Friday 11 April 2014

Review Ebelin Makeup Sponge

   Buna dimineata! Bureteii erau pe vremuri cei mai buni prieteni ai nostri cand venea momentul aplicarii fondului de ten, a pudrei si a fardurilor dar cu timpul ne-am deschis ochii catre lumea pensulelor si i-am lasat de-o parte, folosindu-i doar din cand in cand. Nu detin cine stie ce pensule, am doar vreo cateva si acelea nu sunt de la vreun brand renumit si apreciat, asa ca prefer sa aplic fondul de ten si concealerul cu ajutorul celor mai bune ustensile: degetele. La buretii nu mi-a trecut prin gand sa ma intorc fiindca nu mi se par practici, absorb prea mult produs dar odata la nu stiu cat timp recurg la ei pentru a aplica pudra, daca am nevoie de o acoperire mare.
   Asa cum exista pensule proaste si pensule bune, la fel exista si bureti normali si bureti de calitate. In ultima categorie se afla Beauty Blender-ul. Ce este? Un burete mai special, cu o forma asemanatoare cu a unui ou, care ii garanteaza mai multe utilitati. Se si foloseste altfel decat buretii obisnuiti iar rezultatele sunt unele foarte bune, intinde produsele excelent, lasand un finish natural, impecabil.
   Sa fie oare un burete minune? Nu chiar! Are si cateva minusuri: se murdareste repede, poate ramane patat chiar si dupa curatare, trebuie curatat temeinic altfel riscam aparitia cosurilor, din cauza bacteriilor si nu poate fi folosit cu orice tip de produs din cauza ca poate absorbi prea mult, astfel ingreunandu-se aplicarea. Inca ceva foarte important: pretul! Costaaaa… destul de mult iar asta il face inaccesibil.
   Eu am tot cochetat cu ideea de a-l achizitiona pentru ca am urmarit review-uri si tutoriale in care era laudat (de unde cunosc si toate aceste lucruri despre el) dar cand revedeam pretul ma speriam si ma gandeam ca nu este posibil sa scot atatia bani din portofel si sa plec cu un burete, care dupa un timp poate fi aruncat la gunoi si inlocuit cu altul.

   Apoi am vazut ca au aparut o gramada de replici ale acestui burete, bineinteles ca nu le gaseam pe nicaieri, decat online, iar multe erau cam proaste. Pana cand, am aflat de la Julia Graf (un makeup artist renumit, care are  blog si canal de YouTube - click AICI si AICI ) ca un dupe reusit al buretelui se gaseste in magazinele DM. Evrika! O raza de speranta a rasarit! Ma intrebam daca o fi doar in DM-urile din strainatate sau or fi adus si la noi. Ajunsa in DM-ul din centrul vechi, unde ma aflam la momentul respectiv, am intrebat o fata care facea parte din personal si imediat a stiu despre ce vorbeam. Mi l-a aratat, l-am inspectat putin, am observat pretul (16. 99 lei) si l-am insfacat.

   Arata exact ca Beauty Blender-ul, aceeasi forma, aceeasi culoare, cred ca si aceeasi dimensiune.




   Modul de intrebuintare este acelasi: se uda, se stoarce si abia apoi se foloseste. Isi dubleaza dimensiunea la contactul cu apa dar odata uscat revine la dimensiunea initiala.






   Cu partea rotunda se aplica produs pe o suprafata mai mare (frunte, obraji) iar partea ascutita pentru locurile mai putin accesibile, cum ar fi in jurul narilor, in colturile interioare ale ochilor dar si in zona cearcanelor.
   Fondul de ten nu este singurul produs cu care poate fi folosit, alte exemple ar fi: blush-crema, concealer, highlighter, fard-crema, bronzer, contour si pudra.

   Se curata cu apa calda si sampon dar eu l-am spalat si cu sapun. Va sfatuiesc sa il spalati daca nu dupa fiecare utilizare, macar odata sau chiar de doua ori pe saptamana. Ganditi-va ca daca lasati produs pe/in el o perioada indelungata devine un focar de microbi si nu cred ca doriti sa puneti asa ceva pe fata. Mai ales daca aveti un ten problematic, sensibil sau cu acnee.

   Cand vreti sa stiti daca s-a uscat complet pur si simplu incercati sa il introduceti in cutiuta in care a fost ambalat. Daca intra usor, ramanand spatiu intre el si plastic, atunci este 100 % uscat, daca intra cu greu, mai trebuie lasat ca sa se evapore toata apa ramasa la interior. Intre folosiri, eu il depozitez in acea cutiuta, cu capacul pus pentru a nu se murdari.


   Nu detin un Beauty Blender dar luand in considerare review-urile de pe internet si experienta mea cu aceasta varianta a sa, am impresia ca nu prea ar fi diferente intre cei doi bureti.
   Arata la fel, se folosesc la fel, intind produsele bine, nelasand urme inestetice, se pateaza usor, intimpina probleme la aplicarea unui fond de ten cu formula prea lichida. Poate ca originalul este superior replicii sale doar ca aplicare dar ma indoiesc.


   Astept si parerile voastre, ca de obicei.


   Va pupacesc!

   Pe curand...

6 comments:

  1. Eu nici acum nu stiu cum se aplica fondul de ten cu buretele, de cate ori am incercat, a absorbit prea mult produs si pe ten nu ajungea mai nimic. Asa ca ma descurc cu degetele si pensulele, in functie de textura fondului de ten pe care il folosesc in ziua respectiva.

    ReplyDelete
  2. Mila,

    Si eu ma inteleg mai bine cu degetele decat cu orice altceva.Cu toate acestea as vrea sa incerc vreo doua pensule pentru aplicarea fondului de ten.

    Te pup!

    ReplyDelete
  3. Cel mai bine ma inteleg cu degetele si uneori cu pensula, daca ma grabesc risc sa-mi incarc fata inutil.
    xo

    ReplyDelete
  4. Mihaela Pojogu,

    Si eu sunt vinovata de asta uneori dar de vina sunt si produsele poate nu tocmai calitative.

    Te pup!

    ReplyDelete
  5. Salut!
    Eu mi-am cumparat recent Beauty Blender-ul (chiar e destul de scump si mi-a luat ceva sa ma hotarasc sa il iau) dar sunt impresionata. Folosesc mult mai putin fond de ten decat de obicei si nici nu se compara cu intinsul acestuia cu degetele. Nu absoarbe produs si nu prea ramane patat dupa spalare (rozul e un pic mai pal doar). Nu am incercat buretelul de la dm dar consiser ca cel de la Beauty Blender isi merita banii, dupa parerea mea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alexandra,

      Din cate am inteles, acest buretel este una dintre cele mai reusite replici ale faimosului Beauty Blender. Deocamdata inca il mai am pe primul dar vad mici urme de uzura asa ca dupa ce se va deterioara imi voi recumpara tot de la DM fiindca nu ma lasa inima sa dau o gramada de bani la ceva timp pe cel de la Sephora.Insa as investi cu siguranta intr-un corector bun, un fond de ten potrivit.

      Te pup!

      Delete