Wednesday 28 November 2012

Fall/winter outfit&hair for an interview

   Heloo sweethearts! Alaltaieri am fost contactata de persoana cu care vorbisem saptamana trecuta in vederea angajarii si mi s-a spus unde si la ce ora sa ma prezint pentru interviu. De atunci au inceput emotiile, zeci de griji: oare o sa ma descurc, oare oferta lor o sa fie pe placul meu, oare sunt seriosi. 
   Ieri m-am dus la compania respectiva si desi mi-au spus sa fiu acolo la o ora, bineinteles ca interviul a inceput mai tarziu dar asta a fost in avantajul meu caci am putut sa imi mai trag sufletul si sa ma relaxez privind frumosul decor natural: verdeata, pietre si apa. Intr-un final am fost chemata in sala unde erau 6 (da 6!) persoane care urmau sa imi puna diverse intrebari. Norocul meu a fost ca toti erau tineri si veseli, nu au incercat sa ma intimideze sau sa ma puna in vreo situatie penibila, ba dimpotriva, a fost o atmosfera destinsa. raspunsul mi-l vor da in curand insa indiferent de decizia lor, eu ii voi refuza pentru ca nu imi convine programul. Se lucreaza de luni pana vineri, 12 ore pe zi si chiar si noaptea so NO WAY! Nu sunt chiar atat de disperata sa ma angajez. Imaginati-va urmatorul scenariu. Intru la 7 deci trebuie sa ma trezesc la 5 pentru ca fac o ora pe drum si cu tot cu pregatirile si mancatul... Programul se termina la 19, pana strang lucrurile si ma imbrac, poate chiar o oprire la toileta, se face 19.20. Ajung acasa la ora 20.20-20.30. Ma dezbrac, ma demachiez, fac dus, alte 30-45 de minute deci se face ora 21.15. Mananc pana pe la 21.30. Imi pregatesc hainele si pachetul pentru a doua zi. Opaaa! E 22! Repede in pat ca a doua zi trebuie sa fiu in picioare dis de dimineata! Si cam asa s-ar desfasura zilele mele. Ca sa nu mai zic de saptamanile cand as lucra noaptea... Grozav nu? Deci cred ca se intelege de ce nu pot accepta acest job. Imi pare rau caci mi-ar fi prins bine sa lucrez, sa castig bani dar nu cu pretul timpului meu liber. I mean I still wanna have a life you know! Am discutat si cu mama, cu Silviu, cu inca doi apropiati si toti mi-au spus ca nu merita, ca acest program este oribil si ca nu este nici macar legal. Yeah but hey, asa e la noi. Toti vor sa profite de pe urma altora. Cati oameni nu lucreaza mult prea mult si pe bani putini, sau chiar daca sunt platiti bine sunt extenuati, sau au conditii oribile iar lista poate continua...
   Dar nu-i nimic, nu ma demoralizeaza treaba aceasta, ba chiar o sa lupt sa realizez ceva in viata asta ciudata dar... frumoasa. Daca pana acum nu a fost ok nici un job cred ca este din cauza ca Dumnezeu are un alt plan pentru mine si voi incerca sa il descopar si sa MA descopar. Sper ca cei care mi-au fost si pana acum aproape sa imi fie si pe mai departe, iar cand spun asta, va includ si pe voi, dragii mei cititori.

  Si pentru ca tot am fost la un interviu as vrea sa va arat astazi un look pentru acest tip de imprejurare, de la coafura si pana la imbracaminte. Din pacate nu am avut pe cine sa rog sa imi faca poze asa ca veti vedea totul "spart" in mici "bucatele" dar cred ca va veti face voi o idee.

   Outfit:



   Mi s-a parut potrivit sa port ceva casual dar prepy in acelasi timp si m-am gandit la o camasa cu patratele, la care sa adaug un pulovar uni, gri, pentru a-mi tine de cald. Dar stiam ca nu va fi suficient doar atat, camasa avand maneci scurte, asa ca pe sub pulovar si peste camasa, am avut si o bluzita(pulovar subtirel) dar care nu se vede de sub pulovar so nimeni nu stie de acest amanunt decat voi :)



   In partea de jos am purtat o pereche de jeans negri stretchy, ca sa echilibrez tinuta care in partea de sus era un pic mai lejera si fara forma.

   Nu am mai fotografiat incaltamintea insa am avut botine. Mai sunt si alte variante cum ar fi cizmele insa aveti grija sa nu fie inalte, nici impopotonate sau prea sexy. La fel de bine puteti incalta si niste ghetute chic dar grija mare sa nu fie prea edgy sau prea casual. Optati pentru ceva elegant dar nu tipator, ceva formal.

   Accessories:


   Pentru a aduce putina culoare, aceasta pereche de cercelusi veseli si draguti dar suficient de discreti, au trebuit sa fie inclusi in tinuta mea. 
   Puteam merge si fara ceva la gat dar de data aceasta am ales sa port totusi un accesoriu si nu orice fel de accesoriu, ci unul lung pentru ca ceva mai scurt nu cred ca ar fi dat bine cu gulerul de la camasa.
   La maini nu am avut bratari, mi s-a parut ca fortez nota insa am purtat doua inele: unul in nuante finute neutre si unul stil verigheta, de argint, pe care am tinut sa il iau cu mine caci este de la tata. Mi-a purtat noroc.


