Friday 8 July 2011

Grey embroidery

   Fetelor, ce parere aveti despre broderii? Nu ma refer la acele mileuri facute de bunicutele voastre, ci la bluze, rochii, fuste, pantaloni, chiar jeansi brodate. Mie una imi aduc aminte de copilarie cand bunica mea care se pricepe, imi facea rochite cu mici broderii, imi facea camasute de noapte, bluze. Nu stiu daca mai am, poate vreuna ratacita pe undeva, caci oricat de dragi imi erau a trebuit sa ma despart de ele, caci nu imi mai veneau. Cate lacrimi interioare am avut cand mi-a spus mama ca nu mai am de ce sa le mai tin in dulap pentru ca oricum nu le port fiindca mi-au ramas mici. Acum este prea in varsta pentru a face asemenea minunatii insa vreau sa va spun ca facea niste flori sau litere superbe! Si acum imi amintesc de o rochie alba ca zapada brodata cu mici floricele colorate presarate, ici colo, pe piept, la umeri. Inclusiv modelul rochiei era facut de ea. Lua material care imi placea si imi facea ceea ce vroiam, cap - coada. I was so lucky to have that! 
   De asemenea, imi modifica hainele care fusesera ale mamei, sau chiar ale ei, haine din materiale foarte bune, cu un design nemaipomenit. Are mama o rochie de seara, lunga, visinie, din catifea... un vis! Atunci cand eram mica ma imbracam cu ea si imi imaginam ca ma duceam la petrecere. Evident eram o doamna din inalta societate :)) Pentru ca mi-a placut acea rochie, bunica a modificat-o pe corpul meu. Pacat ca nu am avut ocazia sa o port dar  nu-i nimic, e bine sa fiu pregatita pentru ca cine stie cand sunt invitata la vreun palat ;)   
   Desi am inceput sa visez asa de frumos, e timpul sa ma intorc la realitate si sa va arat una dintre bluzele mele brodate, cumparata acum un an si ceva. 
   Aceasta este a doua oara cand o port si pentru ca nu imi permit sa nu pun sutien pe sub ea, a trebuit sa o port peste un top alb ;)


   Apreciez un lucru care are detalii exact in locurile unde te astepti mai putin, ca in acest caz, la spate.




   In partea de jos are o banda usor stransa pe corp pentru ca materialul de deasupra sa vina un pic umflat.

   Inca 3 modele de bluze cu broderii care imi plac.








    Care va place? Prima, a doua sau a treia?

  Bun si acum sa va arat si machiajul realizat cu ocazia purtarii acestei bluze.

   Pentru ca bluza este gri, m-am gandit sa fac un machiaj in culori deschise care sa invioreze tinuta. Asa ca am trasat cu un creion negru cremos pe linia genelor superioare si l-am intins putin, pentru un efect smokey. Apoi am aplicat fard auriu peste si am mai trasat o linie neagra chiar aproape de gene pentru mai multa intensitate. In partea de jos am aplicat acelasi fard ca sus si apoi am folosit un creion turquoise. Rimel and that`s it! Pe buze creion contur mov si ruj la fel.




                                   (cu si fara blit)


                                        (cu blit)


                                  (cu si fara blit)



   Ce figura serioasa! Aparentele inseala sa stiti :))

  V-am pupat!


   Pe curand...

2 comments:

  1. A treia bluza imi place de mor, si eu sunt innebunita dupa broderii, eu mi-am pastrat hainutele vechi cu broderii de la bunica, sigur imi vine mie o idee sa folosesc partea cusuta manual la alte bluze, imi place mult sa fac combinatii inedite la masina de cusut.
    draguta, iti pun aici un link referitor la varsta si produsele antirid, sigur il vei considera interesant: http://cosmeticerecomandatenerecomandate.blogspot.com/2011/06/am-intre-20-si-30-de-anitrebuie-sa.html
    pupici!

    ReplyDelete
  2. Din pacate nu stiu sa folosesc masina de cusut dar as putea sa invat pentru ca asa mi-as face singura diverse hainute,ba chiar le-as personaliza pe unele care poate ca nu imi mai plac la fel de mult ca inainte.
    Multumesc pentru link,Simona!
    Te pup si iti doresc un sfarsit de saptamana frumos!

    ReplyDelete