate in ceea ce spui. Uneori am impresia ca si eu ofer prea mult timp lumii virtuale, dar trebuie sa recunosc ca e mai simplu asa. In weekenduri ma mai rup de astea si petrec timp cu al meu iubit:)
    Nu pot sa cred ca ati facut gratar pe vremea asta, noi faceam deastea iarna trecuta acasa la un prieten, dar anu asta nustiu daca mai sta cineva in frig pentru asta. Prietenul meu adora sa gateasca si incearca tot felul de mancaruri asa ca nu mai e nevoie de gratar la intalnirile cu prietenii:)
    Imi place de voi ca va plimbati si pe friul asta, eu nu stiu ce am patit ca am ajuns sa fiu friguroasa rau, abia imi fac curaj sa imi misc fundul pana la masina prin frig si pana acolo ma tot plang cat de frig e:)))

    Te pup!

    ReplyDelete
  4. hihihi si noi facem gratar pe frig...:)) La multi ani pt aniversarea vostra...frumos trandafirul!
    pupici

    ReplyDelete
  5. El mundo en colores,

    La mine acasa mereu se respecta acest obicei de a decora casa,veselie,muzica,filme,cadouri la pom,aici nu e chiar asa...

    Spor la aranjat si sa iasa frumos!Sa faci poze si sa imi arati,te rog.

    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Dia,

    Cu ai mei faceam gratar cand mergeam la pescuit sau la nasii mei la mare si mi-era asa dor doar ca nu i-am spus nicmi lui Silviu sa facem vara care a trecut pentru ca ramasesem cu impresia ca nu prea ii place...Iar cand mi-a zis ca ar vrea sa cumparam toate cele sa facem un gratar la mama pe loc am acceptat.
    A iesit bunut totul!

    Ne plimbam datorita mie ca daca m-as lua dupa el nu am iesi deloc,nici cand e cald afara.

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. Ramy,

    Multumim mult!

    Desi a fost frig afara,langa gratar te incalzesti bine de tot... si te si afumi :)) Dar merita ca e delicios!

    Te pup!

    ReplyDelete