Sunday 21 August 2011

Again rollerblading!

   Ce credeti ca am facut dupa cununia civila, in seara aceea calduroasa? Am iesit cu roleleeeee!  Of course! Iar Silviu a inchiriat o bicicleta pentru 2 ore. Am mers in Harastrau si din fericire nu era multa lume asa ca atmosfera a fost relaxata, spre bucuria si usurarea iubitului meu care nu este a people lover :)) 






















   Ce obosita m-am simtit la intoarcere dar ce multumita.  
   Miscarea, mai ales cea facuta in natura iti ofera o pace si o satisfactie nemaipomenite, ca sa nu mai vorbim ca iti imbunatateste circulatia, iti regleaza metabolismul si iti prelungeste viata.

   Stay healthy!

   Pe curand...

4 comments:

  1. eu ieri m-am plimbat cu bicicleta. you are so cute! imi place parul! xxx

    ReplyDelete
  2. Multumesc!
    Eu nu stiu sa merg cu bicicleta,mi se pare atat de greu :p
    Va pup,doamna Modniza!

    ReplyDelete