Tuesday 19 July 2011

Demachiant pentru ochi si buze


   Ce ati spune despre un mic review? Am luat acum ceva timp un demachiant de la Farmec si m-am gandit ca poate parerea mea va va fi de folos in alegerea unui produs de acest gen.



   Asa arata inainte sa il agit. Dupa cum observati contine doua lichide, unul bleu si unul transparent, de aceea se si numeste bifazic.


   Iar asa arata dupa ce il agit si se amesteca cele doua componente.



   “ Special conceput pentru machiajul waterproof si rezistent, produsul:

  • indeparteaza machiajul si impuritatile usor si rapid
  • nu lasa urme de grasime
  • confera o senzatie placuta de hidratare

   Utilizare: Produsul se aplica zilnic, cu ajutorul unui disc demachiant tamponandu-se zonele machiate.

   Se agita produsul inainte de utilizare. “

   Am citat mot-a-mot ce scria pe spatele recipientului.
   Acum e timpul sa va spun parerea mea. In primul rand vreau sa specific faptul ca pretul este extrem de accesibil, adica vreo 80.000 lei.
   Mai intai sa va explic de ce l-am ales. Am un rimel care este atat de rezistent la apa incat trebuie insistat mult pana sa se ia de pe gene asa ca imi doream un demachiant care sa imi usureze munca. Cand am citit ca este bun pentru machiajul waterproof am hotarat pe loc ca il cumpar! Ma saturasem sa ma chinui atat cu rimelul si chiar si cu anumite farduri si creioane de ochi.
   Cand l-am incercat prima oara am fost profund impresionata pentru ca am tinut discheta demachianta pe ochi cateva secunde fara sa sterg, fara sa tamponez si deja mare parte din machiaj era curatat. Apoi, in alta zi l-am testat cu rimelul de care va vorbeam mai sus si a mers la fel de bine. Ca prin minune a disparut si nu mi-a mai luat o vesnicie.
   Acuma, sincera sa fiu, urme de grasime lasa. Ohoooo! Si inca destule! Insa pe mine nu ma deranjeaza prea tare pentru ca oricum imi spal fata cu sapun (stiu ca nu e indicat dar eu tot procedez asa pentru ca altfel nu ma simt curata) si optional cu un gel. Eu am tenul mixt spre gras si cu toate acestea nu mi l-a incarcat.
   Dupa ce ma sterg cu prosopul fata nu ramane uscata cum se intampla de obicei dupa ce ma spal cu sapun, asa ca intr-adevar hidrateaza.
   Raport pret – calitate bun! Sunt multumita de el si vi-l recomand si voua.


   Bafta la cumparaturi!

   Pe curand...


6 comments:

  1. Merci pt review- ma tenteaza si pe mine sa il cumpar! Am si eu o mascara tare incapatanata...

    ReplyDelete
  2. Cu placere,Mihaela!Sper sa fie produsul potrivit pentru tine.

    ReplyDelete
  3. AM auzit si eu ca e bun...cand mi s termina demachiantul o sa-l incerc, nu atat pentru mine, ca oricum nu prea folosesc machiaj la ochi, cat pentru surioara mea care cam sare peste pasul "demachiere"oricat stau pe capul ei.:*

    ReplyDelete
  4. Asta cred ca se intampla oricarei femei dar daca se intampla mereu e foarte rau pentru piele pentru ca in timpul somnului corpul se incalzeste iar machiajul se topeste si unde intra?In pori!Si apoi iata cum incep cosurile si punctele negre sa apara.

    Te pup,Dia!

    ReplyDelete
  5. Interesant! :D E bine de stiut! Pupici

    ReplyDelete