  
   Geanta a reprezentat acel accesoriu care din punctul meu de vedere, alaturi de camasa, se apropie cel maimult de stilul office.Este destul de conservatoare si impunatoare atat datorita formei cat si a dimensiunii relativ mari, care imi amintestede gentile de odinioara. Este perfecta pentru birou pentru ca este foarte incapatoare (in timpul interviului am tinut in ea si o esarfa lata si lunga), are compartimente multe deci te ajuta sa fi organizata.

   Hair and makeup:



   De obicei, pentru interviu se recomanda coafuri serioase, nimic nebunesc si glam. Pentru acest interviu am gasit de cuviinta ca un coc ar fi o optiune buna. Am folosit elasticul special, pe care vi l-am aratat AICI.
  
  
  



   Machiajul a fost unul cat mai stins, am folosit un pic de alb-auriu pe pleoapa, un taupe in pliu, extins un pic in sus. De asemenea, pentru o definire a formei ochiului, am aplicat si putin gri in pliu. O dunga nici subtire, nici groasa la baza genelor, o codita subtire si nici prea scurta, nici prea lunga, obtinute cu un creion negru si fard negru mat deasupra. Rimel intr-un singur strat. Sprancenele sunt cele mai importante caci fac parte din expresia fetei tale si de aceea trebuie accentuate,mai ales cand restul machiajului nu este puternic.



   Buzele au fost nude. Doua creioane nude, cel in .nuanta deschisa pe toata suprafata buzelor si cel mai inchis pentru a le contura putin.

   Acestea au fost detaliile si cateva sfaturi pentru a avea un look potrivit pentru un interviu. Cu siguranta ca o sa revin si cu alte variante, asa ca stati pe aproape.


   Camasa - Extra Me
   Pulovar - No name
   Blugi - Castro Jeans
   Cercei - Belissima
   Colier - Avon
   Inel argint - no name
   Inel - Avon
   Geanta - No name

   Pe curand...

   PS: Unghiile le-am mentinut naturale, nici macar lac transparent nu am avut pe ele insa voi puteti sa va dati cu oja, numai sa fie culori care sa nu iasa in evidenta iar daca nu aveti chef sau timp sa va faceti manichiura sau poate nici nu aveti vreun lac potrivit, tineti minte ca manichira cea mai frumoasa este ceva ingrijita! So keep them clean and you`re good to go! ;)

8 comments:

  1. pacat pt conditiile oferite de catre angajator! Cred ca au asemenea cerinte profitand de lipsa locurilor de munca si de disperarea anumitor persoane care au nevoie neaparat de un job pt ca au o casa si vreo doi copii de intretinut...Acesti angajatori stiu ca vor gasi mai tarziu sau mai devreme o persoana dispusa sa stea 12 - 15 ore pt un salariu poate de mizerie doar pentru faptul ca sunt stransi cu usa sa puna pe masa la copii o felie de paine....trist dar adevarat

    ReplyDelete
  2. sunt undeva intre a te sfatui sa incerci totusi, macar 2-3 luni pt. experienta (ca doar poti sa-ti dai demisia oricand daca e..), si pe de alta parte sa nu, pt. ca nu sunt de acord cu overtime in exces (si eventual si necompensat in nici un fel).. eu am experimentat exact acel program la un moment dat, si partial si munca de noapte, nu e usor, bineinteles (cat si pe cati am injurat uneori :D...), dar la fel iti si intri intr-o rutina, cand demachierea, dusul si papa se fac in cateva minute.. nu stiu in ce consta jobul propriu-zis, ce anume faci in alea 12 ore, eu recunosc ca in ciuda faptului ca a fost super naspa cateodata in acel job, a contat mult experienta mea in CV.. dar bineinteles numai tu decizi si stii ce ti se potriveste si ce nu!

    ReplyDelete
  3. Imi place foarte mult combinatia pulover-camasa!:X Sunt total de acord cu tine, am avut si eu un loc de munca unde am rezistat fix o luna!:)) Se platea ok, insa numai eu stiu cat de epuizata am fost, dormeam noaptea nemiscata! Iar de timp liber nici nu are rost sa mai vorbesc...
    Am decis sa renunt si sa mai caut, sigur mai exista si alte job-uri in tara asta, n-o fi ala singurul!:)

    Pupici & succes!

    ReplyDelete
  4. Ramonica,

    Au vrut sa angajeze acum pana in sarbatori ca sa aiba pe cineva sa stea de Craciun si Revelion si apoi cred ca m-ar fi dat afara.Eu asta banuiesc.

    Sunt multi oameni disperati carora le trebuie neaparat un venit si accepta orice conditii.

    Te pup!

    ReplyDelete
  5. Mihaela,

    Chiar si daca as vrea sa accept job-ul inca nu m-au sunat sa imi spuna decizia lor asa ca...

    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Silvia Postolatiev,

    Multumesc frumos!

    ReplyDelete
  7. Anda Zelenca,

    Multumesc!Imi place si mie foarte mult aceasta combinatie.

    Nu merita sa iti risti sanatatea si timpul personal nici pentru o suma uriasa.La batranete nu ramai cu bunurile materiale ci cu amintirile.

    Te pup!

    ReplyDelete