Saturday 6 August 2011

Going shopping

   Every month we have to go shopping ca sa ne facem proviziile pentru a nu lesina de foame si a lua si cele necesare pentru igiena personala, plus / minus cateva dulciuri si fructe. As always am mers in Cora. Lista nu a fost chiar atat de lunga: ulei, zahar, apa, sapaun, pasta de dinti, sampon si de mancare iaurt, un sos super bun de la Uncle Ben`s, file de cod, conserve de ton, you know stuff like that. Desi intentionam sa luam un sampon pe care sa il consumam impreuna, we ended up with a different brand just for me :)) El a renuntat in favoarea mea, stiind ca mai are sampon acasa si m-a lasat pe mine sa il iau pe cel pe care il vroiam de fapt, adica Syoss. Am tot vazut produsele lor prin hypermarketuri si am vrut sa imi cumpar ceva sa testez and now it was the perfect timing avand in vedere ca I ran out of my usual one. So... hope it is ok si sa nu imi insele asteptarile. Anyway, I don`t think you need this information daaaaar hai ca va spun totusi asa de dragul de a impartasi, nu am rezistat si mi-am mai luat si o pereche de panties in culoarea coral, ca a bluzei pe care ati vazut-o aici. I`m not going to show them to you, we are not ready yet for that kind of intimacy, guys! :))

   Pozele au fost facute in timp ce cautam produsele care ne trebuiau. Hai ca am facut-o si pe asta! :))


   Ce claritate! Ooooooffffff! Si in loc sa spuna "let`s take the picture again!", el ce face? O lasa asa ca na... it`s not that important. Ce stiu barbatii?!




   Love these red shoes! Cadou de la "fotograf" ;)

   Si acum sa va arat toata tinuta:



   Eram concentrata la tipurile de zacusca dar nici unul nu m-a convins si imi era asa o poftaaaa!
   In mana tineam un carnetel unde era scrisa lista de cumparaturi si cum luam ceva notam repede pretul ca sa stim cat sa ne intindem `cause daca e dupa noi luam tot magazinul dar din pacate avem un buget limitat, nu putem sa alegem produsele cu ochii inchisi iar la casa doar sa intrebam how much... Cand ma gandesc ca unii isi permit sa procedeze asa... Aaaaah what a life! ...



   Atatea tentatii! It`s so hard to be a woman! :D


   Am descoperit niste sapunuri interesante. Acesta pe care il miroseam avea parfum de liliac. Wonderful scent!







   Dupa ce am platit, am intrat putin in Bamboo (I simply adore it!!!) iar iubitul meu a ramas afara pentru ca aveam carutul de cumparaturi si nu putea sa il lase nesupravegheat.


   Va sfatuiesc sa profitati de reducerile semnificative care se fac in perioada aceasta si sa va luati obiecte decorative la preturi de nimic. Un exemplu ar fi un suport de lumanari argintiu care initial costa 150.000 lei iar la reducere este... 30.000 lei!!!!!!!!! Unbelievable right?! ;)


   Time to go home. Too bad we couldn`t buy all we wanted :( 

   Pe curand...



8 comments:

  1. imi place ca esti mereu foarte cocheta si aranjata.si la cumparaturi.adevarata lady!!!! puuup

    ReplyDelete
  2. Chiar ca sunt frumosi pantofii. Si mie imi plac magazinele de decoratiuni. Eu nu sunt mare fana shooping, dupa 20 de min ma plictisesc, dar intr-un magazin de decoratiuni pot sta cu orele:D

    ReplyDelete
  3. Da,imi place sa fiu mereu pusa la punct.Poate pentru unii este ceva exagerat dar eu asa ma simt bine.
    Multumesc pentru frumosul compliment,dna Modniza!Va pup!

    ReplyDelete
  4. Eu nu ma plictisesc dar obosesc daca umblu prin magazine mai mult de 2 ore.Cel mai bine este atunci cand ies cu scop precis si ma uit doar la ceea ce imi trebuie si daca gasesc si imi place cumpar.E mai usor asa!Pacat ca nu avem mereu bani destui...Asta-i viata!
    Te pupacesc,Dia!

    ReplyDelete
  5. Sa sti ca imi place foarte mult de tine...de faptul ca nu iesi afara din casa niciodata nearanjata :)..
    Si mie imi place foarte mult sa ma plimb prin magazinee...doar ca eu ma imbrac intotdeauna mai sport...niciodata tocuri :D....adika la cat port eu tocuri ..din an in paste..
    Imi place foarte mult tinuta :X..
    Te pup

    ReplyDelete
  6. Multumesc!

    Doda,eu am trecut prin cateva stiluri vestimentare si in sfarsit l-am gasit pe cel care mi se potriveste:casual-elegant.Ma simt bine atat pe tocuri,cat si in balerini.Sa fie facute pe mine hainele,asta conteaza ca de restul ma ocup eu (accesorizare,personalizare,mici artificii) ;)

    Faci foarte bine ca nu porti prea mult tocuri,e mai sanatos asa.Varianta de compromis ar fi tocurile mai micute sau platformele,care sunt atat comode cat si feminine.

    Te pup si eu!

    ReplyDelete
  7. La Bam boo ti-a lasat Silviu cardul? :)))
    (always Dana :D )

    ReplyDelete
  8. I wish! :)) Muahahahahahaha! :D

    Ti pup,fetita draga!

    ReplyDelete