Friday 9 November 2012

Chic mix

   Cred ca cel mai riscant la alcatuirea tinutelor este evitarea dezastrelor vestimentare exagerand cu print-uri, cu expunerea pielii, cu nuante tipatoare, cu prea multe accesorii, alegeri nepotrivite in general. In trecut aveam un stil ciudat dar nu ma consider vinovata doar pe mine, asa era moda pe atunci, au mai rasarit si cateva faze de adolescenta razvratita, am mai si nimerit-o cateodata, alta data am dat-o in bara cu succes :)) Dar cine nu are cativa scheleti din punct de vedere vestimentar si nu numai? Hai recunoasteti! Care este cea mai mare greseala facuta in trecut la acest capitol?
   Eu nici in prezent nu sunt priceputa la asta dar parca vad totusi progrese, care vin odata cu maturizarea si chiar datorita blog-ului deci voua. In continuare imi este teama de anumite stiluri, de fel si fel de combinatii cu accesorii si modele. Una dintre ele ar fi combinarea print-urilor si de aceea nu prea intru pe acest teren minat :)) Asta pana cand ma loveste curajul si mai incerc si eu timida. Eh uneori sunt chiar tupeista la treaba asta! Abordez ceva pentru prima oara si o fac asa in forta! :)) Feedback-ul oamenilor este pe cat de divers pe atat de folositor si nu neaparat pentru ca as tine seama de ei, ci pentru ca tin seama de imaginea mea in fata mea si evolutia mea presupune sa plec urechea la invataminte intelepte, bine intentionate. Dragelor, critica este evolutie. Cine iti vrea binele nu te lasa sa gresesti, iti mai da si cate o palma, te mai si cearta, te mai si supara... Asa ca daca ceva vreodata vi se pare aiurea, spuneti! Dar aveti grija cum o faceti, tonul face muzica...

   Tinuta urmatoare este un pic lady like, un pic prepy, un pic casual, e cuminte si comoda. Am amestecat doua printuri asemanatoare dar diferite in acelasi timp si vreau sa stiu pareri. Poate ca geanta nu o sa fie pe placul vostru asortata la aceasta tinuta, poate ca nu o sa va placa deloc, indiferent de tinuta dar mie imi place mult si am vrut sa o port neaparat. 

















   Recunoasteti rochia? Am incercat o varianta casual cuminte cu aceeasi rochie de AICI. E asa usor sa transformi sau sa reinventezi, sa faci ca o piesa vestimentara sa para altfel iar si iar. 


   Haina - Abba Fashion
   Rochie - No name
   Camasa - KSN
   Cercei - No name
   Dresuri - No name
   Botine - Feel Queen (Leonardo)
   Geanta - No name


   Seara buna, prieteni!

   Pe curand...

12 comments:

  1. mie imi place tare mult! perfect totul,chiar frumos! pupp

    ReplyDelete
  2. camasuta este super!!!! nici geanta nu imi displace... bravo fetita, esti curajoasa :)
    pupy
    http://ramy-s.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. You have such a gorgeous figure :x

    ReplyDelete
  4. Camasuta cu flori mi-a rapit privirea si abia apoi am bagat de seama imprimeul frumos al rochiei. Eu zic ca nu ai dat deloc chix, ba chiar arata foarte bine tinuta si este echilibrata.
    Si gentuta e super dulcica, asa micuta si delicata!

    ReplyDelete
  5. Ela,tinuta ca tinuta,nu ma da pe spate dar e ok,merge de zi cu zi.Ce mi-a sarit in ochi la postul asta e felul in care iti arata parul,jumatate negru,jumatate rosu.Nu te supara,dar mie imi creeaza impresia de neingrijit..o culoare uniforma cred ca te-ar avantaja mult mai bine.

    ReplyDelete
  6. Fashion doctor,

    Ma bucur ca am ok-ul dumneavoastra!

    Va pup!

    ReplyDelete
  7. Ramy,

    Stiu!Cand am vazut-o in magazin nu imi venea sa cred cat de frumoasa este.

    Merci :)

    Te pup!

    ReplyDelete
  8. Koko,

    Multumesc mult dar nu-i chiar gorgeous.Aparatul schimba multe uneori in avantajul tau...

    Te pup!

    ReplyDelete
  9. Aurora,

    Acel imprimeu floral m-a facut sa ma indragostesc si sa o cumpar imediat.
    Multumesc!Ma bucur ca ti se pare potrivita combinatia.

    Te pup!

    ReplyDelete
  10. Valeria C,

    Nu ma supar.
    Am explicat in postarea publicata acum cateva minute de ce este asa parul.De fapt de ce era asa pentru ca acum este uniform,nu am mai putut rezista si l-am vopsit iar.

    Te pup!





    ReplyDelete
  11. Imi place tinuta pana la geanta, as fi ales ceva pe negru.
    Si botinele ar fi fost mai dragute daca erau simple. In rest imi place ideea, si imi plac botinele (cred ca o sa repet asta la fiecare postare cu botinele :)) )

    ReplyDelete
  12. Monique,

    Negrul este varianta sigura dar eu uneori ma satur de astfel de alegeri si mai schimb cate ceva.

    Ma bucur ca iti plac botinele.Cred ca le mai gasesti la Leonardo.Daca vrei un model mai simplu,fara tinte si alte brizbrizuri gasesti si asa ceva si la preturi bunicele fiindca am vazut ca au reduceri destule.

    Te pup!

    ReplyDelete