Monday 25 July 2011

Boyfriend shirt & Two hearts

   Vremea parca e mai blanda si soarele nu mai arde ca inainte. Nu pentru ca se apropie toamna ci datorita ploilor care au mai echilibrat un pic lucrurile. Sunt o persoana friguroasa, iarna ma imbrac precum un eschimos tocmai pentru ca stiu ca rezist destul de greu daca nu sunt pregatita vestimentar dar nici caldura asta prea mare nu imi face bine asa ca atunci cand se mai racoreste parca ma simt mai bine. Vremea nici prea, prea nici foarte, foarte este exact ce imi trebuie mie pentru a ma simti ca un fluture care zburda peste flori. Poate si pentru ca m-am nascut toamna. Voua ce anotimp va prieste?
   Am inceput postarea in stil britanic, discutand politicos si simandicos despre vreme cand eu de fapt intentionam sa va mai prezint doua tinute. So here it goes!

                                  "Boyfriend shirt"






                                    "Two hearts"







   The second outfit is my favourite.
   Which one do you like more?

   Inca ceva vroiam sa va arat.
   Mama a cumparat niste nuferi pe care vi-i daruiesc din tot sufletul. Nuferii sunt florile apelor, flori care ii placeau si tatalui meu pentru ca ii aminteau de balta (era pescar amator)...




   Pe curand...


4 comments:

  1. Imi plac amandoua, mai mult primul, e genul meu:D:) Imi plac accesoriile de la cel de-al doilea outfit:D Si nufarul are o culoare superba.

    O seara frumoasa! :D

    ReplyDelete
  2. Ai dreptate.Te-as vedea imbracata cu acea camasa si ti-ar sta si super!

    O seara frumoasa si tie,Monica!

    ReplyDelete