Friday 1 July 2011

Simple violet

   Tinuta aceasta este simpla si nu foarte recenta, fiindca am purtat-o sambata trecuta. Ma grabesc sa ma pregatesc de iesit asa ca va las cu pozele si ne mai vedem mai tarziu... Promise!





   Ador acel guler subtire ridicat! Seamana un pic cu cel regasit in tinutele chinezoaicelor and I love their style!





Dati zoom si veti vedea o alta prietena de-a mea pe mana ;)

   Dragele mele, postarea aceasta a fost cam pe fuga dar nu am ce face, trebuie sa ajung undeva la ora 17.30 si deja trebuia sa fiu machiata but I`m noooooot! :((

   Am plecaaaaat! Va pup repede si va urez o dupa amiaza pe cinste!


   Pe curand...

4 comments:

  1. Super ideea :D Ciorapeii cu sandale:X vin super fain:X Imi place movul:X :D De unghii nu mai zic nimic:X:) :X:X:X:X:X

    ReplyDelete
  2. Mercic,Monica!Pentru mine in primul rand este vorba,nu atat de stil,cat de caldura pe care mi-o ofera :p

    ReplyDelete
  3. You look gorgeous in Purple!!! So cute!~

    xx

    Erin @ http://www.trufflesnruffles.com/

    ReplyDelete
  4. Thank you!Purple is one of my favourite colours.
    Kisses,Erin!

    ReplyDelete