Tuesday 9 August 2011

A child keeps you busy all day long!

   Sunt nevoita din nou sa imi cer scuze pentru scurta mea absenta. Nu cred ca v-am spus dar nepotul iubitului meu a stat la noi cateva zile saptamana trecuta si sta si saptamana aceasta pana miercuri. Ieri dimineata l-au adus parintii lui. Eu am avut treaba pana pe la vreo 15, apoi am stat cu el acasa pentru ca mama lui Silviu era plecata. El s-a jucat la calculator, eu am mai pregatit cateva suporturi pentru lumanari, apoi l-am convins sa lase calculatorul si sa stea langa mine sa ma ajute.    
   Bineinteles ca mai mult m-a incurcat dar eu i-am dat de inteles ca face o treaba nemaipomenita :p Am si pictat impreuna, murdarindu-ne ca niste pictori veritabili ce suntem, ne-am jucat volei cu balonul, mi-a aratat jucariile lui (pe care le-a imprastiat pe toata canapeaua) si mai pe seara am iesit afara. Am fost in doua parculete si am stat dupa el sa nu cada si sa-si rupa ceva. Ne-am dat amandoi in acelasi timp pe tobogan (erau doua tobogane unul langa altul), ne-am luat la intrecere cine ajunge mai repede sus la tobogan, ne-am dat intr-o chestie I don`t know how to call it, ideea e ca te cam hatanai intr-o parte si alta (s-a plictisit de asta imediat!), am adunat pietricele si bete pentru un foc de tabara :)) Eheee! Ce stiti voi! Am fost ocupata rau ieri! :))
   Cand am fost cu treaba prin oras am purtat o tinuta formala iar seara in parculete una casual dar cum nu a avut cine sa ma pozeze nu am ce sa va arat daaaar am eu o solutie de compromis. Azi, ma imbrac cu ele si il oblig pe Silviu sa ma fotografieze. Daca ii spun ca e pentru blog, pentru fetele mele fashioniste, cred ca o sa fie de acord. Sooo... revin astazi cu poze. Cross my heart and hope to... die... Asa e vorba! Nu eu am inventat-o! :p



1 comment:

  1. ai avut o zi foarte incarcata ..:)) Cred ca ai avut tare multa rabdare :))
    Astept pozele ..Te pup

    ReplyDelete