Thursday 8 November 2012

Graphic checks

   Hey guys! First of all vreau sa urez un maaaaare LA MULTI ANI tuturor celor care ca si mine isi serbeaza astazi ziua de nume! Gabrielelor, Gabrielilor, Mihaelelor, Mihailor, sa aveti o onomastica exceptional de superbisima si sa va distrati pana nu mai puteti! Ok?! :)) Si acum daca nu va suparati as vrea sa ii urez cate ceva in mod special uneia dintre cele mai bune prietene de-ale mele. Mickynevscky, fetita frumoasa si dulce, te iubesc mult, iti doresc sa ai parte de sanatate, sa scapi cu bine si anul acesta (stii tu... :p) si sa ai tot ceea ce meriti! Te pup cu drag si abia astept sa te vad!
   Apoi vreau sa o felicit si sa o imbratisez tare, tare (macar virtual) pe a noastra talentata la fotografie: MILA! Happy nameday girl! Sa faci "puozeeeee" multe si frumoase, sa te simti suuuuper bine si sa ai o zi grozava alaturi de cei dragi! Mmmmmmuah!


   Tinuta pe care v-am pregatit-o pentru azi este o combinatie adorabila dintre un material grosut si unul subtire de vezi prin el, la propriu, pentru ca e vorba despre vascoza (sau lana) si dantela. Nu stiu cate dintre voi ati incercat-o sau ati incerca-o dar mie mi se potriveste manusa pentru ca imi plac atat confortul si caldura dar si sa raman feminina si cocheta. 


























   Pentru ca parul meu avea un aspect mai ravasit in acea zi si aveam cateva accente edgy in tinuta dar mai ales datorita locatiei in care m-am lasat fotografiata, am considerat ca merita sa editez mai intens pozele ca sa se lege mai bine totul. 
   By the way, stiu ca am 2 nuante in par, le am asa de ceva vreme pentru caaaaa nu m-am mai vopsit si se vede nuanta mea naturala, oh what a shock! :)) Bine nu se vede asa tot timpul dar despre parul meu alta data ;)

   La tinuta aceasta am simtit nevoia sa port o geanta diferita de ceea ce port de obicei, ceva care sa se potriveasca de minune cu restul accesoriilor, cu botinele. Mi-am amintit ca am un lant din perioada mea zbuciumata din liceu si l-am atasat la inelele de la barete. L-am pus in 3 ca sa para ca sunt 3 lanturi de lungimi diferite si zic eu ca a iesit ceva original si foarte misto. Eu una o iubesc asa desi atarna cat 3 pietre maricele :)) 


   Jacheta - Feifa Fashion
   Pulovar - Abba fashion
   Bluza - AKN
   Fusta - S. C. L. B.
   Dresuri- No name
   Geanta - No name
   Botine - No name

   Colierul si lantul le-am cumparat in clasa a XI-a de la un magazin de la Universitate, unde aveau numai brizbrizuri din astea specifice rockerilor dar nu imi mai amintesc numele si a si disparut de acolo so sorry.



   Dragelor, a fost un look interesant, I loved wearing it! Desi lana, pielea, dantela, matasea  s.a.m.d. luate separat sunt dragute, impreuna sunt formidabile, din punctul meu de vedere. Remember, opposites attract, at least in fashion ;)

   Pe curand...


15 comments:

  1. Foarte, foarte frumoasa tinuta ta, imi place la maxim. Ciorapii sunt superbi, iar de botine ce sa mai zic ca ma repet, dar imi trebuie si mie neaparat unele la fel! :P
    Pupici!!!!

    ReplyDelete
  2. La multi ani draga mea, cu ocazia zilei tale onomastice - chiar daca nu iti scriu prea des, te citesc cu drag de fiecare data. Sper sa ai parte de o zi superba -ca tine- sanatate si fericire iti doresc. te pup

    ReplyDelete
  3. La multi ani si tie Ela:D Te pup!

    ReplyDelete
  4. la multi ani draga mea gabriela!!!!! te pup!!!!
    http://ramy-s.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. O, ce draguta esti! Multumesc! **hugs** Sunt in Romania, asa ca ma "distrez" lenevind si mancand asa ca la mama acasa.. azi am vizitat si faimosul DM, ca am citit atatea pe bloguri ca am vrut sa vad cu ochii mei ce si cum.. si da, am luat cate una alta, m-am aprovizionat bine :D Te pup si vorbim! Urmeaza si poze, cel mai probabil pe facebook, dar nu am cablu sa le scot, cel putin azi.. bye!

    ReplyDelete
  6. Simona,

    Ciorapii sunt de fapt doua perechi:unii de matase negri transparenti si unii opaci mov pe dedesubt :) Mereu fac combinatii din acestea si astfel obtin dresuri lucioase colorate :)

    Poate gasesti o pereche de botine asemanatoare si iti iei.Chiar ieri am vazut niste botine superbe finute gri.

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. Madalina,

    Iti multumesc mult pentru ca ma urmaresti si pentru urari! :)

    Te pup!

    ReplyDelete
  8. Dia,

    Merci frumos!Te pup si eu!

    ReplyDelete
  9. Ramy,

    Thanks a lot!Pupaceala!

    ReplyDelete
  10. Mila,

    Cu placereeee! :*
    Te indopi cu bunatati aaaa?Ce urat!Vrem si noi :))

    Kisses!

    ReplyDelete
  11. Tinuta ta face sa fii o aparitie ravasitoare, te pup, frumusico!

    ReplyDelete
  12. Monique,

    Iti multumesc!Scurt si la obiect,imi place :)

    Te pup!

    ReplyDelete
  13. Miha.ela,

    Ravasitoare zici?Nu am mai primit acest compliment pana acum asa ca m-am cam inrosit sa stii ;;)

    Te pup si multumesc!

    ReplyDelete